A-open HighTower lawaai

Pagina: 1
Acties:

• Harold_S
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03-2025
Ik heb een Hightower van A-open en ik vind dat die voeding nogal behoorlijk wat lawaai maakt. In het begin lekker rustig dus de processorkoeling is prima in orde.
Nu heb ik daarover geinformeerd en is me geadviseerd om er een voeding in te zetten van Silence Systems ATX 300 Watt :?
Heeft iemand daar ervaring mee want ik kan er weinig testmateriaal over vinden.

Harold

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:38

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
die kast heb ik ook en ik heb er een chieftec voeding erin gezet en nu is die ook weer mooi stil :Z

Tweakers Discord

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:43

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Zet er een stille voeding in of vervang de fan van je voeding door een stiller / temp controlled exemplaar.

Een voeding die ik je kan aanraden is de 6206561 PSU 300 Watt P4/AMD ATX PFC ULTRA QUIET (Comptech World, http://www.comptechworld.nl)

Of een Enermax / Flower Power (aka Super Flower)

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Verwijderd

tip:

[topic=309815]

• Harold_S
Die tip van signature kan ik nog niet helemaal volgen maar ik heb het toch maar een beetje aangepast.Zo beter hoop ik :?
Over die mogelijkheden van Chieftec, helemaal toppie. En nog voordeliger inderdaad ook bij Comptech als wat ik had gezien. Lijkt me een goeie keuze om die maar te bestellen.

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:43

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Wat daan123 bedoelde was
Op maandag 15 april 2002 12:28 schreef Harold_S het volgende:
[...]
Harold
dus je naam onder je post...ik vind 't persoonlijk wat vergezocht van daan123, maar volgens de letter van de FAQ heeft hij gelijk, NOFI zullen we maar zeggen ;)

Dus je signature kun je gewoon weer terugprikken in je profile :)

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• Harold_S
Tjeemig..... en meer zeg ik er niet over. :)
Eigenlijk ging dat helemaal niet meer over mijn vraag. Maar dat had hij waarschijnlijk weer niet begrepen. :P

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-08 20:10
als je een goede voeding wilt moet je voor een enermax gaan

dot.blaat

• Harold_S
Maak het ff lekker makkelijk.
50% kiest nu voor een Chieftec en de andere 50% voor een Enermax. Oneeee :'( Moet wel zeggen dat de Enermax twee keer zo duur is. Het gaat me echt om het geluidsniveau.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

een low noise voeding binnen je budget. welke is aan jou...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 15 april 2002 21:40 schreef Harold_S het volgende:
Maak het ff lekker makkelijk.
50% kiest nu voor een Chieftec en de andere 50% voor een Enermax. Oneeee :'( Moet wel zeggen dat de Enermax twee keer zo duur is. Het gaat me echt om het geluidsniveau.
Enermax staat bekend om z'n stilte, je kan zelfs (met sommige modellen) de RPM regelen van de FAN en daarmee kan je je voeding dus zo stil mogelijk laten lopen :)

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Heb je geld, dan moet je voor een Enermax gaan.

Ik heb nu geen last meer van mijn voeding maar nu van mijn 3d kaart :D

• Harold_S
Ik heb gisteren mijn nieuwe Enermax voeding in mijn pc ingebouwd. Echt grote klasse betreft prestaties. Zo heerlijk rustig nu. Verder meteen maar een nieuwe cdbrander en DVDspeler van Lite on gekocht. Die dingen kosten echt geen drol :7. Bedankt voor jullie advies.
Pagina: 1