Toon posts:

waar heatsinks halen voor geforce2 zonder fan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dan een asus geforce 2 mx400 32mb, maar daar zit zo een irri fan op. Die maakt best veel lawaai vergeleken met die grote fans. En van de week in de winkel toevallig een leadtek geforce 2 mx400 zien liggen, en daar zat gewoon een groot koellichaam op zonder fan. waar zijn die dingen te krijgen. of zal die het ook aan kunnen zonder die fan?

• Squall-sX
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 09:50
Ik heb hier een mx 200 draaien met een doodsimpele kleine koelvin. Zolang je niks van de settings verandert heeft de chip ook niemeer nodig geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
heb je bij jou heatsink de fan af gehaald, of zat die er niet op?

Verwijderd

Die zijn toch gewoon simpel zelf te maken met oude heatsinks! In stukken zagen, opschuren en met vier puntjes secondelijm op de hoekjes vast plakken... :z

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 19:28
Op maandag 15 april 2002 10:17 schreef Silverburst het volgende:
Die zijn toch gewoon simpel zelf te maken met oude heatsinks! In stukken zagen, opschuren en met vier puntjes secondelijm op de hoekjes vast plakken... :z
wel even AS3 of andere koelprut tussendoel :z ,beste is natuurlijk Asadhesive

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Dezeheb ik op een GF2 GTS en hij koelt prima :) Krijg je trouwens Adhesive bij :)

Verwijderd

doe maar eens een aluminium U-H profieltje van een cm of 2 in stukken zagen en da erop plakke met silver koelpasta rommel, da werkt ook en kost nix.

Verwijderd

Mijn gf2mx 400 van MSI heeft ook geen fan hoor en ik heb em zo gekocht. Kan makkelijk zonder fan.
Pagina: 1