Toon posts:

Operation Flashpoint, Vliegen in mulitplayer???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben pas in het bezit van Operation Flashpoint (gold editie met gold upgrade pakket), en was gisteren even de LAN aan het uitproberen.

Maar ik kon dus geen luchtvoertuigen vinden.

Terwijl deze er toch wel ergens in zouden moeten zitten (had ik ergens gelezen).

Weet iemand waar ik deze kan vinden (die maps zijn zo supergroot :9 )

FF 2 virtuele kilomters gelopen in 15 minuten :)

Verwijderd

je moet bij empty/air/A10 doen , en dan moet je de editor op ADVANCED zetten , dan moet je doen dat ie op CARGO staat , als ie op fly staat gaat ie der namelijk vandoor :) suc6 :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel niet in de editor maar in de standaard maps die bij het spel zitten.

Verwijderd

Niet in elke missie zit een vliegend voertuig :).

Verwijderd

Ik heb wel eens in een heli gezeten, maar ik kreeg dat ding niet fatsoenlijk van de grond af. :)

Je kan ook een custom map gaan maken met alle voertuigen erin.. Dan kun je een beetje oefenen.

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
mja ik kreeg die heli na een tijdje wel van de grond af, maar echt fatsoenlijk vliegen lukte me niet

heb trouwens ook een keer zo'n tien minuten gelopen om bij een vliegveld te komen, stonden er geen vliegtuigen... was wel balen :D

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 20:59

steveman

Comfortabel ten onder

Als je het mij vraagt is het het leukst om zelf een map te maken met allerlei vliegend materiaal. weet je iig zeker waar en wat overal staat.

Vliegen gaat trouwens een stuk makkelijker met een joystick, in versie 1.30 wordt ie ( net als in de demo |:( ) ondersteund.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Topicstarter
Dan ga ik vanmiddag maar aan de editor :)

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06-2025
Op maandag 15 april 2002 15:06 schreef masterbaster het volgende:
Ben pas in het bezit van Operation Flashpoint (gold editie met gold upgrade pakket), en was gisteren even de LAN aan het uitproberen.

Maar ik kon dus geen luchtvoertuigen vinden.

Terwijl deze er toch wel ergens in zouden moeten zitten (had ik ergens gelezen).

Weet iemand waar ik deze kan vinden (die maps zijn zo supergroot :9 )

FF 2 virtuele kilomters gelopen in 15 minuten :)
Probeer het vliegveld eens ;)
Of enkele militaire basesen (SP?)

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01 12:02
Er zijn wel maps te downloaden met helikopters e.d. Ik kan me nog herinneren dat we die vorig jaar eens op een LAN hebben gespeeld, en dat was supervet!! Met zo'n vette AH-1 vlak over een landweggetje scheren om daar ff een van je maten neer te knallen die daar rustig in z'n jeep rondrijdt :9~
Pagina: 1