Bekijk het maar, ik zal nog eens helpen

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Wie was er verantwoordelijk voor dat ANS nu PNS heet en er eens serieus wordt gekeken naar de vaak trieste kwaliteit in ANS???

Dat was ik dus, jelmervos die hier een topic over heeft gestart. Het heet nu PNS maar daarmee zijn we er nog niet.

Dan zie je weer dat er nog steeds randd#bielen zijn die hun basic Windows shitvragen in ANS/PNS dumpen, zonder ergens bij na te denken en hiermee PNS weer vervuilend met die n00b crap van hun die in WOS ofzo thuishoort.

Ik zeg daar dan terecht iets van, dat die onzin daar niet thuishoort (dit alles om het niveau daar een beetje op peil te houden) en wie krijgt er een officiele f#cking waarschuwing? Juist, jelmervos is weer het slachtoffer. |:(

Ga vooral zo door, dan voorkom je wel dat mensen nog eens proberen mee te denken om op dit hele GoT tenminste nog 1 deel te houden waar een beetje niveau zit, maar zelfs dat wordt al afgestraft.

WIE ZIT ER NOU FOUT? Die gasten die daar foute topics parkeren lijkt mij en niet degenen die daar terecht wat van zeggen. Ga maar weer lekker met vage policies zwaaien enzo tegen mij, ik vind het gewoon triest, en als het zo moet: dan denk ik dus never nooit meer contructief mee om ANS/PNS goed te krijgen en kijk ik lekker toe hoe de ene na de andere expert daar vertrekt, moegestreden door het grote newbiegehalte daar.

Voor degenen die niet weten waarover dit gaat:

- [topic=468041]
- [topic=468065]

En ja, over zoiets kan ik erg pissed raken. :(

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 16:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

dingen roepen als
"wat een niveau"
"slotje"
"UTFS"
"RTFM"

zijn nog erger als zo'n dom topic!

meld het in SM en kijk er niet naar!

tis kut jah, maar ik vind het wel redelijk dat je er een ow voor krijgt want er staan gewoon 4 replys met alleen maar zucht wat een niveau... |:(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het gaat er op een forum niet alleen om hoeveel kennis je hebt, maar ook over hoe je je gedraagt.

IN een topic reageren met "schop dit topic weg" is niet de bedoeling en ongewenst. Daarmee wordt het niveau trouwens ook niet hoger.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Door een goed idee te hebben wil niet zeggen dat je een vrijwaring hebt voor het roepen van dingen waar een andere user ook op aan wordt gesproken...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 14 april 2002 23:28 schreef jelmervos het volgende:
en wie krijgt er een officiele f#cking waarschuwing? Juist, jelmervos is weer het slachtoffer. |:(
Kweenie, maar jij hebt geen officiele waarschuwing gekregen hoor.

Lees die f#cking email er maar op na |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 23:31 schreef JvS het volgende:
Het gaat er op een forum niet alleen om hoeveel kennis je hebt, maar ook over hoe je je gedraagt.

IN een topic reageren met "schop dit topic weg" is niet de bedoeling en ongewenst. Daarmee wordt het niveau trouwens ook niet hoger.
Als je mijn postgedrag in ANS/PNS een beetje hebt gevolgd, dan merk je op dat ik daar erg veel mensen help en veel nuttige bijdrages lever.

Als ik dan na de 1002e nutteloze topics daar waar de mods vaak amper op reageren dan es roep dat dat topic daar niet thuishoort, en ik dan als boeman wordt gezien, dat vind ik niet terecht nee.

Laat mij maar eens mod zijn in PNS (maar zal wel weer niet mogen omdat ik geen 100% politiek correcte meeloper ben), dan zal ik eens zorgen dat er hard wordt opgetreden tegen bullshit topics daar.

Maar als jullie geen hoger niveau daar willen.... dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 23:35 schreef ACM het volgende:

[..]

Kweenie, maar jij hebt geen officiele waarschuwing gekregen hoor.

Lees die f#cking email er maar op na |:(
Hoe jullie die dingen noemen doet er niet toe, een waarschuwing is een waarschuwing. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 14 april 2002 23:36 schreef jelmervos het volgende:
Niveau is niet alleen het "wat" van de posting... Ook het "hoe" van de posting is van belang.

Die 2 threads waar naar gerefereert werd in die mailtjes hadden trouwens geen hoog niveau. Zowel niet voor de "hoe" als de "wat".

Als zo'n thread je niet zint post je het maar in SM, daaaar is dat forum voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op zondag 14 april 2002 23:36 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Als je mijn postgedrag in ANS/PNS een beetje hebt gevolgd, dan merk je op dat ik daar erg veel mensen help en veel nuttige bijdrages lever.

Als ik dan na de 1002e nutteloze topics daar waar de mods vaak amper op reageren dan es roep dat dat topic daar niet thuishoort, en ik dan als boeman wordt gezien, dat vind ik niet terecht nee.

Laat mij maar eens mod zijn in PNS (maar zal wel weer niet mogen omdat ik geen 100% politiek correcte meeloper ben), dan zal ik eens zorgen dat er hard wordt opgetreden tegen bullshit topics daar.

Volgens mij ben je nogal kwaad (duh) maar zo schiet je imho nix op. Ga lekker pitten man en mail morgen de bemiddelaar. Nu zul je waarsch. alleen maar kwader worden in een discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 14 april 2002 23:37 schreef jelmervos het volgende:
Hoe jullie die dingen noemen doet er niet toe, een waarschuwing is een waarschuwing. :Z
Euh... Niet?

Dat maakt wel degelijk uit.
Een niet-officiele is namelijk een duwtje in de goede richting... Een verzoek netter om te gaan, etc.

Een officiele is gewoon een straf. En een eventuele aanleiding tot een ban.
Maar als jij geen verschil ziet... Ook best. Volgens mij kan je beter je PC uitzetten en je hoofd in een bak koud water steken, koel je weer wat af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 23:39 schreef Glimi het volgende:

[..]

Volgens mij ben je nogal kwaad (duh) maar zo schiet je imho nix op. Ga lekker pitten man en mail morgen de bemiddelaar. Nu zul je waarsch. alleen maar kwader worden in een discussie
Het eerste nuttige wat ik hier hoor: gaan slapen! :) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Waarom mogen wij je niet in een mailtje duidelijk maken dat in een topic zeggen dat het niet goed is niet mag? We kunnen je daarover toch gewoon waarschuwing? Is dat een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow jelmervos... tel eerst even tot 10 (of slaap er even over). De frustratie begijp ik wel hoor.

Alleen de juiste manier is een melding in sm of icq irc whatever en niet zo een opmerking in het topic zelf.

Ok wat het niveau ervan betreft heb je zeker wel gelijk, maar het op die manier brengen, tja komt niet echt heel vriendelijk over. Met honing vang je nu eenmaal meer vliegen dan met azijn :)

Overigens, het feit dat je meedenkt over hoe het niveau hoog te houden, daar wordt je zeker niet voor gestraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 23:39 schreef Glimi het volgende:

[..]

De bemiddelaar kan gemailed worden, maar voor iets dat geen officiele waarschuwing is en zelfs in als policy in MF staat geef ik weinig kans :{

Daarnaast hoeven mods helemaal niet 100% politiek correct te zijn. Andere dingen tellen vaak veel zwaarder mee.

jelmervos, ik snap niet zo goed wat je probleem nu is. Zoals gezegd is. reageer gewoon niet als iets je niet aanstaat of kaart het anders aan bij de respectievelijke mods/SM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Ik kan me de frustratie van jelmervos best voorstellen, maar mensen die op de verkeerde plek posten zullen er altijd blijven, net als de n00bs.
Maar je kan niet verwachten dat zo'n topic ala minuut gemoved word, dat zal ook absoluut gebeuren maar heeft gewoon ff tijd nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Trouwens, dat bedacht ik me net: kan ik geen regurlar worden (zo'n pipo met + achter z'n naam)? Dan kan ik tenminste wel zeggen dat zoiets niet mag, ipv. me nu verplicht stil te moeten houden in zo'n topic. :?

