Ziezo, wat d8en jullie ervan. Er komt alleen nog neon-verlichting in, (hebben ze op ut moment niet
heb je ook gewoon een foto waar je computer gewoon recht op staat

Voor de rest....very nice
Voor de rest....very nice
Het is FRIET!
Die kast heb ik ook 
Kutding
Je mod is wel cool hoor
Kutding
Je mod is wel cool hoor
...hmm, blijkbaar ben ik niet de enige die erover denkt

Maar zo 'half' gespoten heeft ook wel wat
LACHUH MAN!
Maar zo 'half' gespoten heeft ook wel wat
LACHUH MAN!
Ohhh, dat ziet er heel netjes uit!
Vooral ook de cdrom's mooi meegespoten!!
En inderdaad, fanbus erbij en ccfl en klaar is case
Ik heb dezelfde kast en ben ook nog steeds bezig met mijn mod! Is alleen jammer dat de frontjes van deze kast zo lopen dat het moeilijk is om alles perfect passend te krijgen, zoals ook bij jou onder de cdrom
Maar verder
Vooral ook de cdrom's mooi meegespoten!!
En inderdaad, fanbus erbij en ccfl en klaar is case
Ik heb dezelfde kast en ben ook nog steeds bezig met mijn mod! Is alleen jammer dat de frontjes van deze kast zo lopen dat het moeilijk is om alles perfect passend te krijgen, zoals ook bij jou onder de cdrom
Maar verder
Verwijderd
je haalt me de woorden uit de mondOp zondag 14 april 2002 22:56 schreef cybermatrix het volgende:
ik krijg pijn in m'n nek![]()
en verder ja beetje last van mn nek
Verwijderd
Leuk gedaan die smiliesOp zondag 14 april 2002 23:06 schreef juanp het volgende:
[afbeelding] ziet er gaaf uit vooral die overloping van de kleuren onderin je kast hoe heb je dat gedaan verder netjes [afbeelding]
en verder ja beetje last van mn nek [afbeelding]
Mjah voor je nek is het niet goed
maar voor de rest is het een mooie case
ikkuh ook bijna Casemodduh
Ziet er zeker mooi uit. Netjes gedaan.
Verwijderd
En toen had ik een hernia
(ff omdraaien in Photoshop?)
Maar toch mooie mod
BTW, die kast heb ik ook voor 5 minuten gehad, en toen ging die terug naar de winkel
Maar toch mooie mod
errug cool..
hoe heb je dat met die verf gedaan..
en aan iedereen..
haal je de cdrom eruit als je deze spuit ?? en floppie ?
of laat je hem erin zitten en spuit je alles in 1 keer ?
ik wil binnenkort ook een kast spuiten ??
hoe zit het met schuren ? hele kast ?? incl cdrom..
en aan iedereen..
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Eerst alles zwart gespoten...toen zilver erover
En dat het wat scheef geworden is komt omdat ut met een digitale camera gebeurt is
Zodra het helemaal klaar is post ik um wel weer...Thx voor jullie reactie's erop
Zodra het helemaal klaar is post ik um wel weer...Thx voor jullie reactie's erop
Je moet alles wel appart spuiten ( deed ik wel ) En schuren is alleen bij je kast zelf nodig, de zijkappen en de bovenkant, de voorkant is nog niet eens nodig, 'k ben hier trouwens 2 dagies elke dag zo'n 4uur mee bezig geweestOp maandag 15 april 2002 07:47 schreef xychix het volgende:
errug cool..
en aan iedereen..
Dat kan, dan ben jij trouwens wel de eersteOp maandag 15 april 2002 07:48 schreef Bubbelbad007 het volgende:
sorry hoor maar ik vindy hem lelijk gespoten en type kast is ook
Hee zo'n kast heb ik ook gehad 
Verder ziet het er wel leuk uit...
......
Jah, okè, maar zoals ik al zei ut is nog niet helemaal klaar duz; word vervolgdOp maandag 15 april 2002 08:43 schreef blaaat het volgende:
Hee zo'n kast heb ik ook gehad
Iets te brede Desktop case...... O w8 ff, het is gewoon een fulltower :P|:(
Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV
Verwijderd
Waarom heb je die case zo wazig en vlekkerig gespoten, is het zilver met zwart ofzo. Egaal spuiten vind ik zelf veel mooier.
Verder leuke casemod hoor, moet alleen nog wel wat aan gebeuren.
Mening verschillend, ik vind dit mooier...Op maandag 15 april 2002 10:48 schreef freezy17 het volgende:
Waarom heb je die case zo wazig en vlekkerig gespoten, is het zilver met zwart ofzo. Egaal spuiten vind ik zelf veel mooier.
