Toon posts:

nieuwe pc doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe computer gekocht, maar nu sluit ik alles aan.. en dan doet ie het niet.

De fan van de voeding draaid wel, maar als ik op de power knop druk gebeurt er niks. ik heb verder ook geen beeld.

Kan iemand mij vertellen wat dit is, want ik weet het echt niet meer. Het is een compaq 1800 MHz, met alles onboard.

Nee nee het is niet voor mij, maar voor een klant

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Compleet gekocht, of zelf nog wat inelkaar gesleuteld?
Misschien zit er wat los, door het vervoer oid?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

iets meer specificaties zou wel fijn zijn zeg maar ;)
proc, mobo, geheugen etc.etc.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat doet het allemaal wel en niet? HD gaat draaien? Geratel van HD? Alle kabels gecheckt? Meer specs van systeem zijn maybe ook wel handig, maar ik verwacht eigenlijk geen conflicten. Ik zou alleen nog een krtje alle kabels langs lopen en checken.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik gedaan.. meer specs weet ik niet echt heb hem ook maar kant en klaar aangeleverd gekregen. Met de instructie dat ik hem moest installeren.. en de hd draaid niet.

alleen de voedings fan draaid voor de rest is ie helemaal dood.

heb er zelf ook niks bij geprikt

• TakTiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-03 18:39

TakTiX

Busy@GoT

terugsturen die meuk en iets anders bouwen dan compaq *D.
Serieus, waarschlijk door mobo of proc of haal es alle apparaten eraf en kijk wat ie dan doet, wel eens meegemaakt dat hd alles dood maakte.

ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL

• TSS_Droopy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 16:44
Probeer ff de CPU/ Geheugen/ graf. kaart eruit te halen en er weer in te doen. Misschien zit er wat los.
Hoor je bij het aanzetten misschien korte piepjes of zo?

"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"

Verwijderd

Topicstarter
oke ff vaag, na 8 keer de sekker eruit gehaald de hebben en er weer ingedaan te hebben doet ie het weer. Zal wel compaq wezen denk ik :?

alles zat trouwnes onboard geluid, video, modem, netwerk.

Maar in iedergeval bedankt voor de hulp

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 15 april 2002 10:44 schreef _Q_comet het volgende:
oke ff vaag, na 8 keer de sekker eruit gehaald de hebben en er weer ingedaan te hebben doet ie het weer. Zal wel compaq wezen denk ik :?

alles zat trouwnes onboard geluid, video, modem, netwerk.

Maar in iedergeval bedankt voor de hulp
Ik zou als ik jou was eerst ff afwachten of je verder geen probs meer krijgt. Wel vaag dat ie het nu ineens wel doet.

Verwijderd

Topicstarter
ja wij laten hier altijd de computer 24 uur proef draaien. Als er iets niet helemaal goed gaat het meestal binnen deze tijd stuk.

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:43
maar je oplossing? gewoon wat met de stekker prutsen?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it

Verwijderd

als ie het na zoveel keer opeens wel doet is het dan niet gewoon een los contactje op de een of andere plek?

Verwijderd

Topicstarter
weet ik niet.. geeen zin om hele voeding uit elkaar te halen. Maar hij doet het nu.. dus verlopig niks meer aan doen.
Pagina: 1