[CM] Pics! (2 mods voor de prijs van 1 topic)

Pagina: 1
Acties:

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:04

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Topicstarter
ik heb eindelijk fatsoenlijke foto's van m'n gemodde server bijelkaar weten te soepen, heb ze ook gesubmit bij virtualhideout :)
beide kasten zijn al een keer langsgekomen in een topic hier maar ik wilde jullie dit toch niet onthouden ;)

server:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/servermod.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/servermod2.jpg

pc:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/casemod.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/casemod2.jpg

die laatste krijgt binnenkort (als de ptt een beetje opschiet :() waterkoeling :) daar zal ik terzijnertijd wel weer een topicje voor openen, ik ga er iig veel pics van schieten

**UPDATE pics gemoved naar mn webspace die hopelijk wat sneller laadt

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

het blijft een K*NKER gruwelijke mod

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

alweer zo een standaard mod :(

NOFI

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

:Z :Z :Z :Z
lekkere server. :(
tjah beetje standaard ;)
maar de mijne is ongemod :(
maar hijs wel erug Mooi >:)

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

De server mod vind ik niet zo, maar de pc... 2 CCFLetjes van verschillende kleuren ziet er altijd leuk uit. Blowhole is netjes afgewerkt, alleen de kabelzooi moet je nog wat beter opruimen.

Nette mods! ;)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Hahn
  • Nu online
Op maandag 15 april 2002 15:31 schreef BillGates666 het volgende:
het blijft een ****** gruwelijke mod
Mag dat misschien wat minder grof :?

Gaan die plaatjes bij andere trouwens ook zo irritant sloom?

The devil is in the details.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:52
Vooral de server ziet er goed uit, mooi in het zwart met een blauwe CCFL

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ziet er strak uit in dat zwart!
Ook pc ziet er goed uit :)

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 15:32 schreef Mary Wana het volgende:

NOFI
Idd, maar het ziet er wel grappig uit. Vooral die server met die zilveren rand staat wel 8-)

Verwijderd

NOFI
alsjeblieft ;( geef wat respect voor de beginnende casemodders! Ik was ook enorm trots op mijn eerste mod ookal was dat maar een geverfde Fan!

Als je zoiets vind post het dan aub niet |:(

/me vind de pics een beetje sloom en gaat een glaasje cola halen :+

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 15:34 schreef -=MOL=- het volgende:
De server mod vind ik niet zo, maar de pc... 2 CCFLetjes van verschillende kleuren ziet er altijd leuk uit. Blowhole is netjes afgewerkt, alleen de kabelzooi moet je nog wat beter opruimen.

Nette mods! ;)
mja bedoeling van server was om em zo stil mogelijk te krijgen, en de verf was al behoorlijk beschadigd in de 8 jaar dat ik die kast had :D (en het ding staat nu rustig te zoemen onder mijn bureau in een hoekje, althans zoemen, je hoort hem dus niet meer ;))

verlichting van die pc komt geen ccfl aan te pas, die liquid neon die je op de foto's in de server ziet is verhuisd naar de pc (ligt op de bodem) maar het meeste licht in m'n pc komt van 4 blauwe ledjes af, en 1 printplaat met 30 rooie ledjes erop (3e remlicht afdankertje van een vriend van me die ik gesloopt heb :P)

kabelzooi gaat zeer binnenkort wat aan gebeuren, want m'n waterkoeling komt eraan... :9
ik had eerst de ide-kabels geround mbv spiral wrap, maar daar ging de doorvoersnelheid enorm van achteruit, ik ben van plan om ze achter m'n mobo langs te laten lopen oid.

en ja het mogen misschien standaard mods zijn, maar het ging me vooral om een nette afwerking (en ik heb het geduld niet om de mona lisa uit te dremelen in de zijkant :+ respect voor die logo-dremelaars overigens)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ziet er goed uit, maar ken die picserver niet iets sneller.. heb 5 minuten moeten wachten :P

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

w00terdet00t.. ik zie niets B-)
netjes egdaan

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01

NOFI
Als je niks goeds weet te melden post dan niks Nou verneukje het topic weer.

Maar het ziet er allemaal wel leuk uit.

De pics ladden nu wel lekker snel.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

NOFI
Zolang je zelf 14!! plaatjes post (klik) van een nog niet gemodde kast met 4 nog niet eens geplaatste fannetjes, mag je dit soort opmerkingen (op een imo gewoon mooi gemodde kast) niet plaatsen kerel...

