Probleem houdt mij al een tijdje bezig zonder tot een bevredigend resultaat te zijn gekomen.
Op mijn hoofd pc draai ik XP en deel tevens internet, er zitten 2 100mbit nic's in.
Op mijn laptop zit ME met 100mbit pckaart, dit is direct verbonden met mijn pc.
Het probleem is als volg:
Als ik iets van mijn pc wil afhalen met het laptop gaat dat prima, kan gewoon alle schijven aanspreken zonder al te veel problemen.
Andersom dus niet, als ik iets van het laptop wil afhalen resulteerd dat meestaal in een reboot omdat het hele systeem soort van in mekaar stort, snelheid is zoek en selfs door mappen heen bladeren gaat niet.
Verse install op beide pc's heeft niet geholpen, search leverde ook niet het bevredigend resultaat.
pc:
amd 1400
ms-6380LE
512mb ram
2x realtek 10/100mbit nic's
laptop
celeron 400
64mb
pcimca 10/100mbit nic.
Op mijn hoofd pc draai ik XP en deel tevens internet, er zitten 2 100mbit nic's in.
Op mijn laptop zit ME met 100mbit pckaart, dit is direct verbonden met mijn pc.
Het probleem is als volg:
Als ik iets van mijn pc wil afhalen met het laptop gaat dat prima, kan gewoon alle schijven aanspreken zonder al te veel problemen.
Andersom dus niet, als ik iets van het laptop wil afhalen resulteerd dat meestaal in een reboot omdat het hele systeem soort van in mekaar stort, snelheid is zoek en selfs door mappen heen bladeren gaat niet.
Verse install op beide pc's heeft niet geholpen, search leverde ook niet het bevredigend resultaat.
pc:
amd 1400
ms-6380LE
512mb ram
2x realtek 10/100mbit nic's
laptop
celeron 400
64mb
pcimca 10/100mbit nic.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.