Wie werkt er bij een gameswinkel ofzo en kan mij vertellen met enige zekerheid, of International Superstar Soccer 2, wel of niet op 3 mei uitkomt voor de Gamecube?
Tot nu toe staat ie nog steeds voor 3 mei geplanned.
Cube-europe heeft de release dates net ververst en daar staat Spring 2002.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
ja dat had ik ook gezien... hmmph
zeg niet dat ik zometeen op 30 april mijn cube thuis heb staan zonder ISS2, dan wor ik gek!
eeeeh 3 mei natuurlijk
zeg niet dat ik zometeen op 30 april mijn cube thuis heb staan zonder ISS2, dan wor ik gek!
eeeeh 3 mei natuurlijk
Hmmm...paar puntjes van aandacht:
1. Cube Europe is (nog) geen goede en betrouwbare site
2. Spring betekend lente, en dat is het momenteel.
Ik denk dat Konami hard aan het werk is om ISS2 gewoon op tijd klaar te hebben, en anders zal het niet lang na de launch zijn.
1. Cube Europe is (nog) geen goede en betrouwbare site
2. Spring betekend lente, en dat is het momenteel.
Ik denk dat Konami hard aan het werk is om ISS2 gewoon op tijd klaar te hebben, en anders zal het niet lang na de launch zijn.
Verwijderd
Een vriend van me werkt bij zo'n gamesshop in Enschede en hij zegt dat ISS2 iets later komt. Want ISS2 konden ze bestellen maar ze kregen die niet op 3 mei, de andere spellen wel.
Op Cube Europe staat ook dat Bloody Roar ergens in de lente uitkomt. En weer een andere lijst staat dat ie gewoon op 3 mei verkrijgbaar is, kan ook nie anders want ik heb die al besteld
Op Cube Europe staat ook dat Bloody Roar ergens in de lente uitkomt. En weer een andere lijst staat dat ie gewoon op 3 mei verkrijgbaar is, kan ook nie anders want ik heb die al besteld
hehe, ik heb Bloody Roar ook genomen. Phat spelleke
iemand al reviews van dit spel gezien ergens?
ik wil namelijk ff weten of ik die wel of niet moet kopen als ik mijn cube ga halen...
ik wil namelijk ff weten of ik die wel of niet moet kopen als ik mijn cube ga halen...
Pagina: 1