[UT] Frame rate sucked

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020
Verdomme,
iemand idee waarom mijn frame rate soms tot 10 (!) zakt?

Ik heb een GeForce][ MX 400 en een p3 800 met 512 mb sdram en een 7200RPM hdd, lijkt me toch royaal?

En heb ook de laatste nvidia detenator drivers gedownd.
Maar nog steeds af en toe haperen...

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 17:59
welk OS :?

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• KolNedra
owja :D
LOL
vergeten :)
win2k

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En maakt het nog uit of je het online of offline speelt? :?

🌞🍃

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 17:15
installeer em gewoon onder Win ME met goede detonators -> max performance

Onder Win2K -> OpgenGL selecteren.

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• KolNedra
Ja ME :S
Online speel ik hem altijd, maar hij heeft het eerst wel flex gedaan.

Ik snap er nix van, want UT start wel gewoon super snel op en level laden nog beter, alleen het spel is op sommige momenten echt bagger

Aan mijn internet ligt 't niet, @home is een goede ISP

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 17:59
welke reso en met hoeveel detail speel je eigenlijk :?

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• kamerplant
  • Niet online
Op maandag 15 april 2002 17:46 schreef violator_ het volgende:
installeer em gewoon onder Win ME met goede detonators -> max performance

Onder Win2K -> OpgenGL selecteren.
Dat is onzin wat je zegt. Het kan zijn dat ie op Win2K IETSJE minder presteerd, maar het is pure onzin dat ie stukken beter op ME loopt, want om de 15 menuten een crash vind ook niet iedereen leuk. En onder Win2K moet ie het gewoon in D3D doen. :)
Op maandag 15 april 2002 17:47 schreef KolNedra het volgende:
Ik snap er nix van, want UT start wel gewoon super snel op en level laden nog beter, alleen het spel is op sommige momenten echt bagger

Aan mijn internet ligt 't niet, @home is een goede ISP
Als je het op internet speelt en het je framerate is laag, komt het bij mij vaak omdat ik in heb gesteld dat ik een 28.8K modem heb. Doe ik hem op ISDN is de framerate gelijk hoger, samen met de ping. ;)

🌞🍃

• violator_
Op maandag 15 april 2002 17:49 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Dat is onzin wat je zegt. Het kan zijn dat ie op Win2K IETSJE minder presteerd, maar het is pure onzin dat ie stukken beter op ME loopt, want om de 15 menuten een crash vind ook niet iedereen leuk. En onder Win2K moet ie het gewoon in D3D doen. :)
[..]
Ietsje ?? dude jij moet gewoon even weten waarj e over praat. Onder WinME heb je direct hardware access wat in Win2k niet ana de orde is. Alle spellen die niet specifiek voor directx 8 zijn geschreven lopen onder em gewoon sneller. En dat ie bij jou vastloopt om de 15 minuten ligt dus duidelijk aan jou (dat geeft ook aan waarom jij het er niet mee eens bent -> je kan geen windows me bak draaiende houden). Maargoed ga jij maar spelletjes spelen onder 2k ;)

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• kamerplant
  • Niet online
Op maandag 15 april 2002 18:01 schreef violator_ het volgende:

[..]

Ietsje ?? dude jij moet gewoon even weten waarj e over praat. Onder WinME heb je direct hardware access wat in Win2k niet ana de orde is. Alle spellen die niet specifiek voor directx 8 zijn geschreven lopen onder em gewoon sneller. En dat ie bij jou vastloopt om de 15 minuten ligt dus duidelijk aan jou (dat geeft ook aan waarom jij het er niet mee eens bent -> je kan geen windows me bak draaiende houden). Maargoed ga jij maar spelletjes spelen onder 2k ;)
Bij mij crasht ie niet om de 15 menuten, maar wel veel vaker dan in een NT OS hoor. :P
het is me bij WinME nog nooit gelukt om hem langer dan 24 aan te houden zonder te crashen, is bij XP/2K een eitje.
Eerst speelde ik ook altijd games op WinME, maar nu gewoon alles op XP, en ja.. XP = Win2K + Skin. ;)
Dus ik weet wel waar ik over praat, gelukkig. :)

Maar goed, hier heeft KolNedra niks aan. Als ie ook eens antwoord geeft op m'n vraag kan dat misschien helpen. :)

🌞🍃

• violator_
In Win2k krijg je een vette lag als je em in direct3d draait. Daz algemeen bekend. In openGL draait ie dan veel sneller en reageert ie beter op je muis .. probeer t zelf zou ik zeggen

ps. ik heb anderhalf jaar dezelfde WinME installatie gedraaid (staat nog steeds op me comp, voor de games naast WinXP) en die reboote ik eens in de 3 dagen omdat ie dan sloom werd .. dus t kan echt wel als je een beetje alles op de juiste manier geinstalleerd hebt en onderhoudt.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

[topic=133243/1/25]
kijk daar es... ook een slecht lopende UT met een gForce 2MX...

Verwijderd

Deze toevallig al gelezen: http://www.geforcefaq.com/faq.cgi

Zie verder topic welke White Dust postte; indien niet afdoende wat daarin vermeld staat svp daar doorgaan ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.