Toon posts:

CD-RW

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op het gebied van CD-RW ben ik een newbie.
Ik heb dit nog nooit gedaan, dus mijn vraag is:

Hoe beschrijf/wis ik een CD-RW ? En welk programma heb ik er voor nodig ?

Ik heb een Nashua CD/RW liggen en ik heb een Sony CR104X(of zoiets) 8*4*32 brander.

Alvast bedankt.

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-04 11:46

Dommel

Professioneel Software Sloper

Het voor de eerste beschrijven van een CDRW kan op dezelfde manier als een CDR, zelfs met dezelfde software :P

:? Het wissen van een CDRW is volgens mij een extra optie die je automatisch krijgt als je er een CDRW in doet maar zeker weten de ik dat niet :?

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• mario007
  • Laatst online: 13-04 09:46
Het makkelijkst werken vindt ik Nero

www.ahead.de

<leeg>

• toastingnow
  • Laatst online: 13-04 09:25
Voor 't wissen is CloneCD (Of was 't nou CDClone?). Daar zie je maar een paar knopjes incl. wissen :)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

De meeste brandprogramma's kunnen wel CD-RW's schrijven en wissen. Clone-CD, Nero en Easy CD creator zijn eigenlijk de bekendste, maar er zijn er nog veel meer. Suc6.

Wanbeleid is ook beleid.

• Twynn
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja..

Waarschijnlijk heb je wel een programma bij je brander gekregen, en zoniet.. Brandprogramma's zoals nero en easy-cd creator kunnen ook overweg met cdrw's..

En hoe dat verder allemaal moet staat eigenlijk wel in de helpfiles van de betreffende programma's vermeld!

Wissen is gewoon een apparte functie binnen het programma, en schrijven gaat meestal gewoon op dezelfde manier als een gewone CDR beschrijven..

Gewoon even een beetje kijken, en wat proberen, en je komt er wel uit..

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.