Toon posts:

IR-carkit - ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gezien: Infrarood carkit voor de Nokia 8310 (o.a.). Heeft iemand ervaring met dit ding?

Ben benieuwd naar kwaliteit en andere praktijkervaring.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

wat moet dat dan doen ? gewoon geluid via ir ? lijkt mij vrij onmogelijk en ook niet echt handig, moet je je gsm steeds laten richten op je carkit.

linkje ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:41
ik heb er ook nog nooit van gehoord
en volgens mij kan je ook helemaal geen spraak door dat infrarood signalen gooien van nokia

Tijd van werken, tijd van rusten

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 09:45
Dit is gewoon onmogelijk hoor. over IR voice? nee dus!
Misschien dacht je aan een Bluetooth carkit icm met een Nokia 6310 dan heb je ook draadloos verbinding emt je carkit.

Verwijderd

De grap is dat je 'n draadloze verbinding hebt tussen de houder van de gsm en het mic/speaker dingetje dat je aan je hoofd hangt. Dus de gsm gaat wel met 'n stekkertje aan de carkit, maar de headset niet.
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar zag het aangeboden staan ergens.

Verwijderd

Topicstarter
staat op koopjessite te koop aangeboden.

<edit>is maar 69 euro...

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ok, bestaat dus wel maar gebruikt niet de ir poort van de gsm. en kwaliteit zal niet echt goed zijn lijkt mij, je hebt ook van die hoofdtelefoons die met ir werken maar dat gaat ook bijna nooit goed.

Ik denk dat het een leuk idee is maar dat je beter een dergelijk systeem moet hebben dat RF gebruikt net zoals de betere draadloze hoofdtelefoons.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:48
bij kijkshop is dat ding ook de mic zit gewoon in de carkit en het oordopje werkt via infrarood

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Pagina: 1