Nieuwspost niet beschikbaar via WAP

Pagina: 1
Acties:

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
De nieuwspost "Gratis offline internet via de schotel" (http://www.tweakers.net/nieuws/21430) is niet beschikbaar via WAP. Je krijgt alleen Sat@Once te zien.

Ff iemand die hierna kan kijken? Als je weet waaraan het ligt kun je dit in het vervolg ook voorkomen :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Inderdaad, ik zie het ook op een Siemens C35i

Welke telefoon heb je? (niet dat het daaraan ligt hoor, maar op een 6210 wilde hij de hele nieuwspost niet eens openen)

Verwijderd

Er zat een niet-werkend stukje javascript in een URL. Ik denk niet dat dit het probleem oplost, maar toch :)

Verwijderd

Zou het deze link kunnen zijn die problemen levert: http://www.technisat.com/en/produkte/produkteview.php?kid=29,30&PHPSESSID=7b5995a60b824b155f3e512f4667536a ?

p.s. Robin, welk Javscript bedoel je? De link werkt verder prima hier.

[update]
Het kan bijna niet anders of het is bovenstaande link die het veroorzaakt. Ik zou de link wel kunnen weghalen, maar deze bevat vrij relevante info. In ieder geval bedankt voor de tip, we kunnen hier dan rekening mee houden.

Verwijderd

Edo: er stond een linkje naar de FAQ met een javascript-code:
code:
1
javascript:loadFrames('here', 'here.php?arg=FaqHomeUsers', 'home', 'faqhomeusers.php')

Deze werkt alleen op die site.

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 18:54 schreef RobinVR het volgende:
Edo: er stond een linkje naar de FAQ met een javascript-code:
code:
1
2
javascript:loadFrames('here', 'here.php?
arg=FaqHomeUsers', 'home', 'faqhomeusers.php')

Deze werkt alleen op die site.
Aha. Wat stom dat ik de link niet heb gecontroleerd. Altijd maar weer die c/p |:( :P

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
Sorry dat ik wat laat weer reageer, maar ik was dit topic vergeten :P Ik heb een T39m voor degene die het weten wilde. :) Maar ik begrijp dat het nu weer werkt? Mooi zo! :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Pagina: 1