Is er een Ti4600 met video in?

Pagina: 1
Acties:

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Zoals in topictitel staat:"Is er een Ti4600 met video in?"
Ik heb er nog geen kunnen ontdekken, maar ik heb dus een (s-)video ingang nodig. Of kan ik daar beter een apart kaartje voor kopen? Het moet wel betaalbaar zijn en is verder alleen om enkele video's te digitaliseren maar het leek mij zelf makkelijk als ik maar 1 agp en geen pci slot hoef te gebruiken ( :P ik bedoelde dit dus). :)

[edit]
typo
pci maar ff duidelijk gemaakt :P

Verwijderd

De Asus V8460 Deluxe.
Is alleen wel prijzig (net als eventuele andere Ti4600's met TV-in)
PriceWatch word ik zo niet helemaal wijs uit maar ik denk dat hij zo'n €589,- kost.

Edit:
We zijn trouwens onderhand al bij AGP beland
(Je hebt het over PCI ;))

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Hm :P ik volg pricewatch daar ook niet helemaal maar als ik het zo een beetje zie is hij niet echt ontzettend veel duurder dan die zonder ingang dus, dat moet wel te doen zijn :)

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 08:44

Killer

Hatseflats!

Tsschhaa als geld geen rol speelt. Gainward heeft er ook een met Tv-In net als MSI

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 18:04 schreef Killer het volgende:
Tsschhaa als geld geen rol speelt. Gainward heeft er ook een met Tv-In net als MSI
Ik denk toch dat de Asus een tikkeltje prijziger (letterlijk) zal zijn. Je krijgt er dan ook wel een hele degelijke kaart voor die zeer goed geschikt is voor Video-Capturing.

Verwijderd

Club3D beschikt ook over tv-in!!
Maar het is voornamelijk de software die videobewerken leuk of niet leuk maakt. Als het puur over videobewerking gaat en niet 3D, kun je ook een pinnacle kaartje kopen met studio7 software....werkt super!!
Pagina: 1