Toon posts:

driver voor Standard PCI Graphic adapter (laptop)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb win 98 op een laptop gezet maar nu geeft ie maar max. 16 kleuren en naar mijn mening kan de videokaart meer aan. In de system properties staat onder display adapters: Standard PCI Graphic Adapter (VGA). Op de site PCI.com kan ik niet komen. Suggesties?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
|:(
Die videokaart wordt door windows standaard PCI graphic adapter genoemd. Je moet gewoon weten van wel merk dat ding is.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 21:14 schreef SH007 het volgende:
|:(
Die videokaart wordt door windows standaard PCI graphic adapter genoemd. Je moet gewoon weten van wel merk dat ding is.
Schroevendraaier zoeken dus.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 21:14 schreef 100%TUKKER het volgende:

[..]

Schroevendraaier zoeken dus.
dat gaat niet zomaar lukken, gewoon in het boekje/op de site van de fabriekant van de laptop kijken.

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 16:21

brid

Onze excuses voor het ongemak

nee, gewoon naar de site van de fabrikant gaan en daar de juiste drivers downloaden voor dat type laptop.

ZO moeilijk is dat toch niet?

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 21:16 schreef Brid het volgende:
nee, gewoon naar de site van de fabrikant gaan en daar de juiste drivers downloaden voor dat type laptop.

ZO moeilijk is dat toch niet?
inderdaad
was even vergeten dat het standdard dingen zijn die laptops

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nou mensen, zo bot hoeft het nou ook weer niet...

100%TUKKER-> informeer eens op de site van de fabrikant van je laptop; er is op de sites van de grotere merken altijd wel een pagina met oudere drivers beschikbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 21:32 schreef Kaj. het volgende:
Nou mensen, zo bot hoeft het nou ook weer niet...

100%TUKKER-> informeer eens op de site van de fabrikant van je laptop; er is op de sites van de grotere merken altijd wel een pagina met oudere drivers beschikbaar.
Ik heb de drivers gevonden op de site van de fabrikant. Waarschijnlijk zijn bovenstaande mensen weekendmoe :Z
Pagina: 1