Toon posts:

AvP 2 werkt niet onder XP??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus net AvP2 gekocht, en dit spel werkt niet onder XP. er verschijnt wel een zandlopertje maar dat gaat na 3 seconden weg, en na 20 sec. houdt de CD-Drive op met spinnen. Ik heb al de nieuwste patch gedownd, en compatibiliteitsmodus geprobeerd. Wie weet een oplossing?
In compatibiliteitsmodus wordt er trouwens gezegd dat kernel32.dll niet te laden is.

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-01 14:40

cky

bij mij deed hij het wel, mischien reinstall keertje proberen, ander maar terugbrengen als je hem daadwerkelijk hebt gekocht :P

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
Hij werkt hier ook prima onder XP... volgens mij hoefde ik niet eens een patch te installeren maar surf anders ff naar http://avp2.sierra.com en kijk daar op het forum, misschien dat daar het probleem bekend is?

Ik vond bijvoorbeeld dit, lijkt dit op jouw probleem?

Join het GoT Pulse-Team!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-01 14:21
hier draait ie perfect onder XP Pro
wat voor systeem heb je eigenlijk,
en welke drivers gebruik je?

wat voor cd-rom speler heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 19:03 schreef DenMan het volgende:
Hij werkt hier ook prima onder XP... volgens mij hoefde ik niet eens een patch te installeren maar surf anders ff naar http://avp2.sierra.com en kijk daar op het forum, misschien dat daar het probleem bekend is?

Ik vond bijvoorbeeld dit, lijkt dit op jouw probleem?
Spijtig ik heb geen toegang tot die thread. Maar terugbrengen is ook geen optie dan zeggen ze 'ja jammer ruilen binnen 3 dagen' en ik had m voor m'n verjaardag...
Ik heb hier een P4 1.8 @ 2.0, 640 MB RAM, een writer van Fujitsu Siemens :r en een Lite-on DVD-speler. Bij beide spelers heb ik hetzelfde probleem. Ik heb een full geinstalleerd.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-01 14:21
Op dinsdag 16 april 2002 15:41 schreef JanMaster het volgende:

[..]

Spijtig ik heb geen toegang tot die thread. Maar terugbrengen is ook geen optie dan zeggen ze 'ja jammer ruilen binnen 3 dagen' en ik had m voor m'n verjaardag...
Ik heb hier een P4 1.8 @ 2.0, 640 MB RAM, een writer van Fujitsu Siemens :r en een Lite-on DVD-speler. Bij beide spelers heb ik hetzelfde probleem. Ik heb een full geinstalleerd.
WTF :?
die thread kon ik gisteren nog gewoon bekijken :(
zal wel dicht zijn gegaan wegens flamen/illigale meuk ofzow :+
aan je Lite-On DVD speler zou het niet moeten liggen, die heb ik ook een,
maar ik moet wel toegeven dat AVP2 het beter doet met mijn Plexwriter

maybe alsnog ruilen als je de verkoper heel lief aankijkt, of zielig gaat doen ;)
Pagina: 1