Toon posts:

[CM][WC] chieftec entrylevel case waterkoelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is er in deze case een radiator bovenin in te bouwen? of i.i.g zonder de 2 3,25" hdd racks weg te halen.

Heeft iemand hier ervaring mee> (pics aub)

Verwijderd

Een Black Ice XTREME is misschien duur , maar is maar een beetje groter dan een 120mm fan ...

Verwijderd

Topicstarter
idd mooi weg te werken, maar zou die bovenin een chieftec passen? kheb nl niet zoveel zin om de 2e hdd bay eruit te raggen

n.b kast en waterkoeling moet nog gekocht worden :)

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 12:04
Op dinsdag 16 april 2002 08:11 schreef SiQDiZ het volgende:
idd mooi weg te werken, maar zou die bovenin een chieftec passen? kheb nl niet zoveel zin om de 2e hdd bay eruit te raggen

n.b kast en waterkoeling moet nog gekocht worden :)
Past makkelijk boven de voeding :)

Verwijderd

Topicstarter
true, bij de server kast, maar bij die entry level server weet ik het niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakshop.nl/img/case/ax/ax-sld-back.jpg

dit is dus die entry level server.

kwil die grote niet die jij hebt omdat ik me dan helemaal een breuk sleep bij lan's ;)

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 12:04
Op dinsdag 16 april 2002 08:46 schreef SiQDiZ het volgende:
true, bij de server kast, maar bij die entry level server weet ik het niet.

[afbeelding]

dit is dus die entry level server.

kwil die grote niet die jij hebt omdat ik me dan helemaal een breuk sleep bij lan's ;)
Dat gaat idd niet passen :{
En op z'n kant er boven is ook geen optie :P

Volgens mij is dan toch echt de enigste optie om de onderste hdd rack weg te halen of hem tegenover je mobo plaatsen en koelen dmv een blowhole in de deur :)

Verwijderd

Topicstarter
sja... moet ff overwegen welke chieftec ik ga halen dan. i.i.g wel een chieftec :9~ :9~

in de deur zou ook wel vet zijn ja. Hehe, radiator tegen window zetten. Masterlijk.

Verwijderd

Gat in de bovenkant zagen en dan liggend, b.v. een blackice 2. Met twee niet al te dikke 120 mm fans moet passen als ik het zo zie.
Pagina: 1