ik ben trouwens al erg ver met m`n level

,
hoe het nu is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| --------------------------- <-- vijandelijke bunker/plaats
| |
| | <-- weiland
| |
| |
| - - - - - - | <-- kuiltje met dun riviertje
| |
| |
| - - - - - - | < alweer kuiltje met riviertje
| |
| |
| - - - - - - | < alweer :)
| |
| |
| |
|\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\| <'heuvel', waardoor allies lager beginnen, zodat ze niet gelijk aan gort geknalt worden
| |
| |
|***************************| <startplaats allies |
hoe het gaat als allies> je begint, loopt via het weiland zegmaar omhoog, vanaf het moment dat je omhoog bent gelopen kan je de nazi`s bunker ver, ver, ver weg in de mist (tis wel mohaa he) zien, en als je mazzel hebt wordt er ook nog flink in jouw richting geschoten met automatische machine geweren

(die echt overal in de vijandelijke bunker/plaats staan). Nu is het doel dus, a la omaha beach, je weg te banen door dit weiland, af en toe is er een soort kuiltje (met een dun riviertje erin), degenen die ooit een weiland gezien hebben weten wat ik bedoel

.
Ik ben al aardig ver in het level, het enigste wat ik nog iets op moet verzinnen, is zegmaar de "muren" aan de zijkant, natuurlijk kan je niet oneindig ver naar links of rechts lopen, maar op een weiland kan je natuurlijk moeilijk een muur neerzetten, iemand een tip hiervoor?
Verder verwacht ik dat ik binnenkort heeel veel mensjes nodig heb die een keertje dit level willen spelen (om te zien of alles goed werkt)