Toon posts:

[Xbox] DOA3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week een Xbox gekocht, met DOA 3 en Gotham Racing, grafisch niets op aan te merken maar ik vind DOA 3 nogal wat tegenvallen kwa gameplay jammer is namelijk dat je met ButtonBashing een heel eind komt, en dat maakt het spel er niet echt beter op. Is al iemand van jullie die de het spel al op een manier kan spelen dat ie echt weet wat ie aan het doen is? want 100 moves per character valt niet mee onder de knie te krijgen. Streetfighter is nogsteeds mijn ultime fighter je komt nergens met button bashing, je moet echt goed zijn wil je iets kunnen met het spel, special moves etc. Komt die spel ook uit op de Xbox bij de weg ???? en wanneer?

Oh ja ,, even niet van dat gezeik dat Xbox kut is etc. etc.

Want 99,9% van de tweakertjes draait toch met Microsoft producten en nu ineens jammeren over de Xbox ! JOEP OPPP!!

Als er Sega op stond was er niets aan het handje.. gezeik!!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-01 18:21

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik heb zelf DOA3 nog niet, maar heb het al wel de nodige keren gespeeld bij vrienden. Waarschijnlijk dat ik van de week ga kopen bij de Makro, want deze week zijn de games daar in de aanbieding (58 euro).

En toch vind ik niet dat je echt met een beetje ramme op die knoppen kunt winnen... het mooie is juist om een aanval te counteren en ook al die coole shit je kunt doen als je iemand vast pakt vinnik echt helemaal geweldig. Er zijn gewoon wat basis-moves die je een beetje onder de knie moet krijgen en daarna kan dan de echte fun beginnen met mooie combo's enzo :9~

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ja als je het espel goed kent is het denk ik vele malen leuker dan ik het nu vind, maar als ik zie dat mijn vriendin met ECHT alleen maar knoppen rammen bijna niet eens geraakt wordt, vind ik toch jammer...

maar ik geloof dat ik nog aan het oefenen moet :)

net als met Gotham Racing, zit ik ook nog niet echt in :)

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

PGR moet je niet aan beginnen!!... is echt veel te verslavend ;)

Maar bij DOA is het iig wel zo dat het steeds leuker wordt, juist omdat je beter door krijgt wat je aan het doen bent. En er zijn echt enorm veel moves om te leren... en dan zijn er ook nog eens speciale combos als je TAG-team speelt...

Gewoon een heerlijk spel *D

Verwijderd

nee we zullen niet zeiken dat xbox kut is...

dat weet iedereen inmiddels wel :Y)

• Thomaszki
  • Laatst online: 14:20
Op maandag 15 april 2002 15:38 schreef CUBiST het volgende:

8-)

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00

:Z Zal ik ook de gamecube topics gaan spammen ofzo :r

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:18

Ga ff ergens anders flamen ofzo :(
Op maandag 15 april 2002 15:37 schreef Ruud2001 het volgende:
PGR moet je niet aan beginnen!!... is echt veel te verslavend ;)

Maar bij DOA is het iig wel zo dat het steeds leuker wordt, juist omdat je beter door krijgt wat je aan het doen bent. En er zijn echt enorm veel moves om te leren... en dan zijn er ook nog eens speciale combos als je TAG-team speelt...

Gewoon een heerlijk spel *D
PGR gaat m'n volgende spel worden :)

DOA3 heb ik gelijk bij aanschaf van m'n XBOX gekocht en ik vind 'm echt roelen.
Supergraphics en heerlijk soepele gameplay.
Tag-team multiplayer is echt het vetst vind ik. Op de juiste momenten wisselen (ff oefenen) of iemand met z'n 2en oppakken of overgooien :)

Ik speel 'm alleen ff wat minder nu omdat ik net afgelopen zaterdag Halo heb gekocht en die is errug verslavend en ook nog eens online te spelen :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet dus maar snel een 2e controller aanschaffen :)

zijn die jappanse ( kleine ) controllers al ergens in nederland te koop ( noorden van het land... )

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:18
Op maandag 15 april 2002 16:09 schreef caphex het volgende:

zijn die jappanse ( kleine ) controllers al ergens in nederland te koop ( noorden van het land... )
Tuurlijk!! Multiplayer verveelt nooit! :)

Ennuh die kleine controllers heb ik nog niet gezien, maar die heb ik ook niet nodig.

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Op maandag 15 april 2002 16:09 schreef caphex het volgende:

Op het forum van xbox world is een poll bezig om een inkoop actie van de kleinere controller te gaan doen,... (www.xboxworld.nl/forum)

* Yoda heeft een 3rd party trustmaster programmable pad die errug lekker in de hand ligt,....

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden :)

maar wel kut duur :(

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/xbox-controller_jap_black.jpg

http://www.lik-sang.com/catalog/image_browser.php?category=82&products_id=1634&img=xbox-controller_jap_black

Maar dit lijkt me wel lekkerder in de hand deze kleinere controller...

Verwijderd

nou ja jullie kunnen een grapje ook niet waarderen he...

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Dat vond ik bij DOA2 op de DC ook al.
Wacht maar tot Soul Calibur II uitkomt. Als ie net zo goed is als I wordt het een DOA3-killer ;)

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Op maandag 15 april 2002 16:19 schreef CUBiST het volgende:
Naar mijn mening zijn er teveel mensen die ten onrechte bij voorbaat al wat te zeiken hebben over de Xbox alleen omdat het een Microsoft product is.