Ik kom en post er vaak genoeg voor in PNS dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op zondag 14 april 2002 23:42 schreef nelske het volgende:
De bemiddelaar kan gemailed worden, maar voor iets dat geen officiele waarschuwing is en zelfs in als policy in MF staat geef ik weinig kans :{

[knip]
Ben ik 100% met je eens, maar het is altijd beter omdat dat te proberen dan hier met een kwaaie kop een paar schenen blauw te schoppen en hiermee nog een OW/ban binnenslepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 23:45 schreef jelmervos het volgende:
Trouwens, dat bedacht ik me net: kan ik geen regurlar worden (zo'n pipo met + achter z'n naam)? Dan kan ik tenminste wel zeggen dat zoiets niet mag, ipv. me nu verplicht stil te moeten houden in zo'n topic. :?

Tja, dan zul je het toch iets subtieler moeten verwoorden verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Ik denk niet dat je je nu stil hoeft te houden of zo.... maar op een iets aardiger manier verwoorden van wat je vind en het gewoon duidelijk verwoorden en iedereen is tevreden.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Zou misschien wel een ideetje zijn, maar dit betekent dan niet dat je zomaar een antwoord kan geven.
Als je de topicstarter dan een duwtje in de goede richting wilt geven dan moet je een stukje uit de FAQ quoten en heel beheerst te werk gaan.

Als regular leef je een beetje in een glazen kast waar iedereen kan zien wat voor voorbeeld jij geeft en hoe je deze moet geven. :)
Ook dat kan lastig zijn, ik heb nu al van een x-aantal mensen gezien dat een regular gezien kan worden als gedoogd zeikerd.

Dit is natuurlijk niet zo maar dit hoort wel bij de verantwoordelijkheden die een regular heeft.
Mijn post is misschien off-topic maar ik wil wel zeggen dat je niet perse een regular hoeft te zijn om een standpunt over te brengen bij mensen, als gewone user kan dit net zo goed. ;)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nou...

Zoals je die postings deed ben je niet veel langer dan een paar uur regular in dat geval...
Juist van een regular verwachten we dat ie altijd vriendelijk en behulpzaam (probeert te) blijft(/ven).

Je hoeft je echt niet stil te houden, maar de manier waarop is wel erg belangrijk of we het goed vinden wat je zegt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:31

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

aangezien al meer users hun niet ter zake doende meningen hebben gegeven, en modjes ook niet zozeer policy aangeven als hun eigen persoonlijke interpretatie, vervuil ik het topic ook een ietwat door mijn mening toe te voegen

ik moet zeggen dat ik wel mee kan voelen met jelmervos..

ik heb dat topic (het ANS-topic) gelezen, en daar toont jelmervos juist die betrokkenheid bij de kwaliteit van het forum, ipv weg te lopen of loos te dreigen noemt hij de dingen bij hun naam en roept op tot een verandering van houding (tegengaan van een trashcan idee voor ANS)

dat juist hij nu een waarschuwing ontvangt komst over als een steek terug, alsof hij opeens door het 'wakker geschudde' modje naar zn plaats als doodgewone user wordt verwezen. (het onderscheid tussen officieel en non-officieel is voor GoT-bureaucraten)

was deze waarschuwing nu niet gegeven als hij een groen kruisje had?
Of gaat het gewoon erom dat mensen hier enkel nog mogen postten als een glas 3-ES cola, waar zelfs de herinnering aan frisse prikkels ten langste verdwenen is .. (tenzij zij het 'verbond-met-de-modjes' aangaan, en een statusje achter hun naam accepteren)?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 23:58 schreef RM-rf het volgende:
aangezien al meer users hun niet ter zake doende meningen hebben gegeven, en modjes ook niet zozeer policy aangeven als hun eigen persoonlijke interpretatie, vervuil ik het topic ook een ietwat door mijn mening toe te voegen

ik moet zeggen dat ik wel mee kan voelen met jelmervos..

ik heb dat topic (het ANS-topic) gelezen, en daar toont jelmervos juist die betrokkenheid bij de kwaliteit van het forum, ipv weg te lopen of loos te dreigen noemt hij de dingen bij hun naam en roept op tot een verandering van houding (tegengaan van een trashcan idee voor ANS)

dat juist hij nu een waarschuwing ontvangt komst over als een steek terug, alsof hij opeens door het 'wakker geschudde' modje naar zn plaats als doodgewone user wordt verwezen. (het onderscheid tussen officieel en non-officieel is voor GoT-bureaucraten)

Of gaat het gewoon erom dat mensen hier enkel nog mogen postten als een glas 3-ES cola, waar zelfs de herinnering aan frisse prikkels ten langste verdwenen is .. (tenzij zij het 'verbond-met-de-modjes' aangaan, en een statusje achter hun naam accepteren)?
Jij snapt het! Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smilies/worshippy.gifAfbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smilies/worshippy.gifAfbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smilies/worshippy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan was de waarschuwing een stuk indringender geweest zelfs!

Nogmaals, niveau is een doel! absoluut, maar in topics zelf offtopic en bot gaan zeggen dat het topic zelf niet goed is, is niet gewenst en dat hebben we (nog een keer) duidelijk gemaakt.

In AV doe ik dat ook. ook als vaste bezoekers het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
RM-rf:

ik denk dat de meesten Jelmervos erg waarderen hier op GoT. Alleen niet de manier van reageren in de bovenstaande topics. Het al dan niet regulars zijn is hier volgens mij niet op van belang omdat regulars hetzelfde zijn als gewone users, alleen wordt het niet luisteren naar hen harder bestraft.
Niet wat Jelmervos zei maar hoe hij het zei is het 'probleem'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:05
Ik kan Jelmervos z'n mening best begrijpen, in een forum dat toch "Professional" is, dat daar nog n00b zooi in voorkomt... kun je best depri van worden...

maar...

volgens mij is hier niet echt een oplossing voor. je kan wel in elk topic zetten dat hij ergens anders naartoe moet, maarja, elke dag melden zich weel 100+ n00bs aan op GoT, dus dan zou je het hun allemaal moeten vertellen, waarna straks dus alleen maar in elk topic staat: "Dit topic wordt straks gemoved omdat dit niet onder professional valt"

maarja, wat moet je er dan aan doen :?

wat je zou kunnen doen is net als in P&W, lite-mods ofzo maken, die de topics sluiten/moven, maarja, dat is geen oplossing opzich

Wat wel een oplossing zou zijn, is idd zo'n lijst maken, wat voor vragen je wel kan stellen in PNS, en (zal wel niet mogelijk zijn in Topix) deze lijst laten zien voordat iemand in PNS een nieuw topic post. maarja, of dat nou de ultime oplossing is, don't think so :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[knip]
Ik kan je mededelen dat als er in NOS regulars/lite-mods dergelijke uitspraken zouden doen, ze van mij net zo hard een NOW zouden krijgen als eenieder ander. Dit is niet de manier waarop we hier met elkaar omgaan. Opmerkingen als "wat een niveau weer hier" komen erg denigrerend over op de betreffende topicstarter. Ze zijn gewoon niet nodig een ook nog eens niet gewenst. Daar is ICQ/SM voor om een modje erop te wijzen. Van regulars mag je verwachten dat ze dergelijk uitspraken nooit in het openbaar op het forum zouden doen. Doen ze dit wel dan hebben ook zij een NOW aan hun broek (en zal naar alle waarschijnlijkheid dat kruisje ook meteen verdwenen zijn).

Consequent zijn noemen ze zoiets.
Op maandag 15 april 2002 00:01 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Jij snapt het! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nah, lijkt me dus niet. RM-rf stelde het min of meer in vragende vorm. Nogmaals regulars zouden in ieder geval niet in minder mate aangepakt worden bij dergelijke uitspraken. Eerder nog veel "harder". Maar we praten hier eigenlijk om een sturend mailtje. Iets wat een NOW is namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 18:29

Jaymz

Keep on moving !

Je mag best aangevan dat een topic niet echt aan de eisen voldoet die hier (en in het bijzonder PNS) gesteld worden.

Alleen ook hier geldt dat de manier waarop bijna belangrijker is dan de booschap die je wilt overbrengen.

En regulars hebben niet het alleenrecht op 'opvoedende' opmerkingen. Jij(=Jelmervos) vergeet hier overigens een klein beetje dat een regular ten _alle_ tijden netjes, beschaaft et cetera 'moet' zijn.

Ten tweede kan ik me voorstellen dat niet alleen het 'inhoudelijke' beleid verscherpt is (niveau enzo), maar ook het beleid op minder en/of niet on-topic reacties.

