Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Wat denk je zelf... .BMP is eeerrrgggg Vout voor het hele Internet is .BMP Vout 
JPG is goed en GIF is iets groter maar kan animated zijn dus toffer
Trouwens je mag wel ff gaan sleutelen aan jou Icoon 6110 bytes is best wel groot..:(
JPG is goed en GIF is iets groter maar kan animated zijn dus toffer
Trouwens je mag wel ff gaan sleutelen aan jou Icoon 6110 bytes is best wel groot..:(
Alleen GIF, JPG en TGA werkt, het komt gewoon tussen een image tag te staan dus.
[miereneuke] Verder hoeft JPG niet kleiner te zijn hoor... kan je wel een plaatje geven dat als gif kleiner is dan als JPG. [/miereneuken]
6kb is wel te doen trouwens. Is 1 seconde met 56k6je.
[miereneuke] Verder hoeft JPG niet kleiner te zijn hoor... kan je wel een plaatje geven dat als gif kleiner is dan als JPG. [/miereneuken]
6kb is wel te doen trouwens. Is 1 seconde met 56k6je.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 september 2000 22:59 schreef Tom het volgende:
6kb is wel te doen trouwens. Is 1 seconde met 56k6je.[/quote][ant fuck mode]Hij was ergens een '1' vergeten in het getal.
Bestand is dus een factor 10 groter.[/ant fuck mode]
6kb is wel te doen trouwens. Is 1 seconde met 56k6je.[/quote][ant fuck mode]Hij was ergens een '1' vergeten in het getal.
Emmmm ik ben GEEN lamer en ik weet ook wel dat bitmaps vaut zijn, kay? Dat ik ze noem is als gegeven en niet als 'ik wil bitmaps gebruiken'.
Neej ik wilde weten of ik er ook een avi of mpg in kon mikken...
En mijn icon is niet 6kb, maar bijna 60, ik weet niet waar jullie naar kijken hoor... Kleiner kan hij bijna niet of ik met hem al helemaal slopen.
Neej ik wilde weten of ik er ook een avi of mpg in kon mikken...
En mijn icon is niet 6kb, maar bijna 60, ik weet niet waar jullie naar kijken hoor... Kleiner kan hij bijna niet of ik met hem al helemaal slopen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
bmp's werken NIET , ja, alleen in exploder.
maar de meeste andere browsers lezen ze niet.
maar de meeste andere browsers lezen ze niet.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Pagina: 1