pctv beeldkwaliteit

Pagina: 1
Acties:

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 01:38
ik heb die nieuwe drivers van de meuktracker geinstallerd, kabel aangesloten, alles werkt naar behoren.

ik heb een full scan gedaan, duurde best lang(is dat normaal) en heb nog niet alle zenders naar mijn mening.
maar het probleem is, nederland 1,2 en 3 zien er perfect uit maar rtl 4 of the box heeft scneeuwachtig beeld. wat kan het probleem zijn?

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 09:27
Ik heb zelf PCTV rave van pinnacle... het scannen naar zenders duurt idd heel erg lang.

wat The Box en RTL betreft: dit kan zijn omdat het signaal niet sterk genoeg is. Je kan ook proberen de zender handmatig te "tunen" Mijn discovery heeft ook slecht beeld en geluid terwijl hij op de TV zelf perfect ontvangen word.

Eve char: Warock <TEST>

• chim0
hoe doe ik handmatig tunen?

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 15:35 schreef chimo het volgende:
hoe doe ik handmatig tunen?
Even de help file lezen ofzo :? :{
Naast het vakje waar de zenders staan zit een icoontje in de vorm van een steeksleutel. Klik daar maar eens op!

• chim0
oh dat, al geprobeerd maar niks. bij autoscan zoekt ie het beste al op, als ik de schuifbalk verschuif is het helemaal niks..

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 15:39 schreef chimo het volgende:
oh dat, al geprobeerd maar niks. bij autoscan zoekt ie het beste al op, als ik de schuifbalk verschuif is het helemaal niks..
Van een chanal of bedoel je in het algemeen?

• chim0
ja van een channel

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 21:07

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Ik heb al aardig wat jaren een Miro PCTV kaart en krijg meestal de zelfde problemen als de rest hier. Deze nieuwe drivers werken bij mij perfect. Bij slechter beeld b.v. RTL 4/5 daarvoor heb ik het volgende toegepast nieuwe en wel HoogFrequente (afgeschermde) coaxstekkers en beeld is goed scherp. Misschien is het wat ( merk Hirschmann)

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Verwijderd

Het enige wat ik heb is dat de pvtv applicatie zelf HEEL langzaam opstart, kan dat zijn omdat ik een Pro heb ipv een Rave? Verder doet alles het perfect!

• chim0
Montana, mja ik heb het kaartje ff geleend van een vriend en speel er wat mee, ik ga er geen geld in investeren ofzo..

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 11:12
dat slechte beeld klopt, ik heb een nieuwe kabel gelegd, zo'n dikke groene met speciale afgeschermde connectoren en een antenneversterker in de meterkast gehangen, nu is het beeld gewoonweg perfect, zelfs Canal+ decoderen lukt aardig :P

MAar ben ik de enige die denkt dat de drivers nogal buggy zijn :?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Op maandag 15 april 2002 16:06 schreef LiquidSmoke het volgende:
zelfs Canal+ decoderen lukt aardig :P

MAar ben ik de enige die denkt dat de drivers nogal buggy zijn :?
decoderen op win2k?

pinnacle maakt buggy drivers ja helaas, of de apparaatjes kunnen niet tegen overklokken (PCI).

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Pagina: 1