Dus de bijsturende opmerking kan ik best begrijpen, hoewel het heeeel erg lullig is dat iemand die zich probeert in te zetten voor PNS, juist in PNS een "waarschuwing" moet krijgen. Maar aan de andere kant om die Now hoef je je nou niet zo vreselijk druk te maken.

'T is lullig, okee maar jij zal de volgende keer 'aardiger' reageren, en dat is nou net wat we willen bereiken 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 01:13

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Als jullie het nou gewoon ook een private forum maken, dan kunnen die n00bs gewoon pas posten na tenminste 100 posts in /19 >:)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op maandag 15 april 2002 00:13 schreef hufkes het volgende:
Als jullie het nou gewoon ook een private forum maken, dan kunnen die n00bs gewoon pas posten na tenminste 100 posts in /19 >:)
Dan sluit je ook de wel goede gebruikers met verstand van zaken buiten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Laatst online: 22-09 01:13

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

[ideetje] dan krijgen ze read-only in PNS, als ze daar echt willen posten, dan maken ze de proefperiode in NT wel vol :+
Natuurlijk kunnen modjes en jelmervos een gebruiker sneller toegang verlenen 8-)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 00:58 schreef hufkes het volgende:
[ideetje] dan krijgen ze read-only in PNS, als ze daar echt willen posten, dan maken ze de proefperiode in NT wel vol :+
Natuurlijk kunnen modjes en jelmervos een gebruiker sneller toegang verlenen 8-)
Nah zullen we maar niet doen he ;)

Dan kun je PNS gewoon beter opdoeken :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 19:30

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zo .. en dan nu eens weer een posting van een mod.
Ik ga nu van de hak op de tak springen, en vast on-onderbouwd en niet liev enzo.
Maar ik ben moe, en anders komt er *weer* het verwijt dat er niets gedaan word.
Morgen(ochtend) zal ik dieper op de quotes ingaan.
Als je het mij NU persoonlijk vraagt hoe ik over alleen je al topictitel hier in LA denk ... fijn be my guest. Help je toch niet meer.
De bijsturing in de topics waren volkomen terecht.
Zoals we al een tijdje aangeven zijn we druk bezig om PNS weer op het gewenste niveau te krikken.
Echter zoals gezegd .. dat kunnen we niet in 1 dag, en ook niet alleen.

Dat users meedenken is geweldig, niets dan lof. Echter dat geeft je geen enkele uitzondering op de huidige regels.

Verder heb ik naast mijn modschap ook een een ECHT leven.
Eentje met familie/vrienden/kennissen en last but zeker not de minster ... een liefhebbende vrouw.
Die wil ook heel graag aandacht, naast mijn obsessie voor PC's en GoT modden.

Als er dan achter mijn rug om gezeikt word omdat ik niet binnen 5 minuten ergens op reageer, dan word ik daar zeer pissig over.

En wat denk je wat een beter en sneller effect heeft? Zeiken in een dag, en ook niet alleen.

Verder zou je ook de erngie kunnen steken in meedenken en discusieren over de huidige stand, dan dat je die energie gebruikt om alleen maar te zeiken en te schoppen.

Op dit moment wil ik er verder geen worden aan vuil maken.
Daar heb ik de fut en zin niet voor.

Als ik morgen weer helemaal fris en wakker ben, sta ik volledig open voor een continuering van deze discussie.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-10 09:14
Ok, hier dan een woordje van de eindverantwoordelijke :)

jelmervos: We waarderen je goede bedoelingen oprecht. Ik weet dat je graag wilt dat PNS een echt hoog niveau gaat krijgen, en ik weet ook dat je daar bepaalde goede ideeën op na houdt. Zoals echter al aangegeven, ben je gewoon de fout in gegaan met die actie waar deze thread om handelt. Ook vaste bezoekers maken fouten. Maakt voor mij verder niet zoveel uit, maar die NOW blijft gewoon staan.

Tevens moet je je realiseren dat het omhoog krikken van het niveau @ PNS niet iets is wat je met de botte bijl in een paar uurtjes voor elkaar krijgt. Mijn crew doet zijn uiterste best PNS extra in de gaten te houden, en de andere crewleden heb ik verboden iets ernaar toe te moven zonder eerst te overleggen (dit overigens op jouw voorstel, maar goed). Er wordt dus echt wel naar je geluisterd.

Ik vraag je dus op de gebruikelijke manier mee te werken aan de niveau-verhoging. Hierbij denk ik niet alleen aan SU'tjes en nuttige replies. je kunt ook suggesties of ideeën aan mij sturen per mail. Ik garandeer je dat ik er serieus naar zal kijken.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01-2021
Ik geef Jelmervos groot gelijk.
Ik vind, net als hij dat het overgrote deel van dit Forum van een dermate groot pubernivo is dat ik me afvraag hoelang jullie nog kunnen bestaan voor de mensen die wat serieuzer bezig zijn.
Wat ik vooral een goed voorbeeld vind is het onderwerp "overclocking and casemodding" en "non-windows operatingssystems".
Waarom? wel: OCM is echt een afdeling voor de kids "Kijk es, hoe snel mijn pc'tjes nu weer is", waarom moet dit zoveel? dat slokt nodeloze ruimte op op jullie systemen.
NOS is vaak hetzelfde: "ik vind Windows k*t omdat jij dat ook vindt en ik ben puber en ik schop graag", nog erger zijn de topics van dat je een plaatje van je bureaublad gaat posten waar een OS op draait wat niet Windows is.
Waar vervolgens 1000 mensen hun plaatje posten.
Nou ja zeg!,dat je geen fan bent van Ome Bill, dat is iedereen zijn goed recht en dat boeit me ook niet maar dan ook nog plaatjes posten (hoeveel schijven plaatsen jullie per maand erbij in jullie systemen, sysops?????)vind ik echt van een Duplonivo.

En deze dingen staan dus op hetzelfde forum als b.v. ANS e.d.
En dan hebben jullie een sterk beleid daar????
Neuh... meer een uit de kast gegroeid vriendenclubje die bekend geworden is, het idee van professionaliteit kan ik hier bij Tweakers nog steeds niet goed zien.
Maar ja, ik zal wel weer verschillende admins e.d over mijn heen krijgen want dit is weer politiek incorrect gezeur.
Ben ik ff blij dat ikzelf uitmaak op wie ik 15mei stem!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:09

Arno

PF5A

Waaom ontdek in een grote hoeveelheid frustraties in jouw post, die niet in deze thread horen :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:16
Fout geplaatste topics blijf je altijd houden. Dat is nu eenmaal het nadeel van vrijheid :)

De vraag is: wat doe je ermee / hoe ga je ermee om?

Ikzelf plaats eigenlijk altijd een topic in SU *kuch* SM, ik post vrijwel nooit meer in het topic zelf (alleen als het echt erg is). Ik ga er vanuit dat dit het beste is wat je kunt doen, en het werkt aardig. 't Maakt namelijk nogal veel uit of ik (als 'zwarte') of een mod er een corrigerende opmerking in plaatst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Waarom reageren als je het topic niet vinden boeien?

Ik vind:
Te veel vragen verpesten een forum niet, gefrusteerde users daarintegen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
En sowieso klopt je kijk op NOS echt niet..... ga eens kijken welke topics er nu wel staan, dan zie je dat er bijna allemaal linux (en andere Non bill OSen) vragen staan.... niks geen geschop...

OCM is soms idd een beetje overvoerd door 'eerste' casemods en stoere verhaaltjes over overclocken.... maar dat neemt niet weg dat dat ook daar een minderheid is. We hebben moderators om het in goede banen te leiden en die doen dat over het algemeen ook zeer goed. (inclusief het bijsturend optreden tegen gefrustreerde gebruikers als die zich laten gaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 09:08 schreef pinolief het volgende:
Ik geef Jelmervos groot gelijk.
Ik vind, net als hij dat het overgrote deel van dit Forum van een dermate groot pubernivo is dat ik me afvraag hoelang jullie nog kunnen bestaan voor de mensen die wat serieuzer bezig zijn.
Wat ik vooral een goed voorbeeld vind is het onderwerp "overclocking and casemodding" en "non-windows operatingssystems".
Waarom? wel: OCM is echt een afdeling voor de kids "Kijk es, hoe snel mijn pc'tjes nu weer is", waarom moet dit zoveel? dat slokt nodeloze ruimte op op jullie systemen.
NOS is vaak hetzelfde: "ik vind Windows k*t omdat jij dat ook vindt en ik ben puber en ik schop graag", nog erger zijn de topics van dat je een plaatje van je bureaublad gaat posten waar een OS op draait wat niet Windows is.
Waar vervolgens 1000 mensen hun plaatje posten.
Nou ja zeg!,dat je geen fan bent van Ome Bill, dat is iedereen zijn goed recht en dat boeit me ook niet maar dan ook nog plaatjes posten (hoeveel schijven plaatsen jullie per maand erbij in jullie systemen, sysops?????)vind ik echt van een Duplonivo.
Sorry, dat ik je nu echt enorm hard uit ga lachen......

