Toon posts:

Mega/Groot LCD scherm/licht krant

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een soort van groot LCD schermpje hebben of LED maakt mij niet uit die ik op me seriele of parallele poort kan aansluiten, en hierdan dingen op weergeven.
De andere LCDtjes die ik tot nu toe heb gezien die zijn zo klein en die kan ik niet van een (klein) afstandje bekijken.

Iemand een idee waar ik een groot type alphanumeriek LCD schermpje kan krijgen met letters van minimaal 3x2cm of zoiets...of met leds lichtkrant achtig..is ook goed!

Verwijderd

Kijk es in de Elektuur van een paar maanden geleden, daar stond een alfa-numeriek LED display in die via de PC kon worden aangestuurd.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 13:17 schreef Hike het volgende:
Kijk es in de Elektuur van een paar maanden geleden, daar stond een alfa-numeriek LED display in die via de PC kon worden aangestuurd.
Dat zou een oplossing zijn, maaarruhh...ik heb die desbetreffende electrotuur niet :(

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 11:12
moet je ff zoeken op Conrad.nl of Velleman.be, daar zal vast wel ergens een computergestuurde lichtkrant te vinden zijn.

Verwijderd

wat dacht je van deze led matrix display aanstuurbaar via de pc

http://www.elv.de/Shopping/sc.asp?SessionId=00085088210094371974&SuchText=LED%2DMatrix%2DAnzeige&SuchArt=Stichwort&SuchExact=1

veel plezier

ze hebben ook nog een meer kleurige gehad maar kreeg ze zo snel niet gevonden