Toon posts:

Pinnacle PCTV niet werkend onder Win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort van iemand zon Pinnacle PCTV kaartje gekregen...Alleen een probleem met Win2000. Win98 draait ie wel perfect op, maar ik vertik het om alleen voor dat kaartje er win98 op te zetten.

Als ik de computer opstart, herkent ie gewoon automatisch de kaart, installeer ik de drivers (PCTV en PCTVaudio) van de pinnacle-cdrom (4.02).
Als ik gereboot hebt, kijk in mijn apparaatbeheer en zie een uitroepteken bij de PCTVdriver, geeft code 10. Ook het lijstje met IRQ's: geen pctv-kaart te vinden. vreemd.

Wat is hier aan de hand. Updates/patches heb ik al geprobeerd. Iemand hier bekend mee?

-----------------------------------------
AMD Athlon 1,3GHz, 384mb, GeForce 2mx, Win2k (SP2), IEEE1394.

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 23:30 schreef Paulmar82 het volgende:
Ik heb sinds kort van iemand zon Pinnacle PCTV kaartje gekregen...Alleen een probleem met Win2000. Win98 draait ie wel perfect op, maar ik vertik het om alleen voor dat kaartje er win98 op te zetten.

Als ik de computer opstart, herkent ie gewoon automatisch de kaart, installeer ik de drivers (PCTV en PCTVaudio) van de pinnacle-cdrom (4.02).
Als ik gereboot hebt, kijk in mijn apparaatbeheer en zie een uitroepteken bij de PCTVdriver, geeft code 10. Ook het lijstje met IRQ's: geen pctv-kaart te vinden. vreemd.

Wat is hier aan de hand. Updates/patches heb ik al geprobeerd. Iemand hier bekend mee?

AMD Athlon 1,3GHz, 384mb, GeForce 2mx, Win2k (SP2), IEEE1394.
Ik heb zelf ook een PCTV Rave van Pinnacle. :)
De originele drivers deden bij mij ook raar, daarom gebruikte ik andere. Sinds gisteren heb ik ik de nieuwste van Pinnacle.. *D

Download hier!

Het beeld is er ook beter van geworden, want er zit eindelijk ruisonderdrukking in.

mijn config:
P3 501Mhz O+
256 MB (261.664Kb...) :P

Microsoft Windows 2000
5.00.2195
Service Pack 2

Suc6.. ;)

(Is idd wel een standalone update, (geen cd nodig) maar misschien had je hem nog niet geprobeerd..) :?

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 11:12
uhm, is deze alleen voor 2k of unified (ik heb hier XP en wil die ruisonderdrukking wel es meemaken :) )

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 15:27

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Op maandag 15 april 2002 16:10 schreef LiquidSmoke het volgende:
uhm, is deze alleen voor 2k of unified (ik heb hier XP en wil die ruisonderdrukking wel es meemaken :) )
http://www.pinnaclesys.de/ussupport/drivers.asp?lang=6&product_id=622&type_id=4