Wil je voortaan uitspraken pas doen nadat je heel zeker bent van je uistpraken :{ Je uitspraak over NOS raakt echt kant noch wal :{
Uiteraard voel ik mij als mod NOS misschien iets meer aangesproken door een dergelijke uitspraak, maar het slaat echt nergens op. Je kan heel erg goed zien aan jouw denkwijze dat je nog nooit 1 stap in NOS gezet hebt. NOFI!!!

NOS is op PNS na, het forum op GoT met het hoogste niveau |:( :{
Topics zoals jij ze beschrijft zijn er helemaal nooit in NOS. Als er al een verdwaalt voor zou komen, dan zou die meteen dicht zitten.

Sorry hoor, maar dit valt onder de categorie blaten (van de hoogste toren) bij mij :{
Op dinsdag 16 april 2002 09:34 schreef Alfredt het volgende:
En sowieso klopt je kijk op NOS echt niet..... ga eens kijken welke topics er nu wel staan, dan zie je dat er bijna allemaal linux (en andere Non bill OSen) vragen staan.... niks geen geschop...
Heel simpel, dergelijk geschop wordt ook gewoon niet toegestaan, tenzij het een heel beschaafd topic is waarin netjes gediscussieerd wordt (en dus niet ongefundeerd geflamed wordt). Echter dit soort topics kan ik in al die tijd dat ik in NOS kom op 1 hand tellen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 16 april 2002 09:41 schreef nelske het volgende:
NOS is op PNS na, het forum op GoT met het hoogste niveau |:( :{
*kuch* Als het aan de users ligt is toch echt P&W (duidelijk) hoger dan NOS (en zelfs maar net onder PNS) ;)
Check de enquete-tussenresultaten maar...

[sub]
* ACM moest het even zeggen :-P [/sub]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op dinsdag 16 april 2002 09:50 schreef ACM het volgende:
*kuch* Als het aan de users ligt is toch echt P&W (duidelijk) hoger dan NOS (en zelfs maar net onder PNS) ;)
Ik denk dat veel users 'hoog niveau' verwarren met 'weinig van begrijpen' ;)
Maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat het goed gaat met P&W op het moment :)

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 16 april 2002 09:54 schreef justmental het volgende:
Ik denk dat veel users 'hoog niveau' verwarren met 'weinig van begrijpen' ;)
[beetje-foute-gedachte-als-mod]
Wie ben ik om geen misbruik van die verwarring te maken en daardoor een streepje voor te halen? >:) ;)
[/beetje-foute-gedachte-als-mod]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 09:50 schreef ACM het volgende:

[..]

[sub]
* ACM moest het even zeggen :-P [/sub]
Heeft u daarbij ook rekening gehouden met de drukte binnen een bepaald forum? ;)

Allemaal leuk en aardig zo'n enquete, maar als je dingen als sfeer wilt meten, dan zul je de stemmen (Die voor het merendeel van vaste bezoekers van een forum komen) ook af moeten zetten tegen de drukte van een forum. :) P&W is 2 keer zo groot als NOS.

Maar goed ik wil P&W ook wel in het rijtje opnoemen hoor ;)

Het ging mij er gewoon om dat het ongefundeerde uitspraken waren, die nergens op sloegen (maar dat is nogal vaak met ongefundeerde uitspraken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 16 april 2002 10:06 schreef nelske het volgende:
Heeft u daarbij ook rekening gehouden met de drukte binnen een bepaald forum? ;)
Tuurlijk niet :P
Dan is het (relatief) veel minder positief >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is Jelmervos geen moderator in dat forum vraag ik me af? Als ik zie dat hij daar de helpende hand is, en de huidige moderator in dat forum steken laat vallen, dan moet er gewoon iemand voor in de plaats komen die wel vaak in dat forum zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wel om bovenstaand feit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Waarom is Jelmervos geen moderator in dat forum vraag ik me af? Als ik zie dat hij daar de helpende hand is,
Je hoeft geen modje te zijn om goed bezig te zjn in een forum
en de huidige moderator in dat forum steken laat vallen,
Is dat zo :? modden is nog steeds deels gebaseerd op persoonlijke meningen, dat jij dit zo ziet is jammer.
dan moet er gewoon iemand voor in de plaats komen die wel vaak in dat forum zit.
Ik vind niet dat jij kunt/mag beslissen hoeveel Koffie en de HGM's in PNS komen. Dit is aan hun en aan de users te 'taak' om dingen die over het hoofd worden gezien te melden in het SM forum

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Laat ik me ook maar eens in deze thread mengen.

Jelmer heeft een aantal opmerkingen gemaakt die we eenvoudigweg liever niet zien op het forum, hiervoor heeft hij iets gehad dat eigenlijk helemaal niet bestaat, namelijk een "NOW" (Non Officiele Waarschuwing zal dat wel betekenen :?).

Jelmer voelt zich hierdoor aangevallen en dat kan ik me op zich wel goed voorstellen, alleen... Hij overdrijft het wel een beetje.

Jelmer: Het was toch echt de bedoeling jou een beetje aan te sturen, zodat je in het vervolg niet meer van dit soort opmerkingen maakt, je kan dan ook beter in SeM een draadje openen met titel en inhoud iets van:
[PNS] Verkeerde forum, baggerniveau
--
Hier zit een user te blaten, kan iemand ff kijken en er iets van zeggen?
Door dat te doen, zal de mod de user duidelijk maken dat de thread niet goed ontvangen is en waarom dat het geval is. Vervolgens komt er ofwel een slotje, ofwel een move van de thread en eventueel nog een mailtje naar de gebruiker zelf.

<hr>
Een NOW bestaat niet zoals ik al eerder zei:
Je hebt het volgende:
1. Sturende opmerking (<font size=1>Beste [$user] aub kappen met [$actie]</font>)
2. Officiele Waarschuwing (<font size=1>Beste [$user] check je mail, [$actie] kan gewoon niet!</font>)
3. Tempbans en dat soort heavy-duty middelen.

We hebben over onder andere dit geval (deze 'NOW' naar Jelmer) een discussie in het crewforum, waar uit blijkt dat wij ook wel eens fouten maken ;)

[Edit] Ik zie dat ik hierboven een wat ongelukkige zinsconsrtuctie-blaat heb gebruikt.
Ik bedoel het volgende:

Wij, de crew maken ook wel eens fouten, we geven NOW's terwijl die niet bestaan. We hebben nu in het crewforum dan ook een discussie over die term en het gebruik ervan, vooralsnog zijn we het er allemaal over eens dat een NOW niet bestaat en dat we 'sturende opmerkingen' en een 'OW' hebben. Daar zit hem dus de fout. :)

Dat wil dus niet zeggen dat ik vind dat Jelmer onterecht een mailtje heeft gehad.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

OK, we zijn allemaal weer een beetje afgekoeld enzo.
Ht enige waar ik als mod nog steeds problemen mee heb, is het feit dat ik/we volgens sommigen niets aan ANS/PNS doen.
Dat is dus gewoon niet waar!

Zowel in dat draadje, als in het niveau draadje in LA zie ik van diverse mensen replys als
Tssk.. lekker dan dat nieuwe niveau. Wat doet dit en dit draadje daar dan nog :? :Z :Z :Z
Tuurlijk, het kan voorkomen dat een draadje verkeerd staat in ANS/PNS.
Echter, als ze verkeerd staan dan gaan ze heus wel weg. Ecnter niet binnen 5 minuten.
Zoals eerder gezegd, ik ben niet altijd online. Echter zodra ik online ga, is het eerste wat ik doe SM/PNS/NT doorlopen.
Dus geef mij ook even de tijd om er iets aan te doen.

En foute draadjes vallen nu eenmaal sneller op in SM dan via een simpele reply waarin je verteld dat je fout zit.

