Toon posts:

[W&G] Vreemd slotje

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een second opinion aanvragen op dit slotje: [topic=468144/1/25]

Ik vind dat cheetah wel heel erg makkelijk dit topic sluit, ik kan me voorstellen dat hij het niet helemaal met de topic titel eens is, maar die zou ie toch kunnen veranderen?? Dit was eigenlijk ook niet mn bedoeling, maar ik weet uit ervaring dat dat wat meer reacties oplevert, en ik heb nogal haast. Dus ook geen tijd voor uitgebreide screenshots e.d.

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

SM -> LA

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er staat precies waarom het topic dichtzit. Meerdere redenen had het dus.

Mensen hebben de neiging om geen info te blijven posten en die is blijkbaar wel nodig. Cheatah sluit dat topic om een duidelijk signaal te geven dat het niet voldoet aan de eisen van dat forum.

Dat staat er toch ook duidelijk? :?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 21:30 schreef JvS het volgende:
Er staat precies waarom het topic dichtzit. Meerdere redenen had het dus.

Mensen hebben de neiging om geen info te blijven posten en die is blijkbaar wel nodig. Cheatah sluit dat topic om een duidelijk signaal te geven dat het niet voldoet aan de eisen van dat forum.

Dat staat er toch ook duidelijk? :?
jah, maar het feit dat er al een iemand gereplyd heeft geeft toch aan dat er wel voldoende info beschikbaar was om tot een nuttig hulpvol antwoord te komen? Ik zou ook niet weten welke info zou moeten ontbreken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n best gedaan om uit te leggen wat ik vind dat er mankeert aan je topic.
Dit was eigenlijk ook niet mn bedoeling, maar ik weet uit ervaring dat dat wat meer reacties oplevert
En het is ook iets dat andere forumbezoekers irriteert. Om die reden gaat het topic op slot. Jij dacht snel even je vraag te kunnen stellen, maar dat werkt uiteindelijk alleen maar tegen je.

Je mag van mij een nieuw topic openen, als dat tenminste
aan de voorwaarden voldoet, zoals beschreven in het W&G beleid.
Hoe duidelijker en 'professioneler' je topic overkomt, des te meer zullen anderen bereid zijn te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:31

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Cheatah geeft duidelijk aan: "Probeer je volgende topic iets minder paniekerig te schrijven"

an sich een beetje vreemd, meestal is het postten van een follow-up na een slotje niet gewenst, nu kennelijk wel, misschien moet je cheatah eens ICQ-en, eventueel met alvast wat aanpassingen.

de vragen die je vorige post bij mij zouden oproepen,
die kleuren, bedoel je daar beeldscherm of heb je testprints gemaakt? gebruik je color-management?
voor het kartelige logo eender, is dat op je beeldscherm ofwel je testafdruk?
heb je dat logo geincluded of is het een link naar een bestand (dat mogelijk verplaatst is, waarna de preview geprint wordt, geeft vaak van die 'leuke' effecten)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 21:33 schreef Cheatah het volgende:
Ik heb m'n best gedaan om uit te leggen wat ik vind dat er mankeert aan je topic.
[..]

En het is ook iets dat andere forumbezoekers irriteert. Om die reden gaat het topic op slot. Jij dacht snel even je vraag te kunnen stellen, maar dat werkt uiteindelijk alleen maar tegen je.

Je mag van mij een nieuw topic openen, als dat tenminste
aan de voorwaarden voldoet, zoals beschreven in het W&G beleid.
Hoe duidelijker en 'professioneler' je topic overkomt, des te meer zullen anderen bereid zijn te helpen.
Ok, ik snap na 1500 posts ook wel dat dit niet helemaal de bedoeling is. Maar ik had/heb nogal snel hulp nodig, als er de mogelijkheid was geweest en de tijd, om uitgebreid tot een discussie te kunnen komen met mijn mede-tweakers, had ik uiteraard het anders aangepakt. Zoals nu met dit topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit was eigenlijk ook niet mn bedoeling, maar ik weet uit ervaring dat dat wat meer reacties oplevert
oeeh, als je het zelfs bewust deed en wist dat het niet mag, is dat slotje wat mij betreft helemaal terecht, en wil ik je nadrukkelijk aanraden het niet meer te doen.

Dit topic is vrij zinloos verder omdat al duidelijk is waarom het dichtzit en wat je moet doen dus.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.