Hallo, hoe kan ik met een router makkelijk chello neppen en met 2 PC's erop werken?
Heb een Linksys router.
THX
Heb een Linksys router.
THX
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Met een uplink die geknepen is op 16 (??) Kb/sec?? Mwah, dan valt er ook weinig te zeuren voor Chello...Op maandag 15 april 2002 17:07 schreef Kakarot het volgende:
heb 1,5 jaar een server gedraait op hun brakke netwerk met MEGA veel traffic per maand en NOOIT een brief gehad..
Hardcore-Networking-Wannabe's© | Artistiek? Jahoor! ik kan heel goed MRTG-grafiekjes kleuren
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Klopt, ik heb het MAC-adres van de router ook niet hoeven veranderen. Dat komt doordat de COM21-modems (iig die van mij) al een MAC-adres hebben. Chello kijkt dus niet naar het MAC-adres van de NIC/router, maar naar die van het modem (tenminste dat denk ik).Op maandag 15 april 2002 18:31 schreef aatos het volgende:
ik snap dat gedoe met die macadressen toch niet helemaal. ik heb zelf ook al een paar maanden chello, gedeeld met een edimax router, maar ik kan me niet herinneren dat ik het macadres van mijn nic uit moest zoeken, en die in de router zetten. maar het werkt wel!
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()