-
In Photoshop moet je je dan gaan richten op Actions en batches.
De F1 toets verteld je d'r alles over
Verwijderd
http://www.digitaldutch.com/arles/
Downloaden die hap
Kan je verschillende dingen mee doen met pictures (is bedoeld om pic gallery's te maken voor websites), zit dus ook een "logo-plakker" op
zoiets als dit dus;
http://www.crazy4all.nl/pictures [sorry lijkt op spam]
Klik op één van de pics en voila:

Linksonder die crazy4all.nl "reclame", dat heb ik op alle pics geplakt. Je kunt er ook een logo enzo op plakken en thumbnails maken
Correctie: over het paraaf van de originele tekenaarOp maandag 15 april 2002 16:47 schreef hicham het volgende:
Alsjeblieft
Linksonder die crazy4all.nl "reclame", dat heb ik op alle pics geplakt.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Vin't ook niet echt netjes nee...Op maandag 15 april 2002 16:54 schreef Prammenhanger het volgende:
[..]
Correctie: over het paraaf van de originele tekenaar
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
-
Verwijderd
Op maandag 15 april 2002 16:54 schreef Prammenhanger het volgende:
[..]
Correctie: over het paraaf van de originele tekenaar
Op maandag 15 april 2002 17:28 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Vin't ook niet echt netjes nee...
Jah, zelf ook al opgevallenOp maandag 15 april 2002 17:30 schreef Dark Blue het volgende:
idd...niet netjes...maar het kan ook gewoon toeval zijn; de rest kan hun sig wel allemaal rechts hebben zitten
Ik kon hem ook rechts zetten, boven, in het midden.
Het was iig niet de bedoeling het daaroverheen te zetten
Verwijderd
maar dan kunnen gebruikers het plaatje krijgen ZONDER dat ding erin... en dat is volgens mij niet de bedoeling...Op dinsdag 16 april 2002 07:38 schreef xtentic het volgende:
Arles is een goed progie daarvoor, zelf zou je een scriptie in PHP kunnen maken die het zelfde doet mja das de moeilijke manier
Hoezo? Als je zorgt dat je originelen buiten de www-root staan, kan PHP er wel bij (icm GDLid), maar de gebruiker niet.maar dan kunnen gebruikers het plaatje krijgen ZONDER dat ding erin... en dat is volgens mij niet de bedoeling...
Verwijderd
Beetje vreemd die afbeelding, valt op twee manieren te interpreteren, waarvan een interpretatie er voor zorgt dat je eigenlijk gebanned zou moeten worden.Op maandag 15 april 2002 16:47 schreef hicham het volgende:
Alsjeblieft
http://www.digitaldutch.com/arles/
Downloaden die hap
Kan je verschillende dingen mee doen met pictures (is bedoeld om pic gallery's te maken voor websites), zit dus ook een "logo-plakker" op
zoiets als dit dus;
http://www.crazy4all.nl/pictures [sorry lijkt op spam]
Klik op één van de pics en voila:
[afbeelding]
Linksonder die crazy4all.nl "reclame", dat heb ik op alle pics geplakt. Je kunt er ook een logo enzo op plakken en thumbnails maken
beetje united colors of benneton... maar dan andersOp dinsdag 16 april 2002 16:15 schreef B-Top het volgende:
[..]
Beetje vreemd die afbeelding, valt op twee manieren te interpreteren, waarvan een interpretatie er voor zorgt dat je eigenlijk gebanned zou moeten worden.
ja en a+a=6 delen door 5 %%%Op dinsdag 16 april 2002 15:49 schreef Freak_NL het volgende:
[..]
Hoezo? Als je zorgt dat je originelen buiten de www-root staan, kan PHP er wel bij (icm GDLid), maar de gebruiker niet.
-
Hmmm. Ben het in het geheel niet met je eens. Afbeelding heeft een hoog gumba gehalte...Op dinsdag 16 april 2002 16:15 schreef B-Top het volgende:
[..]
Beetje vreemd die afbeelding, valt op twee manieren te interpreteren, waarvan een interpretatie er voor zorgt dat je eigenlijk gebanned zou moeten worden.
maargoed. licht je toe! waarom een ban voor deze afbeelding?
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
PHP: ImagefunctionsOp dinsdag 16 april 2002 17:14 blaatte xonide het volgende:
[..]
ja en a+a=6 delen door 5 %%%
GDLib
At your service..

nee, dat is niet mijn keuze in Mei..
Op woensdag 17 april 2002 12:47 schreef Freak_NL het volgende:
[..]
At your service..
offtopic:
nee, dat is niet mijn keuze in Mei..
Deze toch:
Intentionally left blank
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Wil ik ook wetenOp zondag 12 mei 2002 22:09 schreef marco_bakker het volgende:
Maar welke optie is het dan in Photoshop bij een batch maken? Ik heb hier photoshop 5.5, ik weet niet of die het ook ondersteunt.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
En in Photoshop 5 kun je gebruik maken van batch functies ja.
Dit topic is gesloten.
![]()