---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
en de rest...?.. gaat dit er goed mee samenwerken?Op maandag 15 april 2002 14:38 schreef rival24 het volgende:
Abit Kr7a-raid is een erg goede keuze. T heeft een stabiele Chipset en er zit niet teveel rommel op...
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
De rest is ook wel leuk, behalve de koeler. ALs ik jou was zou ik gewoon een coolermaster pakken... Die Orbs maken nogal herrie en koelen niet goed (no offence)Op maandag 15 april 2002 14:43 schreef Spider.007 het volgende:
[..]
en de rest...?.. gaat dit er goed mee samenwerken?
Zou die ook nog even sjekken. (Prijs is dacht ik rond de €150,-)
Heeft btw goede OC mogelijkheden
ik had juist speciaal zo'n koeler welke stiller zou moeten zijn (4900 rpm ipv. 7000 rpm). Maar welke raad je aan; de DP2-5H54 ofzo?Op maandag 15 april 2002 14:46 schreef rival24 het volgende:
[..]
De rest is ook wel leuk, behalve de koeler. ALs ik jou was zou ik gewoon een coolermaster pakken... Die Orbs maken nogal herrie en koelen niet goed (no offence)
---
de prijs van volgens mij inderdaad E 165, maar ik had hem vooral gekozen voor zijn specs, niet voor oc mogelijkheden, was ik toch niet echt van plan.Op maandag 15 april 2002 14:51 schreef Juniorrules het volgende:
De AOpen AK77Plus! is ook een erg fijn (RAID) moederbord!
Zou die ook nog even sjekken. (Prijs is dacht ik rond de €150,-)
Heeft btw goede OC mogelijkheden![]()
---
waarom, heb je ook argumenten?Op maandag 15 april 2002 14:53 schreef richardkraal het volgende:
asus a7v333 is very
http://www.tweakers.net/pricewatch/26383
---
Ik zelf heb een Noisecontrol silverado.....errug stil dat ding. Maar een dp2-5h54 is een slot A koeler (volgens http://www.coolermaster.com/home.html) Daar kun je ook de rest van de koelers vindenOp maandag 15 april 2002 14:52 schreef Spider.007 het volgende:
[..]
ik had juist speciaal zo'n koeler welke stiller zou moeten zijn (4900 rpm ipv. 7000 rpm). Maar welke raad je aan; de DP2-5H54 ofzo?
Oh ja, ik had een socket A / slot A ff door elkaar gehaald, maar er staan op de Coolermaster site alleen 'coming soon' silent coolers.Op maandag 15 april 2002 14:58 schreef rival24 het volgende:
[..]
Ik zelf heb een Noisecontrol silverado.....errug stil dat ding. Maar een dp2-5h54 is een slot A koeler (volgens http://www.coolermaster.com/home.html) Daar kun je ook de rest van de koelers vinden
---
Verwijderd
MSI had een erg mooie weet ik me te herinneren.
Verwijderd
Ken iemand en die heeft hetzelfde mobk en die zit altijd jankend achter zijn pc.....
Hmmm, waarom ben jij er zo slecht over te spreken, en de rest zo goed ???Op maandag 15 april 2002 15:28 schreef Shaggy het volgende:
Abit is rommel , neem Soltek
Ken iemand en die heeft hetzelfde mobk en die zit altijd jankend achter zijn pc.....
---
Verwijderd
Kzal het ook niet weten zijn ook niet mijn bevindigen maar van iemand anders die er alleen maar over zeikt en zelfs overweegt om een Soltek of Asus moederbord aan te schaffen.....Op maandag 15 april 2002 15:31 schreef Spider.007 het volgende:
[..]
Hmmm, waarom ben jij er zo slecht over te spreken, en de rest zo goed ???
Hij komt goed uit tests, en mensen zijn erover te spreken, en ik wil geen slecht moederbord in mijn ultiemeOp maandag 15 april 2002 15:59 schreef Shaggy het volgende:
[..]
Kzal het ook niet weten zijn ook niet mijn bevindigen maar van iemand anders die er alleen maar over zeikt en zelfs overweegt om een Soltek of Asus moederbord aan te schaffen.....
---
Verwijderd
Eén geval is niet echt genoeg om iemand gelijk iets anders aan te raden. Er is altijd wel iemand die ergens problemen mee heeft. Misshcien gaat die gozer wel niet goed met z'n systeem omOp maandag 15 april 2002 15:59 schreef Shaggy het volgende:
[..]
Kzal het ook niet weten zijn ook niet mijn bevindigen maar van iemand anders die er alleen maar over zeikt en zelfs overweegt om een Soltek of Asus moederbord aan te schaffen.....
Ik zou gewoon ff zoeken op T.net naar een KT333/KT266/whatever-chipset mobo roundup, en de beste uit de test nemen
Verwijderd
MSI RULES THE WORLD
Verwijderd
Wat een geil bordje is dit toch
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
Abit slecht, ik heb al 4 abit moederborden gehad, helemaal geen problemen mee:)Op maandag 15 april 2002 15:28 schreef Shaggy het volgende:
Abit is rommel , neem Soltek
dot.blaat
de helft van de prijs van een asus dus al gaat ie kapot dan ben je nog even duur uit als met een asus.
en ja ik heb ervaring met die bordjes en ik was er over te spreken.
edit: er zit dan wel sound op dat bordje maar daar ontkom je bijna niet meer aan tegenwoordig. een raid kaart kan je er altijd bij zetten natuurlijk, dit bordje is zo goedkoop dat dat er nog wel bij kan.
offtopic:
----------------------
is het niet wat om een extra systemen subforum te maken net zoals bij hardwareforum.nl?
----------------------
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()