I'm not as think as you stoned I am

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:25
sorry, ik kan hier geen oordeel over geven want ik zie geen pics :'(

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)

• Chiron

Chiron

Topicstarter
de boel zou nu sneller moeten laden, was niet zo'n snugger id van me om de boel op m'n eigen server (dat zwarte ding dus op die foto's ;)) te zetten

Verwijderd

Die tweede is leuk *D

Verwijderd

Hijs fijn... :)
Ga zo door... ;)

• FMS
  • Niet online

FMS

Ener-G, nice job :) Beide windows zijn stak afgewerkt.

Mary Wana, ga ergens anders flame, jou reactie is volkomen onnodig.

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:25

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Op maandag 15 april 2002 15:47 schreef WooK het volgende:

[..]

Zolang je zelf 14!! plaatjes post (klik) van een nog niet gemodde kast met 4 nog niet eens geplaatste fannetjes, mag je dit soort opmerkingen (op een imo gewoon mooi gemodde kast) niet plaatsen kerel...
gelijk heb je

btw coole mods vooral dat zwarte op de server

-Te huur

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:05

NOFI
Dat NOFI pleit je niet vrij hoor bij mij.
Dit soort reacties wil ik niet weer zien in OCM :(

Verwijderd

Server roels

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

NOFI
Sorry, hier is al een topic over gaande..... :(
Deze gozert heeft er waarschijnlijk veel tijd, techniek en geld in zitten steken, om zo'n strak resultaat te krijgen.
Als jij het zo standaart vind, wijs me dan een plekkie aan waar foto's van jouw case staan...... :( :( en laat voortaan het commentaar achterwege
XyonN heeft er een hekel aan, als mensen dit soort commentaar geven

Sorry, Phreak was me al voor!

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Hmm ziet er wel leuk uit

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Cloontje
  • Laatst online: 15-07 08:37

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Ziet er goed uit, jammer dat je collage beetje klein is en kan het niet goed zien. Maar hij zit er beter uitdan die van mij iig.

Veel plezier met WC :D

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Verwijderd

Die kleur van die server is :9~, ik zou die aopen kast ook in die kleur spuiten :)

Keep up tha good work...

en die plaatjes zijn helemaal niet zo langzaam hoor (met mijn chello-verbinding).

• juanp
  • Laatst online: 18-08 20:35
deze mod ziet er zeer strak uit dus dat commentaar is echt onterecht. mooi gedaan ik hoop dat die van mij ook zo mooi zal gaan worden.

Verwijderd

mooi gedaan man echt vet :9~

• FastBunny
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Nice en let niet op dat gezeur allemaal. Alle begin is moeilijk. En voor een eerste mod ziet het er helemaal niet verkeerd uit. Keep up the good work :Y)

En neem maar van mij aan dat t netjes is :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• M v Akkeren
  • Laatst online: 19-08 15:12
Die kasten zien er zeer goed afgewerkt uit. Netjes gedaan hoor. :) Op naar het volgende project >:)

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 17:03 schreef daan123 het volgende:
Die kleur van die server is :9~, ik zou die aopen kast ook in die kleur spuiten :)

Keep up tha good work...

en die plaatjes zijn helemaal niet zo langzaam hoor (met mijn chello-verbinding).
hmm ja alleen dan moet ik de frontjes van m'n verse dvd drive ook zwart spuiten vrees ik ;)

en die verf is niet krasbestendig, als ik 1x naar een lanparty ga dan is de hele kast verneukt vrees ik :D

of is er iets van blanke lak wat eroverheen kan? (bestaat er eigenlijk matte blanke lank :?)

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 19:15 schreef Ener-G het volgende:

[..]

hmm ja alleen dan moet ik de frontjes van m'n verse dvd drive ook zwart spuiten vrees ik ;)

en die verf is niet krasbestendig, als ik 1x naar een lanparty ga dan is de hele kast verneukt vrees ik :D

of is er iets van blanke lak wat eroverheen kan? (bestaat er eigenlijk matte blanke lank :?)
heb sleep m'n case ook mee naar LAN's etc. en natuurlijk ;( komen er dan krassen op. IMHO is dan de mod niet verneukt... >:)

PICs van mijn case hebben ook krassen, je moet er met je neus boven op staan om ze te zien :) en anders had het maar niet een computer moeten worden >:)

NEway, just my 2 cents

Verwijderd

ik vind die kleur overgangen erg leuk gedaan man ! :)

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 11:41

ZiegoM

Yammie R1

Ehhh.. Allebei heel netjes (afgewerkt)

Vind het window van 1 mooier dan die van 2, die rand van alu (?) is heel strak!
De lighting is daarentegen in 2 weer een stuk beter!

Ziet er goed uit!

\_Specs_/

Pagina: 1