nikszolekkeralss.exe
He, dat is toevallig, wij zouden ook graag de ganse verzameling van mijn vader op Video of CD willen zetten!
Moet je die gewoon met een camera filmen of bestaat daar iets speciaals voor?
Zoek maar es met Google hoe men dat doet:
Here is some more detail on how transfer film to video:
8mm and super8 film (90% of the film we see each day)
To take full advantage of dvd quality we are now using a professional studio 3 CCD camera. This camera provides 800 lines of resolution, over 1 million pixels in each frame of video. The image is shot right of the film using an optical multiplexor. The 3 CCD camera (this is not a camcorder) contains a prism which breaks the light into red, blue and green to give you vibrant colors. Using a separate controller we are able to control and adjust white, black, red, blue, green, contrast, brightness and even fleshtones. We are not automated, we oversee the entire process and make adjustments to give you the best transfer available.
16mm film and super8 shot at 24 frames per second
Super8 film shot at 24 frames per second and 16mm film are transferred to video using Elmo telecine transvideo equipment. A special type of projector allows us to synchronize the frame rate of your film to a video camera which would otherwise have incompatible film rates. The image is projected right into the camera and the brightness of each scene is adjusted by the technician always monitoring the process. Your film will be digitally mastered onto a broadcast quality digital tape (DV) which is superior to dvd and and using this digital master we make the VideoCD or DVD, ensuring preservation and future compatibility. Therefore, your film is transferred to the best quality digital image in the beginning, rather than being transferred to an inferior format such as vhs and later to dvd. (vhs, not a digital format, may be transferred directly to vhs rather than transferring to DV first as their is no change in quality). We will also preserve your Super8 or 16 mm sound track or add music upon request. We are not automated, we oversee the entire process and make adjustments to give you the best transfer available.
Is het illegaal als ik hier het volgende plaats ? :
Wie wil dit voor onze familie doen ? Wie beschikt over deze apperatuur ? Wi wil er vet betaald worden ?
Mail naar: likkepot@flup.nl
Of wordt dit een slotje ? plz not
Wie wil dit voor onze familie doen ? Wie beschikt over deze apperatuur ? Wi wil er vet betaald worden ?
Mail naar: likkepot@flup.nl
Of wordt dit een slotje ? plz not
nikszolekkeralss.exe
Een vriend van mij heeft het gewoon met de camera opgenomen. Maar dat is zo lelijk en amateuristisch...Op maandag 15 april 2002 15:17 schreef Fire69 het volgende:
nikszolekkeralss.exe
Wij hebben ooit eens een stukje van 5 minuten laten overzetten, met van die speciale hardware, maar als je zo 30-35 volledige film moet laten overzetten ben je 1000den €'s kwijt!!!
Bij virtual dub is ook een programmeur, uit mijn hoofd donals graft meen ik, die heeft een plugin gemaakt die er voor zorg dat de beelden die je van het doek opneemt zo worden gemaakt dat het niet meer knippert. Dan ziet het er een stuk beter uit.Op maandag 15 april 2002 15:55 schreef likkepot het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft het gewoon met de camera opgenomen. Maar dat is zo lelijk en amateuristisch...
Een studio dc10+ kaartje kun je al goede resultaten mee bereiken als je het opneemt. Kaartje kostte toen ik em kocht 550 gulden, zal nu iets minder zijn (2 jaar geleden).
Die lui willen er veel winst op maken hoor, want voor 1000en euro's kun je bijna zo'n camera aanschaffen toch ?Op maandag 15 april 2002 16:20 schreef Fire69 het volgende:
Wij hebben ooit eens een stukje van 5 minuten laten overzetten, met van die speciale hardware, maar als je zo 30-35 volledige film moet laten overzetten ben je 1000den €'s kwijt!!!
Verwijderd
Film projecteren en opnemen met een digitale camera gaat echt goed, alleen je moet niet het licht uitdoen, laat een gloeilamp branden en het wordt prima. Laten doen = duur.
Hier was vorige week nog een topic over:
[topic=461403/1/100]
[topic=461403/1/100]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()