Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Verwijderd
Is btw de gewone optical van logitech
omdat je er hier info over vraagt??
* Loran Is ook op zoek naar een goedkoop leuk origineel muisje
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
Verwijderd
ps. Hij was € 9,95 bij de lokale computer-boer hier
hoe heet die zaak dan?Op maandag 15 april 2002 21:20 schreef Digital-X het volgende:
Die muis ligt voor meGekocht voor nog geen 10 euro. Wel een goed muisje vind ik. Scroll zowel verticaal, als horizontaal, das wel handig!
Ik kan niet klagen voor een muis voor dat geld...
ps. Hij was € 9,95 bij de lokale computer-boer hier
Verwijderd
Verwijderd
Tweaker: Waar the fuuk is dat?
Digital-X: Das een dorp in de bollenstreek, naast Noordwijk aan Zee.
Ik weet niet of het dezelfde muis is, maar zo te zien wel
Verwijderd
Ze hebben een bezorg-service. Kweet niet of dat duur is. Anders wil ik hem voor je halen, kmoet er toch nog van de week heen voor een netwerk kabel...Op maandag 15 april 2002 21:30 schreef Loran het volgende:
is idd niet echt dichbij en bekend
Verwijderd
Welcom @ GoTOp maandag 15 april 2002 21:45 schreef xXEstherXx het volgende:
Al is optical ook wel fijn denk ik, niet meer dat gekloot met stof enzo.
edit: ohw, hoor net dat ik ook kan editten enzo. sorry
cool aanbod maar ik doe het via site ze rekenen €5 euro verzendkosten dus dat valt reuze meeOp maandag 15 april 2002 21:32 schreef Digital-X het volgende:
Ze hebben een bezorg-service. Kweet niet of dat duur is. Anders wil ik hem voor je halen, kmoet er toch nog van de week heen voor een netwerk kabel...
als je gewoon de muis beweegt gaat die bal dan niet rollen
zodat ie uit zichelf gaat scrollen ofzo??
Verwijderd
Oh..€ 5,-- valt wel meecool aanbod maar ik doe het via site ze rekenen €5 euro verzendkosten dus dat valt reuze mee
Nee, als je de muis beweegt blijft het balletje gewoon stil staan. Het is wel een goede muis, zeker voor dat geld. Enige kleine nadeel vind ik dat ie nogal snel scrolt naar beneden. Maar dat went wel een beetje na een tijdje. Maar dit is ook eigelijk het enige kleine nadeel, vind ik tenminsteals je gewoon de muis beweegt gaat die bal dan niet rollen
zodat ie uit zichelf gaat scrollen ofzo??
dat scheelt weer verzendkosten
Nu maar hopen dat ze het een jaartje ofzo volhouden
Hmm goede vraag daar ben ik ook wel benieuwd naar want daarom heb ik ze gister besteldOp dinsdag 16 april 2002 08:14 schreef Wallie het volgende:
ThanksVerkopen ze bij Antin alleen wel de optische versie? Want de 140T is dezelde muis, alleen met een balletje...
Digital-X ????
Anders bel ik ze vanavond als ik thuis ben wel ff.
Verwijderd
Je hebt ook cordless opticalOp maandag 15 april 2002 21:40 schreef xXEstherXx het volgende:
/me heeft liever een cordlessVind ik belangrijker dan optical
Verwijderd
Check de site voor de zekerheid ff.. ik weet niet precies welke producten ze allemaal hebben..Ik heb hier géén optical voor me liggen, maar ze zullen hem ongetwijfeld wel hebben! (lijkt mij zo)Op dinsdag 16 april 2002 10:23 schreef Loran het volgende:
[..]
Hmm goede vraag daar ben ik ook wel benieuwd naar want daarom heb ik ze gister besteld
Digital-X ????
(en kunnen de Logitech fans even hun mond houden?
Ga ik ervanuit dat het een normale is dus die 140 ipv 150 optisch.
Dat is wel jammer maar eigenlijk ook wel logisch voor €10,- een optische muis is niet duur.
En dan ook nog die nieuwe Functie
Verwijderd
en ligt erug goed in de hand..