En ik durf eerlijk te zeggen, dat de draadjes die in PNS over zijn gebleven waarvan beweerd word dat ze verkeerd staan, dat die aardig discutabel zijn (als in, zo niet-PNS-waardig zijn ze niet eens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 09:08 schreef pinolief het volgende:
Vroeger in het stenen tijdperk waren mannetjes van 12 met een bek die 3x zo groot is als het ventje zelf lekker buiten aan het voetballen. Daar hadden de buren last van, want elke week ging er een raam aan gort.

Nu, anno 2002, zitten die mannetjes fijn achter de computer, en komen ze dus ook hier op het forum. En helaas, er zijn lui bij die graag de boel verzieken of maling hebben aan geldende regels.

Dit is een feit, en de modjes kunnen allen proberen er zo goed mogelijk mee om te gaan.
Nou, er worden anders ook veel topics gepost van mensen die betere waterblokken gemaakt hebben, alternatieve koelmethodes (zoals die tweaker met de vacuumpomp en water), enzovoorts.

Dus alleen kids daar? Nah, dachtut niet, want dan was ik er allang vertrokken.

In het vervolg zo ik het waarderen als je de dingen iets minder zwart-wit stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 10:45 schreef Gordijnstok het volgende:
Waarom is Jelmervos geen moderator in dat forum vraag ik me af? Als ik zie dat hij daar de helpende hand is, en de huidige moderator in dat forum steken laat vallen, dan moet er gewoon iemand voor in de plaats komen die wel vaak in dat forum zit.
Heb ff nagedacht, ik reageerde idd te heftig hier op die niet officiele waarschuwing, mijn excuses daarvoor. Ik had het iets tactischer en subtieler moeten verwoorden.

Ondanks dat ik misschien wel eens wat waarschuwingen heb gekregen wil ik bij deze wel vriendelijk vragen of het misschien niet mogelijk is om mij daar moderator te maken in PNS. Ik kom er dagelijks, heb naar ik dacht een aardig goed beeld van wat wel en niet Advanced/Professional is, kortom: ik heb wel zin in de uitdaging. Ben nu ook 1 van de vaste bezoekers daar en volg het reilen en zeilen van PNS nauwkeurig en oplettend (zoals jullie inmiddels vast wel weten ;)).

Nogmaals: mijn excuses voor deze uitlatingen, ik ging te ver en reageerde te heftig, ik begrijp nu wel dat er bepaalde regels zijn over hoe te reageren daar. Ik zal me daar voor zover mogelijk aan aanpassen.

Bij deze stel ik mij dus kandidaat voor het moderatorschap van PNS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Dit vind ik echt reuze grappig :D

Dat laat zich verklaren door het feit dat ik dit verzoek voorspeld heb, en wat dat betreft is het antwoord kort en bondig nee. Er wordt dagelijks vrij actief gemod in PNS. Dat dat soms wat te langzaam gaat naar jou zin is geen reden om er een moderator bij te nemen.

Bovendien: als we al zouden overwegen om er een moderator bij te nemen denk ik dat we in het verleden té vaak gezien hebben dat jij in ieder geval niet de juiste instelling hebt om moderator te worden. Niets persoonlijks, maar het ontbreekt je af en toe aan de nodige tact, subtiliteit, en het geduld om dingen op een correcte manier af te handelen.

Overigens zijn er wel geschikte personen, maar op dit moment is er niet de indruk bij de HG netwerken medewerkers dat er daadwerkelijk een gebrek aan modforce is in PNS. Ik zal het onderwerp met alle plezier aanslingeren op de komende vergadering, maar wil dus heel duidelijk geen verwachtingen scheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Ik heb dat idee dus duidelijk wel (en met mij anderen) dat er een gebrek is aan mods daar in PNS maar ja, wie ben ik? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Ten eerste: ben jij de persoon Negotiator die over zulk soort zaken beslist? Lijkt me meer een taak voor het MT.

Ten tweede: ik geef toe dat ik te ver ging, maar dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd.

Ten derde: ik biedt mijn hulp aan, ook dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd.

Ten vierde: waarom reageer je zo laagdunkend tegen mij? Heb je iets persoonlijks tegen mij? Het lijkt mij anders dat we allen hetzelfde doel nastreven, nl. een verhoging van de kwaliteit van PNS.

Ten vijfde: moet je blijkbaar altijd alles braaf hebben geslikt en nooit kritiek mogen hebben om mod te worden? Beter soms wat harde (opbouwende) kritiek dan als makke lammeren alles domweg te accepteren lijkt mij. Politieke correctheid lijkt me niet altijd overal gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 15:44 schreef jelmervos het volgende:
Ten eerste: ben jij de persoon Negotiator die over zulk soort zaken beslist? Lijkt me meer een taak voor het MT.

Ten tweede: ik geef toe dat ik te ver ging, maar dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd.

Ten vierde: waarom reageer je zo laagdunkend tegen mij? Heb je iets persoonlijks tegen mij? Het lijkt mij anders dat we allen hetzelfde doel nastreven, nl. een verhoging van de kwaliteit van PNS.

Ten vijfde: moet je blijkbaar altijd alles braaf hebben geslikt en nooit kritiek mogen hebben om mod te worden? Beter soms wat harde (opbouwende) kritiek dan als makke lammeren alles domweg te accepteren lijkt mij. Politieke correctheid lijkt me niet altijd overal gewenst.
Niet MT, GOTraad, op de rest reageer ik zo :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste bedoel je GoT-raad mag ik aannemen. De HGA is daar primair verantwoordelijk voor. Neemt niet weg dat mods uit een bepaalde hoofdgroep normaliter heel goed op de hoogte zijn van dergelijke zaken (logischerwijs)
Jawel dat wordt zeer zeker gewaardeerd. :)
Hulp wordt ook zeer zeker gewaardeerd, alleen hulp hoeft niet alleen maar te bestaan in de vorm van een modschap ;)
Tja, die vraag kan ik niet voor Negotiator beantwoorden, ik wil alleen wel kwijt dat een mod bepaalde kwaliteiten moet hebben (en dat is niet om onszelf nu op te hemelen o.i.d.) Je verleden is daar niet helemaal in overeenstemming mee. Is niks persoonlijks, maar de kans dat je dan mod zou worden eventueel is wel vele malen kleiner.
Dat is absoluut niet waar natuurlijk en dat weet jij net zo goed als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 15:53 schreef nelske het volgende:

[..]

Ten eerste bedoel je GoT-raad mag ik aannemen. De HGA is daar primair verantwoordelijk voor. Neemt niet weg dat mods uit een bepaalde hoofdgroep normaliter heel goed op de hoogte zijn van dergelijke zaken (logischerwijs)
GoT raad, whatever. Het bestuur iig van GoT. :)
Jawel dat wordt zeer zeker gewaardeerd. :)
Jammer dan dat ik het nooit merk.
Hulp wordt ook zeer zeker gewaardeerd, alleen hulp hoeft niet alleen maar te bestaan in de vorm van een modschap ;)
Dat lijkt me anders niet zo'n gek idee voor PNS om het niveau daar wat op te krikken. Nu gebeurt er ook weinig.
Tja, die vraag kan ik niet voor Negotiator beantwoorden, ik wil alleen wel kwijt dat een mod bepaalde kwaliteiten moet hebben (en dat is niet om onszelf nu op te hemelen o.i.d.) Je verleden is daar niet helemaal in overeenstemming mee. Is niks persoonlijks, maar de kans dat je dan mod zou worden eventueel is wel vele malen kleiner.
Negotiator kan zich beter stilhouden als hij geen objectieve post kan plaatsen.
Dat is absoluut niet waar natuurlijk en dat weet jij net zo goed als ik.
Hiermee spreek je je vorige opmerking tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Je zegt zelf dat je je aanbied. Perfect, heel mooi.
Echter betekend dat dus ook dat we je aanbod kunnen 'weigeren' .

Als je aan iemand iets vraagt .. weet je dat je een NEE kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Niet genoemd != niet gewaardeerd
Het feit dat men je niet geschikt acht voor het modschap betekent toch niet dat je hulp niet gewaardeerd wordt? Mij lijkt dat alle hulp welkom is, maar het is meer de manier waarop die hulp aangeboden wordt die (volgens mij) hier ter discussie staat.
Ten vierde: waarom reageer je zo laagdunkend tegen mij? Heb je iets persoonlijks tegen mij?
Mag ik vragen waar je ziet dat Negotiator zich laagdunkend uitlaat? Het feit dat iemand je voor een bepaalde positie niet geschikt acht, wil niet zeggen dat die persoon een lage dunk van je heeft.
Ehm.... weet jij nog waarom Ecteinascidin toendertijd mod is geworden?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Ten eerste houdt het MT zich niet meer direct bezig met het forum, daarvoor is de GoTraad aangesteld. Ten tweede is de GoTraad voor het algemeen beleid en niet forumspecifiek. Het beleid van een forum wordt gemaakt door de HGA van de hoofdgroep (havana) en de moderators van dat forum.

