ik heb een probleem, ik heb een divx maar die speelt nu niet meer, eerst deed hij dat wel maar nu krijg ik grijs beeld. dat is ook zo bij een andere. ik heb alleen tussen door nieuwe codecs geinstalleerd..iemand helpen??
Je hebt dus een rotte codec geinstalleerd ofzo. Probeer die te verwijderen.
In de [forum=10] faq staat dat je codecs moet installeren. Wij kunnen niet ruiken welke codec het is, die fout gegaan is bij jou en je vertelt ook niet welke je geinstalleerd hebt, waardoor het fout gegaan is.
Een cleane install lijkt me voor jou helaas een optie als je die codec echt niet kan verwijderen. Hoe dat moet kan je in SA vinden door de search te gebruiken:
dit is een voorbeeld, als je XP hebt. (wat je er ook niet bijzette).
[topic=439356/1/100]
Probeer eerst eens de oplossingen die al heel vaak gegeven zijn en als dat echt niet lukt, post dan een complete post, waardoor je specifiek geholpen kan worden in [forum=10]
In de [forum=10] faq staat dat je codecs moet installeren. Wij kunnen niet ruiken welke codec het is, die fout gegaan is bij jou en je vertelt ook niet welke je geinstalleerd hebt, waardoor het fout gegaan is.
Een cleane install lijkt me voor jou helaas een optie als je die codec echt niet kan verwijderen. Hoe dat moet kan je in SA vinden door de search te gebruiken:
dit is een voorbeeld, als je XP hebt. (wat je er ook niet bijzette).
[topic=439356/1/100]
Probeer eerst eens de oplossingen die al heel vaak gegeven zijn en als dat echt niet lukt, post dan een complete post, waardoor je specifiek geholpen kan worden in [forum=10]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()