Ik heb de 2 cd beta van sof 2 alleen ik zit nu vast op het stukje dat je achterop die truck moet met dat machine geweer, en als ie dan op een gegeven moment stil staat dat er zo ontielgelijk veel mannetjes komen kom ik niet verder.Ik heb alle mannetjes dood de 2 oxygen tanks kapot geknald en nu....... iemand enig i.d hoor het graag.
Vind dit eerlijk gezegt zo stom.
Waarom nu die demo gaan spelen, wacht gewoon een week of 2. Dan kan je gewoon de final versie downloaden.
Niet dat ik hiermee mensen wil overhalen het spel te downloaden, maar dit slaat nergens op.
Ook al die andere topics hierover, het slaat nergens op.
Dadelijk krijg je weer al die topics hierover wanneer het spel echt is uitgekomen.
Ik wacht gewoon ga er geen 2 cd's aan verspillen.
Waarom nu die demo gaan spelen, wacht gewoon een week of 2. Dan kan je gewoon de final versie downloaden.
Niet dat ik hiermee mensen wil overhalen het spel te downloaden, maar dit slaat nergens op.
Ook al die andere topics hierover, het slaat nergens op.
Dadelijk krijg je weer al die topics hierover wanneer het spel echt is uitgekomen.
Ik wacht gewoon ga er geen 2 cd's aan verspillen.
w00t
Uhm.. dit is het hele spel alleen in beta kan je niet lezen ofzo
en ik vroeg btw om hulp geen kritiek
Idd, er is al een topic voor als je vast zit in dat spel en daar heb je ook al in gepost dus dan kan deze dicht lijkt me.Op maandag 15 april 2002 00:01 schreef mgfun het volgende:
Mod emulatie mode:
[topic=468058/1/100]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()