Gezien het hele PNS concept door ACM en mij tot uitvoering is gebracht, en koffie en ik er samen moderaten, denk ik dat ik er een aardig woordje over mee kan babbelen, maar wie ben ik he :P

Hulp wordt gewaardeerd, en het is allemaal ongetwijfeld heel erg goed bedoeld, het is echter de manier waarop waar het hier even misgaat. Je bent gewoon net iets te ambitieus als je moderator wil worden op dit moment.
Ten vierde: waarom reageer je zo laagdunkend tegen mij? Heb je iets persoonlijks tegen mij?
Ik schreef volgends mij vrij duidelijk dat ik niet persoonlijk iets tegen jou heb. Ik geef opbouwende kritiek op jou als persoon, dat is wat anders. Die punten van kritiek zijn overigens op feiten gebaseerd, dus probeer er eens iets mee te doen zou ik zeggen.
Het lijkt mij anders dat we allen hetzelfde doel nastreven, nl. een verhoging van de kwaliteit van PNS.
Absoluut. Het doel heiligt alleen niet de middelen. De kwaliteit van een forum verbetern is niet iets wat je in één dag even doet. Dat is een proces.
Je hoeft geen engeltje te zijn, maar als je qua status tegen een tempban aanhangt, diverse waarschuwingen op je naam hebt staan, en regelmatig door de moderators wordt aangesproken op je gedrag, dan moet je jezelf toch eens goed achter de oren krabbelen als je om modschap vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dat lijkt me anders niet zo'n gek idee voor PNS om het niveau daar wat op te krikken. Nu gebeurt er ook weinig.
Dank je :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 15:57 schreef jelmervos het volgende:
Nogmaals: is niet in één dag gebeurt.
Negotiator kan zich beter stilhouden als hij geen objectieve post kan plaatsen.
Waarop basseer je dat ik niet objectief ben? Mijn betrokkenheid bij het forum? Jij lijkt ook erg betrokken, dus wat dat betreft kan jij dan misschien ook maar beter niet meer posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 15:57 schreef jelmervos het volgende:
GoT raad, whatever. Het bestuur iig van GoT. :)
Mja, die gaan daar pas uiteindelijk over. De HGA is primair de eerste persoon die de beslissing neemt of er in zijn hoofdgroep mensen bij/weg moeten.
Jammer dan dat ik het nooit merk.
Tja, als user zijnde moet je het meestal doen met de bedankjes van de mensen die je helpt. Als mod zijnde krijg je ook niet complimenten (heel af en toe eens een keer). Je krijgt meer te maken met negatieve dingen dan met positieve dingen. Wat ik wil zeggen is, dat je niet continu mensen kunt gaan bedanken voor hun inzet op het forum.
Hiermee spreek je je vorige opmerking tegen.
Nee hoor. Je mag best kritisch zijn. Ik had het niet alleen over kritisch zijn toen ik het over je verleden had. Het gaat ook om de manier waarop je dingen brengt.

Ik hoop dat dit goed overkomt, want het is niet mijn bedoeling om tegen schenen aan te gaan schoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 16:00 schreef Koffie het volgende:

[..]

Dank je :(
Koffie dat moet je niet te persoonlijk opvatten, aangezien ik zeker weet dat het niet zo bedoeld is. :)

Het gaat hier om meningen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Klein puntje ter overdenking:
Kwaliteit van een forum wordt niet alleen door het niveau bepaalt...
Ook door o.a. de sfeer, de behulpzaamheid, de omgang met anderen etc. De sfeer wordt er niet beter van als je mensen gaat lopen 'afsnauwen', zelfs niet als je 100% gelijk hebt.
Op dinsdag 16 april 2002 16:03 schreef nelske het volgende:
Tja, als user zijnde moet je het meestal doen met de bedankjes van de mensen die je helpt. Als mod zijnde krijg je ook niet complimenten (heel af en toe eens een keer). Je krijgt meer te maken met negatieve dingen dan met positieve dingen. Wat ik wil zeggen is, dat je niet continu mensen kunt gaan bedanken voor hun inzet op het forum.
Mja, zoiets kan je makkelijk naar "het leven" generaliseren (helaas ;-)). Aangezien men het eerder opmerkt als je fout bezig bent (en ook eerder afstraft) dan wanneer je goed bezig bent. Etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Laatst online: 14-10 08:24
Heel leuk om te lurken deze discussie, maar...
Maar wat ik graag wil weten is, of er al concrete beslissingen zijn genomen voor het "verbeteren" van ANS/PNS.
Er word over en weer wat geroepen, maar ondertussen kan iedereen door de bomen het bos niet meer zien.

Welke beslissingen/afspraken/policies zijn er nu gemaakt, of worden gemaakt om het e.e.a. te verbeteren.

edit:

typo's

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 16:32 schreef Remc0 het volgende:
Heel leuk om te lurken deze discussie, maar...
Maar wat ik graag wil weten is, of er al concrete beslissingen zijn genomen voor het "verbeteren" van ANS/PNS.
Er word over en weer wat geroepen, maar ondertussen kan iedereen door de bomen het bos niet meer zien.

Welke beslissingen/afspraken/policies zijn er nu gemaakt, of worden gemaakt om het e.e.a. te verbeteren.

edit:

typo's
Dat wil ik ook wel eens weten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Harder modden op de fout geplaatste topics.
Verduidelijking van de FAQ, met richtlijnen wat wel/niet thuishoort in PNS.
Dat soort dingen zou je aan kunnen denken.
De naamswijziging van het forum is uiteraad ook onderdeel daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
  • Laatst online: 02-02 11:53
/me volgt de discussie nu al een tijdje en is ook benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
Op dinsdag 16 april 2002 17:09 schreef Koffie het volgende:
Harder modden op de fout geplaatste topics.
[KNIP]
Je had gezegd dat je niet altijd tijd hebt, i.v.m. priveleven (lijkt mij een zeer goed excuus ).
Door harder en frequenter te gaan modden, trek ik de conclusie dat er waarnemers c.q. meerdere mods komen ? (wellicht kunnen andere mods bijspringen de eerste tijd, en als het beter loopt weer stoppen ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Negotiator heeft modrechten, eveanals Havana.
Verder lopen er nog een aantal admins/mods rond die GM rechten op compleet GoT en vaak ook veel weten van het reilen en zeilen van PNS.

Vaak lichten ze dan mij of Nego in over een topic.
dus wat dat betreft is er wel genoegd modforce lijkt mij.

Verder heb ik er ook niet zo'n probleem mee dat een topic niet binnen 5 minuten gemoved word, ALS hij maar gemoved word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
Op dinsdag 16 april 2002 19:43 schreef Koffie het volgende:
[KNIP]
Verder heb ik er ook niet zo'n probleem mee dat een topic niet binnen 5 minuten gemoved word, ALS hij maar gemoved word.
Genoeg force inderdaad :-)

Heb je gelijk in, niet alles kan binnen 5 min.
Echter als er een "simpele" vraag komt die niet thuishoort in het topic, word er al antwoord op gegeven, voordat de mod kans heeft gehad om deze te lezen.
Hieruit volgt dat de poster zijn antwoord krijgt, en voortaan weer zal posten, omdat het lekker snel is.
Beetje discipline van de reply'ers misschien ?
Niet te snel reageren op de vragen die er niet thuis horen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 20:14 schreef Remc0 het volgende:
Hieruit volgt dat de poster zijn antwoord krijgt, en voortaan weer zal posten, omdat het lekker snel is.
Dus dan kan je als gebruiker beter zeggen dat het topic niet op zijn plaats staat, de poster van het topic merkt dan dat het niet gewenst is, in het verkeerde forum posten en zal het in het vervolg niet weer doen.

Als hij daarentegen WEL serieuze replies krijgt op zijn meestal erg basic vraag, dan zal hij inderdaad denken: dit is makkelijk, doe ik de volgende keer weer.

