PV: Enphase + Denim 12.4 kWp | V2G: Leaf + Quasar | WP: Amber 95 | WPB: Explorer v4 270L
naar mijn mening zit hij wel een beetje scheef. probeer ook je kabels een beetje netjes weg te werken dan ziet het er nog mooier uit. leuk gedaan en succes verder
Dat is m'n nick! SiNTeK... DaRkStIgMaTiC is alweer een beetje outdated zeg maar...Op zondag 14 april 2002 22:55 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
wat zijn die rare gele krasjes op die mooie blauwe wolkige zeikant?
Zijaanzicht van rechts
PV: Enphase + Denim 12.4 kWp | V2G: Leaf + Quasar | WP: Amber 95 | WPB: Explorer v4 270L
Verwijderd
Je hoeft niet te huilen hoor, zo erg is het nou ook weer niet...Op zondag 14 april 2002 22:50 schreef DaRkStIgMaTiC het volgende:
Al een poos bezig met het verbouwen van m'n case, resultaten zie hier!
Zijaanzicht van links
Voor, Zijaanzicht vanaf links
Voor, Zijaanzicht vanaf rechts
En de laatste...
Voorkant
De losse frontjes aan de (hoe kan het ook anders?, frontjes) worden ook nog gespoten!
Nog een beetje extra informatie:
In m'n case zitten een 92mm (onder het roostertje links) en een 80mm input en een 80mm output...
De smurfen zijn terug..
Verwijderd
alleen die kast doet me meteen aan school denken
die kasten hebben ze ook bij ons op school.
alleen ik zou de rest ook spuiten(alla CD-ROM)
IDD! Wat zeikt iedereen toch over de kleurOp zondag 14 april 2002 23:00 schreef M v Akkeren het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie je case wel op Core-lan.
Ja heb ook een brommer frame in dezelfde kleur gespoten!Op zondag 14 april 2002 23:00 schreef MasterOverdrive het volgende:
ff vraagje.. vind jij lichtblau mooi?
Nee man, aparte MOD, dat wel... Maar wel netjes gedaan
Ach, het is gewoon een kwestie van smaak. Trek je er niets van aan.Op zondag 14 april 2002 23:01 schreef DaRkStIgMaTiC het volgende:
[..]
IDD! Wat zeikt iedereen toch over de kleurZiet er toch lief uit
d0h! Wat denk jij nouOp zondag 14 april 2002 23:03 schreef M v Akkeren het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon een kwestie van smaak. Trek je er niets van aan.
Ik en AnarchieOp zondag 14 april 2002 23:05 schreef DaRkStIgMaTiC het volgende:
[..]
d0h! Wat denk jij nouAnarchisme zit in het bloed BLa$T!
Jij en AnarchieOp zondag 14 april 2002 23:10 schreef M v Akkeren het volgende:
[..]
Ik en AnarchieIk geloof niet dat dat bij elkaar past, maar dat weet jij ook wel.
Verwijderd
IK en AnarchieOp zondag 14 april 2002 23:12 schreef DaRkStIgMaTiC het volgende:
[..]
Jij en AnarchieIk bedoel... IK en Anar...
Snappie?
... Kan ook ja...Op zondag 14 april 2002 23:13 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
IK en AnarchieIk bedoel... WIJ en Anar...
Snappie?
Ja ik snapte de hint wel.Op zondag 14 april 2002 23:12 schreef DaRkStIgMaTiC het volgende:
[..]
Jij en AnarchieIk bedoel... IK en Anar...
Snappie?
Verwijderd
Ik snap er geen snars van.Op zondag 14 april 2002 23:15 schreef M v Akkeren het volgende:
[..]
Ja ik snapte de hint wel.
Verwijderd
Op die tussengeplakte pic?
'k!Op zondag 14 april 2002 23:15 schreef M v Akkeren het volgende:
[..]
Ja ik snapte de hint wel.
Maar ff back on track...
Verwijderd
Houd jij er niet van dan?Op zondag 14 april 2002 23:17 schreef DaRkStIgMaTiC het volgende:
[..]
'k!![]()
Maar ff back on track...Is er iemand die wel van de kleur houdt
WaaromOp zondag 14 april 2002 23:17 schreef BananeKoning het volgende:
Tjah.... Echt mooi vind ik het niet en waarom staat die nick er 2 keer op als ik vragen mag?
Op die tussengeplakte pic?
Verwijderd
Hij had het over.. En hij heeft niet al te veel geld enzo.. Dus jah, waarom niet, beter dan dat standaard witteOp zondag 14 april 2002 23:18 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
Houd jij er niet van dan?
[afbeelding]
ik ben bezig met een AMD logo in mijn kast te dremelen... dan een ruitje erin te zetten.
foto's komen nog.
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Broertje je bent m'n redding!Op zondag 14 april 2002 23:19 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
[..]
Hij had het over.. En hij heeft niet l te veel geld enzo.. Dus jah, waarom niet, beter dan dat standaard witte
Verwijderd
Op zondag 14 april 2002 23:20 schreef DaRkStIgMaTiC het volgende:
[..]
Broertje je bent m'n redding!Maar ik vind het wel een mooie kleur! Anders had ik het niet ook op een brommer frame gespoten!
verderz is ie netjes..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
De mod is verder netjes.. alleen Tja de kleur....
Lemmie explain: De topicstarter (thijs) en ik zitten bij elkaar in de klas. Thijs is Anarchistisch en daarom begreep ik metteen wat hij bedoelde toen hij dit: Anarchisme zit in het bloed BLa$T! zei. Hij verwijst hier dus in feite naar zijn eigen anarchisme.Op zondag 14 april 2002 23:16 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
Ik snap er geen snars van.
Verwijderd
...aaaaahOp maandag 15 april 2002 00:12 schreef M v Akkeren het volgende:
[..]
Lemmie explain: De topicstarter (thijs) en ik zitten bij elkaar in de klas. Thijs is Anarchistisch en daarom begreep ik metteen wat hij bedoelde toen hij dit: Anarchisme zit in het bloed BLa$T! zei. Hij verwijst hier dus in feite naar zijn eigen anarchisme.Dat BLA$T slaat op mijn nick.