Ik heb het weekend een nieuwe brander gekocht; een LITE-ON TLR-32123S (oftewel een 32x12x40). Bij deze brander zat een CD met Nero inbegrepen. Alles liep goed, totdat ik een audio-cd probeerde op te nemen vanaf een mp3-cd. Iedere keer als ik een audio-cd wil opnemen krijg ik er ontzettend veel ruis in (echo's en gewone ruis) en soms blijft de computer zelfs hangen tot ik de CD weer uit m'n CD-ROM speler haal.
Specs:
Win98 SE
CD-ROM: LG CRD-8480B (48x)
CD-RW: LITE-ON LTR-32123S
Nero 5.5.7.2 Bundled
Ik heb al met verschillende programma's geprobeerd om op te nemen (Nero, Easy CD 3.5 en Acoustica; nieuwste versie). Bovendien heb ik zowel de lees- als schrijfsnelheden op z'n laagst en op z'n hoogst geprobeerd. Ook heb ik al een keer m'n mp3's naar wave geconverteerd en de hele boel op m'n harddisk gezet, maar niets werkt
. Verder heb ik natuurlijk op de search gezocht, veel problemen komen in de buurt, maar zijn af te vangen met dingen die ik al heb geprobeerd. Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen. Alvast bedankt!
Specs:
Win98 SE
CD-ROM: LG CRD-8480B (48x)
CD-RW: LITE-ON LTR-32123S
Nero 5.5.7.2 Bundled
Ik heb al met verschillende programma's geprobeerd om op te nemen (Nero, Easy CD 3.5 en Acoustica; nieuwste versie). Bovendien heb ik zowel de lees- als schrijfsnelheden op z'n laagst en op z'n hoogst geprobeerd. Ook heb ik al een keer m'n mp3's naar wave geconverteerd en de hele boel op m'n harddisk gezet, maar niets werkt
Don't panic