Als dan de mods op hun beurt ook nog eens die basic topics vaak toelaten of zelfs naar ANS/PNS moven, dan denken die topicposters helemaal: WHAAA, waarom starten we voortaan niet al onze topics gelijk in ANS/PNS? Daar zit (correctie: zat) toch zo'n hoog niveau qua kennis? Wel zo makkelijk.

En als dan de users die daar terecht in zo'n topic dan melden dat het topic daar niet thuishoort ook nog eens een waarschuwing krijgen van de moderators, dan is het cirkeltje mooi rond en creëer je een perfecte situatie waarin het bijna beloond wordt, basic vragen in ANS/PNS te dumpen. :+

En het dan achteraf vreemd vinden dat het er zo'n zooitje wordt. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

MAAK MODS BIJ!!!

tips:

- predator
- jelmervos

Want ik ben van mening dat deze 2 mensen snappen wat ze zeggen, en dus boven de rest staan. (want in NT/PNS komt het nogal eens voor dat mensen uit hun nekken blaten.

(maar jelmer moet dan wel rustiger worden, en een topic sluiten ipv spammen :P )

EDIT: ik snap zowiezo niet dat deze jonge zoveel tijd steekt om iemand warm te krijgen voor een rudimentaire noodzakelijke hervorming van PNS, en er niemand luistert.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 20:36 schreef Dirk-Jan het volgende:
MAAK MODS BIJ!!!

tips:

- predator
- jelmervos

Want ik ben van mening dat deze 2 mensen snappen wat ze zeggen, en dus boven de rest staan. (want in NT/PNS komt het nogal eens voor dat mensen uit hun nekken blaten.

(maar jelmer moet dan wel rustiger worden, en een topic sluiten ipv spammen :P )
Wil het wel Dirk-Jan, maar ik ben niet politiek correct genoeg vrees ik (weet ik), ik heb wel een eigen mening die niet altijd strookt met het beleid hier (zie ook mijn voorgaande post) en dat is niet gewenst hier. :z

Topics sluiten ipv spammen? Laat dat maar aan mij over, plus officiele waarschuwingen voor users die doelbewust in ANS/PNS hun basic shitvragen posten, zelfs een newbie kan begrijpen dat dat niet de bedoeling is.

Maar ja... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zoals eerder gezegd, we zijn er heus wel mee bezig hoor.
En eigenlijk verbaasd het me weinig dat er weer juist 1 zo'n puntje wat ik ter verduidelijking geef, meteen uitgereid onder vuur word genomen.

Ik krijg er op zo'n manier steeds minder zin in om nog de discussie aan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Nog even vraagje , omdat we bezig zijn met het her-ordenen van de FAQ en moderatie policy, want doen we met webserver vragen nu precies dan?
Zoals bijvoorbeeld vragen over IIS en/of apache ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Op dinsdag 16 april 2002 20:22 schreef jelmervos het volgende:

Dus dan kan je als gebruiker beter zeggen dat het topic niet op zijn plaats staat, de poster van het topic merkt dan dat het niet gewenst is, in het verkeerde forum posten en zal het in het vervolg niet weer doen.

Als hij daarentegen WEL serieuze replies krijgt op zijn meestal erg basic vraag, dan zal hij inderdaad denken: dit is makkelijk, doe ik de volgende keer weer.
is één benadering. Een andere is dat alle vragen die beantwoordt worden, in de search terecht komen.

Ze worden ook nog eens niet nogmaals gepost (in NT of SA) waardoor alle topics wat schoner blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-10 09:14
Het aanstellen van user x of y heeft IMO weinig zin, aangezien er genoeg modforce is. Bovendien wordt er genoeg gedaan om het niveau op te krikken.

Zo wordt er gewerkt aan een 'wat is prof. en wat niet-sticky'. Zo is de naamsverandering doorgevoerd. Zo worden echt newbie vragen direct beloond met een slotje. Zo is de crew geïnstrueerd meer te overleggen bij het moven naar PNS. Zo houdt de hele netwerkcrew een extra oog in het zeil in PNS.

Ennuh, Jelmervos... voorlopig word jij geen moderator. Tenzij ik overruled wordt door het MT natuurlijk :) Waarom niet ? Omdat ik a) genoeg force heb b) nog niet overtuigd ben van je user-friendly capaciteiten (die zijn minstens even belangrijk als veel kennis van zaken.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
Op dinsdag 16 april 2002 21:15 schreef Koffie het volgende:
Nog even vraagje , omdat we bezig zijn met het her-ordenen van de FAQ en moderatie policy, want doen we met webserver vragen nu precies dan?
tricky....
install --> SA
config --> NT
scripts die niet runnen etc. --> P&W
advanced (?) --> PNS ?

Maar goed, wat is install, en wat is config etc.
Aardig groot discussiepunt deze vraag denk ik.

Misschien hele nieuwe indeling GOT ? :o
Per OS ?
Netwerken:
- Unix-achtigen
- M$ en Novell
- Backoffice M$
- Backoffice(?) unix
- Netwerken (protocollen, hardware etc.)
Clients
- Microsoft
- Unix
- SA

Denk dat er nog een lange weg te gaan is...
Zou het zo 1,2,3 niet weten eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Laatst online: 20:07

Predator

Suffers from split brain

Ik ga hier nog even zeggen wat ik ervan denk.
Over het feit dat je verkeerd bezig was hoeven we niet meer te twisten.

Je was boos op Negotiator omdat hij (volgens jou) laagdunkend deed over jou.

Echter ik vind dat jij zelf nog erg negatief/minachtend over beginnende users doet en bijna over iedereen die niet over jouw niveau van kennis beschikt.
Dan zie je weer dat er nog steeds randd#bielen zijn die hun basic Windows shitvragen in ANS/PNS dumpen, zonder ergens bij na te denken en hiermee PNS weer vervuilend met die n00b crap van hun die in WOS ofzo thuishoort.
Op dinsdag 16 april 2002 20:42 schreef jelmervos het volgende:
plus officiele waarschuwingen voor users die doelbewust in ANS/PNS hun basic shitvragen posten, zelfs een newbie kan begrijpen dat dat niet de bedoeling is.
Dat is toch nergens voor nodig ?

------------------------------------------------------------
Even over topics in PNS die er niet horen:
De voorgestelde "lijst" is een goed idee.
Dat zal een stuk van de "verkeerde" topics uit PNS weren.

Echter NIET alle.
Sommige van die topics in PNS zijn gepost door users met amper een paar posts.
Dat zijn ook vaak (ik wil niet veralgemenen) users die niet weten wat een search of een FAQ is (of ze iig niet lezen/gebruiken).
Deze zullen ook hun topic daar blijven plaatsen lijst of niet.
Dat is geen probleem van PNS dat is gewoon het welbekende "nieuwe users met search/FAQ vrees" probleem.

Ik wil hier niet negatief doen, maar ik zeg dit maar even om aan te tonen dat het imho nooit echt volledig zal opgelost zijn.
Tenzij door het "nieuwe user" probleem op te lossen of door PNS af te schermen maar zoals reeds door personen gezegd is dit niet aanvaardbaar.
Je kan een nieuwe user niet (ver)oordelen op het feit dat hij hier nieuw is.

Die lijst is al een goeie stap en zal zijn deel van verkeerd geplaatste topics voorkomen.

Als er nu nog eens af en toe een "n00b" ( ;) ) topicje geplaatst wordt in PNS dan is dat toch het einde van de wereld niet ?
Dan post je dat even in [SM] en je kijkt er niet naar als het topic je stoort.

Als je een stuk taart hebt met een aardbei op en je lust geen aardbeien...
Dan leg je die aardbei opzij en eet je de taart op.
Dat maakt ze toch niet minder lekker :?

geen commentaar op mijn brakke metafoor :+

Maw af en toe zo'n topic veranderd toch niets aan het niveau ?
Dat ze gemoved of gesloten worden zal niemand wel ontkennen.
Dat kan je toch zomaar niet in 1 vak gooien :)
Een vraag zoals "Ik heb net apache geinstalled maar ik krijg altijd "Forbidden error" !" zijn duidelijk toch geen PNS.
Echter er kunnen er wel topics zijn die er misschien wel thuishoren.

