Toon posts:

Parrot Black Magic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde van iemand bij opussupplies (www.opus.nl) dat dit de beste cd-r's zijn die je kunt krijgen als het om o/a houdbaarheid gaat.

Heeft iemand ervaring met deze cd's ? branden ze met elke brander ? kan je er psx backups op kwijt?
ze zeiden dat ze nog beter waren als taiyo yuden A-kwaliteit op spindel .. moet wel heel wat zijn dus..
neem aan dat parrot voor die black magic dus ook taiyo yuden's neemt.

Of heeft iemand een beter advies qua cdr's ? houdbaarheid (gebruik:opslag) staat bij mij hoog in het vaandel.

Verwijderd

Topicstarter
/me schop

Verwijderd

Topicstarter
/me kicks back..

Verwijderd

Parrot is ok voor pc maar niet voor dreamcast en ps2 (boot problemen) ik verdenk de donkere laag van deze opstart problemen,ik maak geen zieke grap dit is mijn eigen ervaring
ik vond het wel jammer want die parrot's zijn echt wel mooi om te zien !

Ga voor de taiyo yuden a kwaliteit...dit is dus echt een perfecte cdr,ik heb die onbedrukte op een spindel van 100 en ik ben er SUPER tevreden mee branden zelfs op 40x feilloos! en ze zijn meer dan 100 jaar data vast *D

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06
Op zondag 28 april 2002 20:53 schreef loekos het volgende:
en ze zijn meer dan 100 jaar data vast
Dit vind ik een moeilijk te onderbouwen bewering aangezien de cd pas zo'n 20 jaar bestaat. Lijkt me dus een beetje lastig om te kunnen bewijzen dat je cdr 100 jaar mee gaat.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Als je goede cd's wilt hebben voor de dreamcast moet je emtec's hebben ,nog geen enkele heeft niet gewerkt bij mij en heb aardig wat dc-isos.

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Op zondag 28 april 2002 22:45 schreef Linchpin het volgende:
Dit vind ik een moeilijk te onderbouwen bewering aangezien de cd pas zo'n 20 jaar bestaat. Lijkt me dus een beetje lastig om te kunnen bewijzen dat je cdr 100 jaar mee gaat.
Je kan verloop van tijd simuleren door bijvoorbeeld de cds in UV-licht te leggen of in een oven te bakken. Als je alle schadelijke factoren zo goed test, en je weet hoeveel per jaar op een gemiddelde cd komt, kun je een schatting maken. Ik gok dat ze zo op die 100+ jaar zijn gekomen.

ontopic: mij is altijd verteld dat tayo yudens de beste cdr's zijn.
Pagina: 1