Toon posts:

Wintesla 6.03

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Question:

Ik zou graag Wintesla 6.03 willen installeren en heb dat programma ook wel gevonden op het net. Zelfs inclusief crack enzo. Máár... als ik alles geïnstalleerd heb en ik wil het programma opstarten, geeft ie een melding dat DESkey niet geïnstalleerd is en dat ik dat programma moet inserten ofzo...

Nu zat er ook wel iets van DESkey bij en dat heb ik geïnstalleerd. Het is een programmaatje waarmee je een aantal instellingen kunt veranderen. Ik heb het even doorlopen en er zaten eigenlijk weinig dingen bij waarvan ik dacht dat het nog wel 's handig zou zijn om die aan of uit te zetten.

Anyway, Wintesla vraagt nog stééds om dat DESkey, terwijl ik het gewoon al geïnstalleerd heb! Weet iemand hoe ik Wintesla wél aan de praat kan krijgen??? PLZ? :? |:(

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik heb een nieuwe gave ontdekt... :) Whoei... ik kan de TOEKOMST voorspellen! Want volgens mij krijg jij vandaag een slotje :P

Verwijderd

duurt nogal lang zo..

Verwijderd

ik zal t even verduidelijken
Aantal posts: 26
Gem. aantal posts/dag: 1
het is dus niet de bedoeling dat je hier om cracks en warez enz gaat vragen. Lees eerst de FAQ van dit forum en als je dan zo graag gratis zooi wil kijk dan op google want : wij moeten ook zoeken

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Voor iedereen die leuk denkt te zijn door een reaktie hier te plaatsen, lees het volgende draadje dan ff door.

[topic=396113/1/25]

Ga dus ook niet roepen dat het lang duurt voordat er een slotje op staat of dat een Crack-request illegaal is.
Dat weten wij allemaal en hoeft dus ook niet 40x gezegt te worden.

Edit:
Op maandag 15 april 2002 12:00 schreef Zoepnek het volgende:
Ik weet maar daarom heb ik ook een topic in SM gepleurd en hem uitgelgd waarom t niet kan k wilde niet irritant overkomen, alleen duidelijk maken dat ik ook vouten maakte toen ik net begon bij GoT
Idd, ik heb het gelezen. :)
Ik heb mijn reaktie geplaatst om 'open deur' replys te voorkomen.
Er worden waarschuwingen voor gegeven niet niet hoeven.
Zelf bega ik ook fouten (nog steeds maar niet door het posten van dit soort warez/crack-requests) maar ik probeer mijzelf en anderen te daartegen te behoeden. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 11:54 schreef bazs2000 het volgende:
Voor iedereen die leuk denkt te zijn door een reaktie hier te plaatsen, lees het volgende draadje dan ff door.

[topic=396113/1/25]

Ga dus ook niet roepen dat het lang duurt voordat er een slotje op staat of dat een Crack-request illegaal is.
Dat weten wij allemaal en hoeft dus ook niet 40x gezegt te worden.
Ik weet maar daarom heb ik ook een topic in SM gepleurd en hem uitgelgd waarom t niet kan k wilde niet irritant overkomen, alleen duidelijk maken dat ik ook vouten maakte toen ik net begon bij GoT

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 15 april 2002 11:30 schreef Kaveman1978 het volgende:
Anyway, Wintesla vraagt nog stééds om dat DESkey, terwijl ik het gewoon al geïnstalleerd heb! Weet iemand hoe ik Wintesla wél aan de praat kan krijgen??? PLZ? :? |:(
Het programma legaal kopen *D

Illegale waren doen we hier niet aan, dus ook geen hulp bij hoe je het programma illegaal aan de praat krijgt. Je hebt bij deze een officiële waarschuwing voor warez te pakken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.