is er een bot voor day of defeat?
zo ja waar kan ik die downen.
ennuh is er iemand die halflife op 1600x1200 32bitkleur draait?
zo ja waar kan ik die downen.
ennuh is er iemand die halflife op 1600x1200 32bitkleur draait?
Verwijderd
1280x960 max dacht ik.Op maandag 15 april 2002 15:16 schreef wacko het volgende:
Maximale resolutie van HL is 1280x1024x32 dacht ik.
Volgens mij kan je dat niet instellen in HLOp maandag 15 april 2002 15:44 schreef Gifted1 het volgende:
cool botje
thanks!!!
maareh hoe krijg ik cs op 32bits kleur?
The devil is in the details.
np, graag gedaanOp maandag 15 april 2002 15:44 schreef Gifted1 het volgende:
cool botje
thanks!!!
maareh hoe krijg ik cs op 32bits kleur?
Verwijderd
relax dude,Op maandag 15 april 2002 23:47 schreef RixTeR het volgende:
kan zeker weten niet, ben er zelf lang naar op zoek geweest, tevergeefs
maarre, BOTS?
hoezo?
heb je nog geen n00b servers in je favs staan?
oh, je bent een n00b? ja dan zou ik een BOT downen![]()
j/k =]
waarom zou ie een n00b moeten zijn als ie tegen bots speeltOp maandag 15 april 2002 23:47 schreef RixTeR het volgende:
maarre, BOTS?
hoezo?
heb je nog geen n00b servers in je favs staan?
oh, je bent een n00b? ja dan zou ik een BOT downen![]()
j/k =]
Verwijderd
ik viel je ook niet aanOp dinsdag 16 april 2002 12:47 schreef RixTeR het volgende:
aan bovenstaande 2 posters te verblijdden:
daarom staat die jk =] eronder...
die lage reacties maak ik niet, iedereen is n00b geweest in een spel...maakte alleen een geintje hoor
Source: http://www.tweak3d.net/tweak/halflife/-32bpp
This option is used to enable 32-bit color in Half-Life. If you have a good video card or run in high resolutions, this will allow you to make the most of your excellent hardware. Note however that 32-bit color can be significantly slower than 16-bit color. With lots of transparencies on your screen (the smoke grenade from Counter-Strike 6.5 being a perfect example), having 32-bit color will multiply the slowdown caused. We recommend 16-bit for resolutions 1024x768 and above when seriously gaming.
> 10 sec met google dus, het was nog hit nummer 1 ook...Op maandag 15 april 2002 23:47 schreef RixTeR het volgende:
Het heeft helemaal geen zin, en ik kan je ook alleen maar aan raden HL niet in zo'n hoge reso te spelen, het komt je spel, iig bij CS, niet ten goede.Op dinsdag 16 april 2002 13:18 schreef Jake het volgende:
32 bit in/met HL engine:
Gewoon "-32bpp" aan command-line toevoegen.
[..]
Source: http://www.tweak3d.net/tweak/halflife/
[..]
> 10 sec met google dus, het was nog hit nummer 1 ook...
Maar je hebt er dus niets aan (een jaar geleden eens gedaan; ik zag het alleen aan mijn frame-rate), maar als je het per se wilt, kan het dus.
nikszolekkeralss.exe
en kan likkepot dat mischien ook een beetje onderbouwen?Op dinsdag 16 april 2002 14:09 schreef likkepot het volgende:
* likkepot vindt dat bots voor sukkels zijn en een game opneuken
vindt ik ook!! ik zit nog steeds op een dure isdn lijn (geen andere mogelijkheden hier), dus betaal me scheel aan telefoontikken... dan zijn bots een prima hulpmiddel om mn skills scherp te houden! (en op lan tegen mn neefje is ook heel coowl met extra bots)Op dinsdag 16 april 2002 14:15 schreef CU2morO het volgende:
[..]
en kan likkepot dat mischien ook een beetje onderbouwen?![]()
en waar slaat dat opOp dinsdag 16 april 2002 14:09 schreef likkepot het volgende:
* likkepot vindt dat bots voor sukkels zijn en een game opneuken
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
STUFU hl2
lul niet, de bots in UT en Q3 zijn toch echt niet verkeerdOp dinsdag 16 april 2002 18:53 schreef Oxin het volgende:
Jah bots zijn meestal stom en dan lopen ze maar wat tegen de muur
Verwijderd
idd!Op dinsdag 16 april 2002 21:35 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
lul niet, de bots in UT en Q3 zijn toch echt niet verkeerd
en voor HL en z'n mods zijn er ook genoeg goede bots
Verwijderd
blup
POD Bot is idd heel goed,Op woensdag 17 april 2002 12:58 schreef Gifted1 het volgende:
POD bot rulezzzzz
dit is echt een hele goede,bots reageren net zoals mensen online en zelfs beter!!! zet ze maar op een wat betere skill,nou...je maakt niet veel kans. ideaal programma.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq