Toon posts:

chello probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey, ik heb t nu al een paar keer gehad, wil ik internetten en doet chello t niet, maar wat blijkt, ik kan wel op msn :? IE gaat eerst lang zoeken naar een site en dan geft ie aan dat ie m niet kan vinden ... iemand een id? ik heb ook al geprobeerd om de proxy uit te zetten maar dat helpt ook niet
hebben meer mensen met chello hier last van? en weet iemand wat er mis is?
kut chello ook |:(

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:02

Rival24

I'll Be Back

Ik heb geen chello, maar ik weet toevallig dat dit wel aan die chello-honden ligt. Dat gaat normaal gesproken vanzelf weer over... (na 1 dag)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ligt waarschijnlijk aan een brakke DNS bij chello, probeer eens een andere DNS-server.
Op maandag 15 april 2002 14:40 schreef rival24 het volgende:
Ik heb geen chello, maar ik weet toevallig dat dit wel aan die chello-honden ligt.
:{ Flame.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:09
Sinds gisteravond zijn de DNS problemen bij Chello voorbij dus je zou nu geen problemen meer moeten hebben :)

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Het zijn echt geen DNS problemen hoor bij chello. Ik heb ook dagen dat ik wel verbinding heb opzich, maar totaal niets kan. Niet surfen/mailen/pingen/tracert NIETS. DHCP server reageert gewoon niet. Kan ik doe wat ik wil. modem resetten etc. Werkt gewoon NIET. En de dag erop werkt het wel weer en dan opeens weer niet. IP vastzetten maakt ook geen fuk uit.

Helpdesk snapt er geen fuk van en ik heb gewoon geen tijd om een halve dag vrij te nemen om de monteur te laten komen op het moment.

Ik heb dus gewoon een klote verbinding. En dat terwijl het bij mij wel werkt, als ik op een moment kan internetten moet het een ander moment ook kunnen als ik niets wijzig.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:09
Ping je dan naar een ip? Anders kan het wel een DNS probleem zijn. Natuurlijk zijn er altijd individuele problemen maar het grote landelijke probleem waren de DNS servers en dat is nu opgelost.

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 14:40 schreef rival24 het volgende:
Ik heb geen chello, maar ik weet toevallig dat dit wel aan die chello-honden ligt. Dat gaat normaal gesproken vanzelf weer over... (na 1 dag)
Tja op zulke opmerkingen zitten we hier niet te wachten.

Hebben de kenissen bij jou in de buurt hier ook last van :?
Imo ligt dit meestal gewoon aan een storing, regio Eindhoven heeft er ook vaak last van gehad. Toen deed MSN het ook maar i-net niet.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:02

Rival24

I'll Be Back

Ik help hem toch? Ik zeg toch dat dat kan gebeuren (met andere woorden) en dat t meestal 1 dag is.... De poster zegt dit toch ook
Kut chello ook
Dus ik denk.... heej laat ik maar een beetje 'groffe' taal gebruiken...

Verwijderd

heb er gister de hele dag uitgelegen....

nu vandaag kan ik weer surfen , maar nog steeds niet zoals het moet...beetje kut dus..

maare...waar vind ik een andere DNS server dan?

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 15:34 schreef 400PK het volgende:
heb er gister de hele dag uitgelegen....

nu vandaag kan ik weer surfen , maar nog steeds niet zoals het moet...beetje kut dus..

maare...waar vind ik een andere DNS server dan?
[topic=389391/1/150]
Op maandag 15 april 2002 15:16 schreef rival24 het volgende:
Ik help hem toch? Ik zeg toch dat dat kan gebeuren (met andere woorden) en dat t meestal 1 dag is.... De poster zegt dit toch ook
[..]

Dus ik denk.... heej laat ik maar een beetje 'groffe' taal gebruiken...
Als je bronnen e.d. zou hebben dan zou het misschien feitelijke informatie kunnen zijn. Nu is het gewoon een loze reply die totaal geen waarde heeft. ;)

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

bij mij in de buurt werkte chello ook niet maar tactical ops wel :) . chello = brak

p.s ik woon in velp

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb het ook, nu LIJKT ie het weer eventjes te doen, ik hoop dat het maar zo blijft van ik ben het zat. :r
Het is nu al paar dagen zo, en het werd telkens erger. :r

🌞🍃

Pagina: 1