Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Inderdaad, ik zie het ook op een Siemens C35i
Welke telefoon heb je? (niet dat het daaraan ligt hoor, maar op een 6210 wilde hij de hele nieuwspost niet eens openen)
Welke telefoon heb je? (niet dat het daaraan ligt hoor, maar op een 6210 wilde hij de hele nieuwspost niet eens openen)
Verwijderd
Er zat een niet-werkend stukje javascript in een URL. Ik denk niet dat dit het probleem oplost, maar toch
Verwijderd
Zou het deze link kunnen zijn die problemen levert: http://www.technisat.com/en/produkte/produkteview.php?kid=29,30&PHPSESSID=7b5995a60b824b155f3e512f4667536a ?
p.s. Robin, welk Javscript bedoel je? De link werkt verder prima hier.
[update]
Het kan bijna niet anders of het is bovenstaande link die het veroorzaakt. Ik zou de link wel kunnen weghalen, maar deze bevat vrij relevante info. In ieder geval bedankt voor de tip, we kunnen hier dan rekening mee houden.
p.s. Robin, welk Javscript bedoel je? De link werkt verder prima hier.
[update]
Het kan bijna niet anders of het is bovenstaande link die het veroorzaakt. Ik zou de link wel kunnen weghalen, maar deze bevat vrij relevante info. In ieder geval bedankt voor de tip, we kunnen hier dan rekening mee houden.
Verwijderd
Edo: er stond een linkje naar de FAQ met een javascript-code:
Deze werkt alleen op die site.
code:
1
| javascript:loadFrames('here', 'here.php?arg=FaqHomeUsers', 'home', 'faqhomeusers.php') |
Verwijderd
Aha. Wat stom dat ik de link niet heb gecontroleerd. Altijd maar weer die c/pOp maandag 15 april 2002 18:54 schreef RobinVR het volgende:
Edo: er stond een linkje naar de FAQ met een javascript-code:
code:
1 2javascript:loadFrames('here', 'here.php? arg=FaqHomeUsers', 'home', 'faqhomeusers.php')
Sorry dat ik wat laat weer reageer, maar ik was dit topic vergeten
Ik heb een T39m voor degene die het weten wilde.
Maar ik begrijp dat het nu weer werkt? Mooi zo!
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Pagina: 1