ik heb nog een oude comp. staan die bij opstarten een floppy failure(40) geeft .Kan iemand mij met dit peobleem helpen
zet de pc op een vlakke ondergrond, desnoods waterpassen. vraag je pa om een dikke hamer, laat deze ff zien. als dit niet werk aanhalen en er net naast slaan. als de pc echt overmoedig is en het dus nog niet van plan is er met een wals overheen rijden zodat je een sleurtop hebt.
(samenvatting; 'k weet ok nie...)
(samenvatting; 'k weet ok nie...)
Verwijderd
In de bios kijken of de floppy drive ge-disabled staat.. en of ie niet op 1,44 MB staat als er een 720 kb drive in zit.. en pc openmaken en flatcables goed nakijken (of ze wel goed zitten dus) .. het kan ook zijn dat alles goed zit maar dat de floppydrive naar de ballen is, dan kun je hem beter eruit halen en floppydrive in de bios disablen.
Suc6 !
Barracuda
Suc6 !
Barracuda
Verwijderd
Niet zo lang geleden had ik precies dezelfde foutmelding. Het kan aan twee dingen liggen als geen van de bovenstaande oplossingen helpen.
1 je floppydrive is kaput of
2 de controller ervan
Mocht je eruit komen wat het is laat het even weten, ik ben benieuwd.
Suc6
1 je floppydrive is kaput of
2 de controller ervan
Mocht je eruit komen wat het is laat het even weten, ik ben benieuwd.
Suc6
je zult het niet geloven maar de flatcable zat er andersom op...nou ja ik had hem ook maar gekregen.Ik wil hem gebruiken om een ftp server erop te laten draaien dag en nacht
.zodat mijn eigen compie niet toegankelijk is voor weet ik veel wat voor gespuis...afijn bedankt voor the comments!!!
(tja de kabel andersom)
.zodat mijn eigen compie niet toegankelijk is voor weet ik veel wat voor gespuis...afijn bedankt voor the comments!!!
(tja de kabel andersom)