Toon posts:

haha madonion eikels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zelf een athlon met zowel geforceDDR en vanta pci. Dit maakt madonion ervan:

XL has successfully inspected your PC Hardware Configuration, and just so you know, you are running a system with a AMD Athlon(tm) Processor 927 MHz CPU, 256 MB of system memory, and a graphics card that utilizes a ATI RAGE MOBILITY graphic chip.

hebben al meer mensen fouten ontdekt in XL-r8l??

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 10:53

Digistorm

demo scener

Bij mijn zei die alleen dat me Athlon maar 16 kB level 1 cache heeft (ipv 128 wat het moet zijn) maar verder geen vreemde dingen...
Alleen wat ik wel weer vaag vond is de melding van
Clockspeed: 600 MHz
Internal max: 800 MHz...
Je kan toch helemaal geen core softwarematig checken ofzo :?
Meer mensen die dit hebben??

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:00
Dat is de maximale snelheid die je moederbord volgens het bios zogenaamd aankan, daar komt die waarde dus vandaan, maar verder slaat ie nergens op.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik heb een pIII 1000mhz met een v7700 deluxe geforce2 op een asus cusl2 maar volgens madonion heb ik geen agp slot en moet ik een nieuwe pc aanschaffen :D

• Kyoko
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 18:27
Klopt Coppertop..
Dat vond ie bij mij ook nodig. Ik heb wel toevallig een PCI videocard..

/quote
XL has detected that your computer's motherboard does not have an AGP slot. This seriously limits your graphics card upgrade options, and you might consider a new computer with an AGP slot among your upgrade options.
/unquote

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 12:24

Spikey

Making the web accessible!

mijn Duron 600 @ 1 Ghz geeft dit:

XL has successfully inspected your PC Hardware Configuration, and just so you know, you are running a system with a Unknown 1000 MHz CPU, 128 MB of system memory, and a graphics card that utilizes a NVIDIA GeForce DDR graphic chip.

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik vind 't een aanfluiting, 't hele ding.
De filmpjes zijn te kort en de resultaten eruit slaan helemaal nergens op.
Tegen mij zegt 'ie alleen upgrade je geheugen maar (en dan toch onder Details zeggen eigenlijk heb je wel genoeg met 128 MB) en upgrade je videokaart (TNT2).
Terwijl ik met 'n Celeron400@450 zit, en ik in elke benchmark zie dat ik eerst 'ns een andere CPU moet halen.
Nee, geen succes.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Bij mij doet dat ding helemaal niks, gisteren ook al niet. Iemand meer die dit heeft toevallig?

Die-hard Brexiteer

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:32
Bij mij crasht het proggie onder win98SE en onder win2k kan ie geen advies geven vaag ding...
Mijn score is overigens
Office - Good
Video - Excellent
Games - Average
(Systeem: PIII 800, 128MB, TNT2)
Pagina: 1