Maar ondertussen heeft iedereen wel WinXP draaien met waarschijnlijk nog wel meer Ms producten.

De XBox is gewoon een super-console (en al helemaal voor een starter in de console wereld) en ik heb nog geen krasje op mijn dvd's zitten hoor,....

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

btw ik had het over deze

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/hardware/programmablepad.jpg

Is ook kleiner dan die van ms zelf. Ook is hij goedkoper en is zijn rumble wat 'zwakker' dan de originele controller,...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 16:27 schreef Yoda het volgende:

[..]

Maar ondertussen heeft iedereen wel WinXP draaien met waarschijnlijk nog wel meer Ms producten.
Klopt dit is iets wat ik het meest achterlijke vind van de gemiddelde tweaker ... altijd zeiken "Ja windows he loopt altijd vast" "MS is kut" al dat gezeik ,vreemd he dat windows foutmeldingen geeft als je een AMD 1 GHz op 2 GHz wil laten draaien!

Al dat gezeik over microsoft GADVERDAMME !

je mag alleen maar zeiken (vind ik) als je alleen maar met Linux of iets in de richting draait en nergens anders tegen, dan mag je zulke dingen zeggen!!!

EEN OPEL rijder zecht toch ook niet "TERING AUTO's DIE OPEL, altijd ellende hoerezooi!"

Donder op met dat gezeik..

..... pfjoei.... dat moest er even uit.

Verwijderd

allemaal leuk en aardig die theorie van jou
maar is t niet zo dat mensen die alleen maar met linux werken helemaal hun bek niet moeten opentrekken aangezien ze niet met windows werken?
en de mensen die er wel mee werken op hun werk ofzo omdat dat nou eenmaal moet kunnen er wel degelijk kritiek op leveren...

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

pfff :z

kunnen we nu voor de verandering eens een topic waar het woord X-Box in voorkomt gewoon ontopic houden en niet gaan zeiken over welke console er nu beter is!!! |:(

Dit topic gaat toch echt over DOA3 en het lijkt me de bedoeling dat we daar ff over verder gaan ipv het standaard consolewars geouwehoer :r

Verwijderd

Ik vond zelf DOA3 zwaar tegenvallen, en ik ben toch echt een beat'em up freak. Grafisch is het spel super, en de meeste moves zijn ook erg cool. Maar ik had het spel in anderhalf uur met elk karakter uitgespeeld...zeker de eindbaas is simpel te verslaan door 1 move non-stop te herhalen...en als je het met iedereen hebt uitgespeeld -> NIKS EXTRAS! Misschien ben ik verwend met de Tekken reeks, maar DOA3 was m'n geld niet waard (ik speel het nooit meer iig)

Verwijderd

ik vind beat-m-ups in 1 player mode altijd tegenvallen, het leuke is gewoon met zijn 2-en, maar dan moet het niet zo zijn dat iemand gewoon je kan blijven meppen tot je bijna helemaal kapot bent en je kunt niks terugdoen, en dat was bij DOA2 wel zo, en volgens mij voor zover ik t gespeeld heb bij DOA3 ook...

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Het spel is misschien wel vrij snel uitgespeeld, maar er zijn volgens mij toch nog genoeg dingen te doen...

Survival mode vinnik bijvoorbeeld wel erg gaaf 8-)

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Heb de xbox zelf niet maar heb wel de game gespeeld en ik moet toch wel zeggen dat ik het zelf erg bruut vind en vooral de story mode trekt mij erg!!Maar het blijft absoluut het leukst om tegen elkaar te spelen! ;)

Verwijderd

het spel op zich is (te) makkelijk uit te spelen, idd omdat button-bashing mogelijk is... :{

ik probeer altijd trucjes te vinden, niet zo snel mogelijk mensen neer te rossen, en ik moet zeggen, dat maakt de levensduur van DOA3 veel langer, als je niet puur gaat "AAAH, sgoppuh, sloan! JOAHH!"... De hooligan-spirit zeg maar...

de graphix zijn natuurlijk ook om te kwijlen :9~
en ik moet zeggen dat de combo's in zo'n tag-team-spel erg leuk en verfrissend zijn, om eens met 2 man tegelijk een persoontje kaputt te rossen... Heerlijk... :)

ik vond'm goed spelen, button-bashend, maar ook rustig...
Geweldig spel, alleen iets te simpel imho, aangezien maar weinig mensen ECHT gaan zitten om het spel te leren kennen zeg maar...

Verwijderd

Microsoft kan hele goede spellen (en consoles) maken... aleen hun OSsen zuigen. :)

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ik hou het maar bij IK+ in turbo mode op de C64/Amiga. beperkt aantal moves, maar wel goede muziek met snelle actie! 8-)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op maandag 15 april 2002 16:19 schreef CUBiST het volgende:
Moet je ook niet zoveel "grapjes" maken

Verder moet je DOA3 gewoon tegen iemand spelen die de moves wel weet, dan word het al een stuk uitdagender

Verwijderd

Topicstarter
Maar..... Weet er ook iemand of Streetfighter ook op de XBOX komt ?

ben d'r nogal verslaafd aan, doe het zelfs nog wel eens op de Snes of op de MAME emulator...

Thanx!
Pagina: 1