Voordelen vaste verbinding tav inbel

Pagina: 1
Acties:

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Tja ik ben bezig met een opsomlijste van de voordelen van een vaste t.a.v. een inbelverbinding, misschien dat iemand wil meehelpen dit lijstje zo compleet mogelijk te maken. Deze lijst heb ik tot nu toe opgebouwd:

* De verbinding is langzaam, dit heeft als gevolg dat het binnenhalen en versturen van bestanden veel tijd kost.
* Er kan nog geen gebruik worden gemaakt van het op afstand werken van monteurs en vertegenwoordigers omdat de verbinding te langzaam is om er veel gebruikers op te laten.
* Omdat de er continu moet worden ingebeld liggen de kosten met een langzame verbinding net zo hoog of zelfs hoger dan met een snelle verbinding.

Voordelen van een vaste verbinding is dat:

* Dat de kosten vastliggen. Nu kunnen de kosten fluctueren omdat er nooit precies is aan te geven hoeveel erin een maand wordt ingebeld.
* Je krijgt de beschikking over een vast IP adres. Hierdoor krijg je de faciliteiten om van buiten het bedrijf te kunnen werken. Hierdoor kunnen monteurs meer dingen op afstand regelen en hoeven ze niet zo vaak naar de zaak te komen.
* Bestanden kunnen sneller worden verzonden, dit is zeker belangrijk als er met spoed een tekening weg moet.
* Er word steeds meer gebruik gemaakt van toepassingen die je vroeger kocht (bijvoorbeeld de cd-foongid en een route planner) die tegenwoordig gratis via het internet kunnen. Het is dan echter wel van belang dat er een snelle verbinding is met het internet omdat het anders te lang duurt om telefoonnummer te zoeken en routes te bepalen.
* Er komen vaak updates voor programma¡Ŝs uit die belangrijk zijn om te downloaden. Nu wordt dit regelmatig niet gedaan omdat het downloaden te lang duurt omdat er geen snelle verbinding is. Deze moeten dan ergens anders worden gedownload wat extra veel tijd kost.

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Groot voordeel van een vaste verbinding is dat het een vaste verbinding is ;)

Hiermee bedoel ik dus dat je voor vast bedrag per maand 24/7 online bent...

Eat my shorts !

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 14:36 schreef dieFX het volgende:
Groot voordeel van een vaste verbinding is dat het een vaste verbinding is ;)

Hiermee bedoel ik dus dat je voor vast bedrag per maand 24/7 online bent...
mijn idee :)

en vooral dat het je minder kost want je kan met modem ook wel 24/7 online zijn is alleen veeeel duurder >:)

Verwijderd

Als je snel ff wat moet doen hoef je niet eerst op heel die inbelprocedure te wachten, maar je kunt direct je dingen doen :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Moet je ook nadelen hebben? :?

Nadeel vaste verbinding: Je zit meestal vast een 1 provider. Is hij down of traag ben je verdoemd tot de 56K modem, als je die niet hebt ben je gewoon offline.
Dus voordeel inbelverbinding: Je kunt makkelijk switchen naar een andere provider. :)

🌞🍃

Verwijderd

Je vergeet nog iets in je overzichtje en dat is dat je de MOGELIJKHEID moet kunnen hebben om te kiezen!!!!!!!!!
Maar ja, jij met je vaste verbinding begrijpt dat natuurlijk weer niet.

Gooi hier maar een slotje op.

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Nadelen zet ik niet op het lijstje, dadelijk wijsen ze het af :) Nee bedankt ik zal het er nog even in verwerken.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op dinsdag 16 april 2002 08:43 schreef pinolief het volgende:
Je vergeet nog iets in je overzichtje en dat is dat je de MOGELIJKHEID moet kunnen hebben om te kiezen!!!!!!!!!

Ehm :? waar slaat dit op ?

hij moet waarschijnlijk voor een opdracht dit weten... en geef jij zoeen reactie.

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Op dinsdag 16 april 2002 08:43 schreef pinolief het volgende:

Moeilijke periode he ? Die pubertijd ..
Geef toch normaal antwoord man. :(
Pagina: 1