Een lijn trekken is altijd moeilijk :)

Tot zover mijn mening/bijdrage

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

weet je wat het is, heel veel dingen overlappen elkaar. Dus zul je toch altijd een afweging moeten maken in welk forum het thuis hoort.

als ik het niet weet, kijk ik naar soortgelijke posts in die forums, en plaats ik em op het forum waarvan ik denk dat het het meeste kans heeft om opgelost te worden.

Ik irriteer me niet dat er een vraag van exchange/IIS tussen staan, (ook al is dat software) ik stoot me vaker aan mensen die hun portmappings niet op orde krijgen.

en daar is PNS niet voor.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-10 16:51
Zucht....waarom lopen er nu weer 2 topics over ANS/PNS waarin gesproken word over de toekomst hiervan....

[topic=463093]
[topic=468262]

Vooral lekker dat hier (wat niets anders is als een scheldtopic) de mod vragen gaat stellen over FAQ en moderaties, blijkbaar is de inzet van Traag en mij niet gewenst (dit hebben we beide aangeboden in het andere topic).
Open hier anders ergens een officieel topic over, dit schiet dus niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

IMHO apache naar SA, want Apache is een applicatie (SA dus). IIS zou dan naar WOS moeten ondanks dat het eigenlijk ook los te downloaden is.

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op woensdag 17 april 2002 00:25 schreef Mark het volgende:
Zucht....waarom lopen er nu weer 2 topics over ANS/PNS waarin gesproken word over de toekomst hiervan....

[topic=463093]
[topic=468262]

Vooral lekker dat hier (wat niets anders is als een scheldtopic) de mod vragen gaat stellen over FAQ en moderaties, blijkbaar is de inzet van Traag en mij niet gewenst (dit hebben we beide aangeboden in het andere topic).
Open hier anders ergens een officieel topic over, dit schiet dus niet op.
*kuch* bullshit *kuch*
Ik heb al ik weet niet hoe vaak gezegd dat alle hulp welkom is. Echter als een bepaald aangereikt iets niet gebruikt word, of gewoon nog even niets mee gedaan is vanwege tijdgebrek of wat dan ook, wil dat abosluut niet zeggen dat we er niets mee doen.

Echter vooral allemaal zo negatief doorgaan. Flink zeiken met z'n allen.
Vooral als er 2 minuten nog niet greageerd is mekkeren dat we niets met jullie ideen doen.
Dat zal echt nog veel meer goed doen voor PNS.

Normaal word elke draad over apace / IIS meteen weggeknikkerd, en als dat nog niet gebeurd is word er in het topic wel duidelijk gemaakt dat t.start fout zit.
Vraag ik me toch af hoe het met dit topic zit [topic=468423/1/50]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Op dinsdag 16 april 2002 20:42 schreef jelmervos het volgende:

[..]
maar ik ben niet politiek correct genoeg vrees ik (weet ik), ik heb wel een eigen mening die niet altijd strookt met het beleid hier (zie ook mijn voorgaande post) en dat is niet gewenst hier. :z
:X
Op dinsdag 16 april 2002 15:58 schreef Negotiator het volgende:

[..]
Je hoeft geen engeltje te zijn, maar als je qua status tegen een tempban aanhangt, diverse waarschuwingen op je naam hebt staan, en regelmatig door de moderators wordt aangesproken op je gedrag, dan moet je jezelf toch eens goed achter de oren krabbelen als je om modschap vraagt
Last van een selectief leesvermogen :?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Op woensdag 17 april 2002 08:43 schreef Koffie het volgende:
Vooral als er 2 minuten nog niet greageerd is mekkeren dat we niets met jullie ideen doen.
Ej Koffie.... laat je vooral niet gek maken door de mensen die denken dat jij de hele tijd nix doet in ondermeer PNS. JIJ (en ook wel anderen, waaronder ik) weet dat dat niet waar is. Probeer het negatieve eruit te filteren en doe de juiste dingen met de positieve ;)
NTFS spul :? --> WOS :P

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Op woensdag 17 april 2002 10:05 schreef Traag het volgende:

[..]

Ej Koffie.... laat je vooral niet gek maken door de mensen die denken dat jij de hele tijd nix doet in ondermeer PNS. JIJ (en ook wel anderen, waaronder ik) weet dat dat niet waar is. Probeer het negatieve eruit te filteren en doe de juiste dingen met de positieve ;)
[..]
Indd, niet te veel naar de ongronde kritiek kijken, daar wordt je alleen maar geirriteerd door en dat is het niet waard ;(

Koffie, er zijn nog mensen die nog achter jou staan hoor ;)

Te veel negatieve kritiek is nergens goed voor.

Misschien zou het een goed idee van die voorgestelde lijst in te voeren en dan even een tijd te wachten.
Verandering komt er zoals gezegd niet op een dag of een week.

Dan na een zekere tijd kan dan een nieuwe evaluatie gemaakt worden.
Andere voorstellen kunnen dan naar voor gebracht worden als het succes van de nieuwe maatregelen uitblijft.

Zo kunnen we telkens met stapjes vooruitgaan en kritiek allemaal op een gecoördineerde manier en in opbouwde vorm naar voor brengen op het juiste ogenblik.

Kritiek nu houden we dan allemaal voor onszelf tot het nieuwe evaluatie moment. :Y)

-----------------------------------------------------------------

Is het trouwens niet beter om voor de discussie wel PNS/niet PNS ergens een nieuw topic te openen ?

Dit topic heeft imho een negatieve sfeer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Even eel kort, want ik besef nu pas dat ik ernstig laat ben voor een afsrpaak.
Zie hier: [topic=470565/1/50]

* Koffie zal er aan het einde van de middag weer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Op woensdag 17 april 2002 10:51 schreef Koffie het volgende:
Even eel kort, want ik besef nu pas dat ik ernstig laat ben voor een afsrpaak.
Zie hier: [topic=470565/1/50]

* Koffie zal er aan het einde van de middag weer zijn.
Kan deze dan niet op slot :?

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-10 16:51
Op woensdag 17 april 2002 08:43 schreef Koffie het volgende:

[..]

*kuch* bullshit *kuch*
Ik heb al ik weet niet hoe vaak gezegd dat alle hulp welkom is. Echter als een bepaald aangereikt iets niet gebruikt word, of gewoon nog even niets mee gedaan is vanwege tijdgebrek of wat dan ook, wil dat abosluut niet zeggen dat we er niets mee doen.

Normaal word elke draad over apace / IIS meteen weggeknikkerd, en als dat nog niet gebeurd is word er in het topic wel duidelijk gemaakt dat t.start fout zit.
Jesus zeg, op je tenen getrapt ??? Ik doe niet negatief en ik zeik ook niet als je 2 minuten niets zegt, ik vind de gang van zaken dus gewoon niet goed zoals het nu loopt. Eerst horen we niets over het wel/niet mee helpen denken over richtlijnen/faq voor PNS en dan plots zie ik in een topic welke helemaal nergens over gaat zo'n vraag staan. Dan zakt mijn broek inderdaad af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op woensdag 17 april 2002 14:42 schreef Traag het volgende:

[..]

wmb wel, maar ik heb geen rechten in LA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Op woensdag 17 april 2002 14:42 schreef Traag het volgende:

[..]

Dat lijkt me het beste.
Zoals ik zei hangt hier een negatieve sfeer.
Op woensdag 17 april 2002 14:53 schreef Mark het volgende:

[..]

Jesus zeg, op je tenen getrapt ??? Ik doe niet negatief en ik zeik ook niet als je 2 minuten niets zegt, ik vind de gang van zaken dus gewoon niet goed zoals het nu loopt. Eerst horen we niets over het wel/niet mee helpen denken over richtlijnen/faq voor PNS en dan plots zie ik in een topic welke helemaal nergens over gaat zo'n vraag staan. Dan zakt mijn broek inderdaad af.
Koffie was wat gerriteerd en jij was ook niet zo erg vriendelijk tov hem.
Het is moeilijk om sommige stukken kritiek niet persoonlijk te nemen.

Daarom stelde ik ook voor van ergens anders met een nieuwe instelling verder te gaan.
Laten we gewoon even met een schone lei beginnen/verder doen in het topic in PNS waar je zelf ook al bezig bent.

Laten we het daar dan ook allemaal professioneel houden daar :Y)
Maw enkel opbouwende kritiek in een vriendelijke vorm.

Ik ga eens in SM vragen of dit topic niet dicht kan.
Vervolg is er immers al in PNS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Laatst online: 23:06
[16:25] [koffie] [topic=468262] mag dicht :)
:Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.