Verwijderd
Wat voor kast is dat?? Ik heb dezelfde hiero ook staan, maar dan de midi-tower uitvoering, deze dus:
Gátverdikkie, industieéle hamerslag lak!Op maandag 15 april 2002 10:51 schreef P4R_TgUy het volgende:
Wat voor kast is dat?? Ik heb dezelfde hiero ook staan, maar dan de midi-tower uitvoering, deze dus:
[afbeelding]
Sorrie, ik vindt dat niet mooi.
Dan nog liever "smokers yellow"
ps: waarom is dat allemaal zo vervormd? Te heet afgestookt, om de lak te drogen?
[te heftige reactie]
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Een bettie te èèntonig..te simpel..jah hou ik ook nie zo vanOp maandag 15 april 2002 10:57 schreef Extra300s het volgende:
[..]
Gátverdikkie, industieéle hamerslag lak!
Sorrie, ik vindt dat niet mooi.
Dan nog liever "smokers yellow"hehe
ps: waarom is dat allemaal zo vervormd? Te heet afgestookt, om de lak te drogen?
[te heftige reactie]
Yup dat kastje heb ik ook! check mijn sig, heb em ook gemod...alleen dat painten heb ik niet zon zin in.
Jij hebt er ook nog zo'n zwart rubberen randje omheen, die moet ik ook nogOp maandag 15 april 2002 12:44 schreef -Fallout- het volgende:
Yup dat kastje heb ik ook! check mijn sig, heb em ook gemod...alleen dat painten heb ik niet zon zin in.
Me2 the pain ;'( mja ziet er wel leuk uit maar plz voortaan die pics gewoon recht zetten ik zie het de laatse tijd vaak en zo veel werk is het nou ook weer nietOp zondag 14 april 2002 22:56 schreef cybermatrix het volgende:
ik krijg pijn in m'n nek![]()
Mmjah, kweet, had ik geen zin in..moet ik anders eert weer van die programma's erop pleuren om dat te doen..maar goed, de volgende keer neem ik ze gewoon gelijk ->RECHT<-Op maandag 15 april 2002 12:50 schreef RS_003 het volgende:
[..]
Me2 the pain ;'( mja ziet er wel leuk uit maar plz voortaan die pics gewoon recht zetten ik zie het de laatse tijd vaak en zo veel werk is het nou ook weer niet
Sorry...
Ik vind hem egaal mooier.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Damn jij hebt veel coolers zeg!
(of zijn heb je alleen veel fingerguards?
)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Ik zou je Kast niet naast de verwarming zetten, want dan heb je nog meer coolers nodig in de Winter !!!
hehe, die is goed, alleen heb ik mijn verwarming toch nooit! aan staan..en ik heb in totaal 7 systeem coolers erin zitten...duz niet alleen die fingerguards ofzoOp maandag 15 april 2002 13:11 schreef Lucky_Luciano het volgende:
Ik zou je Kast niet naast de verwarming zetten, want dan heb je nog meer coolers nodig in de Winter !!!
vind je case best wel vet 
vooral die kleur is relext!!!
waneer ga je je neonlicht erin zetten?
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
ik hoop donderdag, ze zeggen bij fakkert hier in zwolle dat ze de neonlampen donderdag weer hebben, dan haal ik ook gelijk van die regelaars voor de coolers..Op maandag 15 april 2002 16:02 schreef wizZa het volgende:
vind je case best wel vet
tjonge, houd zulk commentaar aub voor jeOp maandag 15 april 2002 07:48 schreef Bubbelbad007 het
volgende:
sorry hoor maar ik vindy hem lelijk gespoten en type kast is ook
enne topicstarter: helemaal niet slecht gedaan
Verwijderd
dat vage effect van de verf kreeg ik ook toen ik de klep van mn rekenmachine ging spuiten met zilver, hoe komen die vage bobbeltjes er eigenlijk.Op maandag 15 april 2002 10:51 schreef P4R_TgUy het volgende:
[afbeelding]
topicstarter, jammer van de brakke pix maar het ziet er goed uit, suc6 met de rest
behoorlijk wat! mijn processor zat eerst op 38graden, die zit nu op 29graden; Mobo was eerst altijd 35graden is nu 24gradenOp maandag 15 april 2002 17:14 schreef m-m het volgende:
[..]
tjonge, houd zulk commentaar aub voor je
enne topicstarter: helemaal niet slecht gedaanHoeveel scheelt dat nou met die casefans?
Dat klinkt fijnOp maandag 15 april 2002 17:33 schreef D-Angel het volgende:
[..]
behoorlijk wat! mijn processor zat eerst op 38graden, die zit nu op 29graden; Mobo was eerst altijd 35graden is nu 24graden
jaja, mag ook wel wat resultaat zien na al dat gedoeOp maandag 15 april 2002 17:43 schreef m-m het volgende:
[..]
Dat klinkt fijn
Pagina: 1