Earth is nice, heaven is better...
staat je instelling niet op mijl per uur? instellen in GP3 menu.
Verwijderd
200 mph = 320 kph. Nee, da's niet snel genoeg nee!
Neem nou de race morgen : da's een high-speed circuit. Daar gaan ze echt wel over de 200 mph.
Neem nou de race morgen : da's een high-speed circuit. Daar gaan ze echt wel over de 200 mph.
Je handrem eraf halen
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Hmmm als ik het spel had..
Meer toeren laten maken..
langere versnellingen.... maar alleen de laatste 2 iets langer nog.. moet lukkken
Meer toeren laten maken..
langere versnellingen.... maar alleen de laatste 2 iets langer nog.. moet lukkken
Verwijderd
Je moet achter minder vleugel zetten (voor uiteraard zodanig aanpassen dat het bij je rijstijl past, is niet echt van invloed op je topsnelheid) en je versnellingsbakverhouding aanpassen. Als je dat gedaan hebt zou je verder kunnen gaan met rijhoogten enzo, maar da's meer voor als je echt snapt wat je doet. Op Hockenheim heb ik ruim 360 gehaald, dus het kan weldegelijk!
kun je mij jou setups doen dan?
Het is idd 200mph hoe kan ik dat nu precies op kmph zetten? Ik heb gezocht, maar kan het nergens vinden
Verwijderd
hmm ik kan het ook niet vinden hoe ik dat omzet naar Km/H 
Maar ik ben tot nu toe ook nog niet sneller geweest dan 200 M/H met normale instellingen...
Mijn snelste tijd op Hockemheim is trouwens 1.46.855 min in de Ferrari
Maar ik ben tot nu toe ook nog niet sneller geweest dan 200 M/H met normale instellingen...
Mijn snelste tijd op Hockemheim is trouwens 1.46.855 min in de Ferrari
Omzetten van mph naar kph.
Men kiest main menu, dan kiest men Workshop en dan de optie Utilities en dan Menu Setup.
Hier de optie Use Metric Units aanzetten en racen maar..
Men kiest main menu, dan kiest men Workshop en dan de optie Utilities en dan Menu Setup.
Hier de optie Use Metric Units aanzetten en racen maar..
Pagina: 1