waar compleet systeem op maat te bestellen?

Pagina: 1
Acties:

• olafmol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 19:16
Hoi,

ik heb een speciaal audio PC systeem samengesteld, en wil graag het hele systeem 100% volgens mijn specs ergens bestellen. Dit lijkt echter een onmogelijke opgave, de bedrijven waar ik een offerte heb aangevraagd veranderen doodleuk mijn specs in hun standaard componenten..

kan iemand me vertellen waar ik wel mijn systeem volgens spec kan bestellen?

gr. Olaf

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Nieuw hier?

In de Faq staat dat je je posts niet moet eindigen met groeten. Dat vinden sommige mensen namelijk irritant.
Ik vrees dat het heel moeilijk wordt om een systeem volledig op maat te krijgen. Maar als je niet al te onhandig bent lukt het vast wel om de onderdelen bij elkaar te krijgen en de compueter zelf in elkaar te zetten. De onderdelen kan je vinden bij pricewatch op de frontpage. Ik neem aan dat de tweakers hier je graag adviseren over het inelkaar zetten van je systeem.

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

Verwijderd

Misschien zelf een systeem bouwen. zie de pricewatch van t.net voor waar je wat kun krijgen.

tip:
[topic=309815]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:13

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Informatique is volgens mij zo'n bedrijf. Je kan er zelf online een systeem in elkaar zetten, maar ook een offerte aanvragen ;) Zijn nog wel meer bedrijven die dit doen, maar of ze echt ook alles kunnen leveren.....Ligt eraan wat voor exotische dingen je wilt halen ;)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Volgens mij kun je bij CTW ook wel een PC laten assembleren met de door jou opgegeven onderdelen.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Wij stellen (noem geen naam) ook wel complete systemen samen mits wij de onderdelen kunnen bestellen bij de groothandel en ik neem aan dat je nogal vaag spul wil. En dan word het voor de meeste bedrijven nogal moeilijk.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

www.exile.nl

mail ze met je vraag ze zullen je graag helpen :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• olafmol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 19:16
ok thanx.......het waren geen groeten hoor, gewoon Grrrrr frustratie ;)

informatique lijkt prima...heb ook nog wat andere aanbieders gevonden die goed reageren..... zelf bouwen heb ik niet zoveel trek in.. ik laat het liever allemaal bij 1 partij doen, zo min mogelijk gezeik....

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

www.bnc.nl zit hier in groningen check die site maar es je kunt elk onderdeel zelf selecteren.

dit is de preciese url

http://www.bnc.nl/prijzen/Configuraties.asp?login=&password=

http://www.NUiPhone.nl/

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 10:32

Quicksilver

Catch these hands

Ik heb de mijne op maat besteld bij paradigit en die werk nog steeds prima.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Er zijn veel bedrijven waar ze een flink uitgebreid assortiment hebben & die maatwerk PC's bouwen:

Alternate
• CTW
• Informatique
• Paradigit

zomaar even een paar

Verwijderd

http://www.norrod.nl hebben ze ook redelijk veel.

Verwijderd

www.computerland.nl doet het ook. Moet je alleen wel ff mailen om het ze te vragen. En de service is daar dus echt pico bello in orde :)

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 22:08

JnX

www.informatique.nl

Geweldige winkel..

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Als het allemaal zo moeilijk is, ben ik wel eens benieuwd wat jouw syteem specs zijn.

Good goan

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bij mycom (.nl) kun je on-line samenstellen of een mail sturen voor een offerte op maat. Goede ervaringen mee.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:23

Rival24

I'll Be Back

Op dinsdag 16 april 2002 19:26 schreef JnX het volgende:
www.informatique.nl

Geweldige winkel..
Geweldig dure winkel (no offence)
Pagina: 1