wat denk je zelf? 
waarschijnlijk start je systeem niet eens op.
waarom heb je trouwens een duron op een ddr-mobo geprikt? Volgens mij heeft dat weinig zin. Of heb je dat enkel gedaan voor de upgrade-opties. Als ik jou was, zou ik direkt een athlonxp kopen.
waarschijnlijk start je systeem niet eens op.
waarom heb je trouwens een duron op een ddr-mobo geprikt? Volgens mij heeft dat weinig zin. Of heb je dat enkel gedaan voor de upgrade-opties. Als ik jou was, zou ik direkt een athlonxp kopen.
Over Duron gesproken, iemand een idee waarom mijn pc tegen de vlakte gaat als ik de DURON hoger zet dan 945 Mhz?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Dan heb je de fsb dus op 105?
Waar stel je dat in dan? In je bios?
Wat is je biosversie?
Waarschijnlijk ligt het aan je mobo, denk ik.
Waar stel je dat in dan? In je bios?
Wat is je biosversie?
Waarschijnlijk ligt het aan je mobo, denk ik.
Yes...... en niet geunlocked (nog)
de FSB is verhoogd in de BIOS (de nieuwste voor de kt-133A) maar nog steeds op 106, reset en bam terug op stock speed van 100 FSB en 900 Mhz
de FSB is verhoogd in de BIOS (de nieuwste voor de kt-133A) maar nog steeds op 106, reset en bam terug op stock speed van 100 FSB en 900 Mhz
Btw, mijn mening, er moet een "het grote hoe unlock ik AMD en hoe stel ik het in" forum komen. Unlocken is leuk, maar dan (en zeg niet zoeken want ze gebruiken altijd NET de combinatie van mobo/chip oofzo die je altijd NET niet hebt)
ik heb mijn fsb op 120 gehad, toen liep ie niet meer stabiel. Maar hij ging niet terug naar 100mhz. Dat doet ie bij mij alleen maar als ik de multiplier verander. (tja MSI he) Trouwens, bij 8,5 * 100 loopt ie op 550 MHZ.
Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen. MSI is niet zo best in overklokken kwa multiplier, maar volgens mij lukt fsb toch wel aardig, maar ik heb dan ook een nieuwere versie (turbo), kwam net na die pro2a.
Verwijderd
Op maandag 15 april 2002 12:09 schreef wagenveld het volgende:
ik heb mijn fsb op 120 gehad, toen liep ie niet meer stabiel.
hoe beantwoord ik mijn eigen vraagIs het een probleem als ik m'n FSB jumper op het mobo van 100 naar 133 zet?
Jongens, dit soort basic zaken zijn allemaal met een beetje moeite in de search te vinden. En nee, een Duron 1300 rücksichtslos op 133FSB instellen gaat fout; dat resulteert in 1733MHz!
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()