Heej politieke statements graag in het desbetreffende forum...
* Sebje voelt een slotje in de lucht hangen
* Sebje voelt een slotje in de lucht hangen
hoezo een eikel?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
k, dan, kijken hoelang het duurt voordat er een ban komt
This is gonna hurt.
Get him Santa
Get him Santa
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
LOL 
* Mentalist voelt niet alleen een slotje, maar misschien zelfs een bannetje hangen..
Dit is toch een flame
* Mentalist voelt niet alleen een slotje, maar misschien zelfs een bannetje hangen..
Dit is toch een flame
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
Ook voor diegenen die het nodig vinden om een reply te posten:
Een foute reactie op een fout topic is nog steeds fout. Het is niet zo dat je ongestraft kunt gaan blaten of iets dergelijks. Laat dit topic gewoon met rust.
Een foute reactie op een fout topic is nog steeds fout. Het is niet zo dat je ongestraft kunt gaan blaten of iets dergelijks. Laat dit topic gewoon met rust.
is inmiddels al in SM gepost.Op maandag 15 april 2002 11:09 schreef DeadPool het volgende:
k, dan, kijken hoelang het duurt voordat er een ban komt
Ik vind dat altijd zo fijn: posts zonder enige onderbouwing en wel met een flink statement 
Maargoed: toch wel leuk dat koffeannan gelijk iedereen op zijn dak heeft met zo'n post. Straks komt er een reply in de trant van: ik bedoelde de echte sinterklaas en niet die mod hier
Maargoed: toch wel leuk dat koffeannan gelijk iedereen op zijn dak heeft met zo'n post. Straks komt er een reply in de trant van: ik bedoelde de echte sinterklaas en niet die mod hier
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
dude..... wat is de reden nou?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Moet je de kliklijn niet bellen?Op maandag 15 april 2002 11:10 schreef jjbstolk het volgende:
[..]
is inmiddels al in SM gepost.
Als je dan per se commentaar op mensen moet hebben, doe dat dan gefundeerd en genuanceerd. Teksten zoals die van jou worden niet gewaardeerd. Als je het niet met een modje eens bent, ga je maar naar LA om dat te melden.
Ik weet niet waarom je deze teksten hebt, wat je tegen Sinterklaas hebt, of hoe lang je hier al rondloopt, maar als je meer van dit soort topics opent, kun je wat mij betreft ophoepelen.
Dit slaat nergens op, is je reinste forumvervuiling en beledigend voor de betrokkene.
Ik weet niet waarom je deze teksten hebt, wat je tegen Sinterklaas hebt, of hoe lang je hier al rondloopt, maar als je meer van dit soort topics opent, kun je wat mij betreft ophoepelen.
Dit slaat nergens op, is je reinste forumvervuiling en beledigend voor de betrokkene.
sinterklaas is liev 0+
* IkBenAlles loves sinterklaas
* IkBenAlles loves sinterklaas
Samen staan we sterk!
Check je mailOp maandag 15 april 2002 11:06 schreef koffeannan het volgende:
Sinterklaas is een eikel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()