Ik heb een Aopen 2040 die niet geïdentificeerd wil worden. Dat zuigt. Ik heb verschillende brandprogramma's gebruikt, maar geen van allen denken dat het een brander is. Dat zuigt. Ik heb windows 98(ja, dat zuigt ook). Op de website van Aopen ben ik niks wijzer geworden. Ik probeer het hier eens
Verwijderd
Misschien iets meer info = handig
Hij leest wel in windows?
Welk OS gebruik je?
Wat voor brand programma was erbij geleverd?
HEEFT ie wel gewerkt?
Hij leest wel in windows?
Welk OS gebruik je?
Wat voor brand programma was erbij geleverd?
HEEFT ie wel gewerkt?
Hij doet alles wat mijn gewone cd-rom ook doet(nou, ja iets langzamer, maar dat hoort zo). Ik gebruik dus w98, wat al vermeld staat
, het brand-programma dat ik erbij kreeg was nero, en dat bleek te werken volgens de leveranciers.
(ff achtergrond-info: toen ik mijn pc kreeg stond wxp erop, maar mijn cd-rom + mijn spellen werkten daar voor geen r**t mee, dus heb ik die zooi eraf gesodemieterd en w98(se) er op gezet. Of mijn brander het daadwerkelijk deed onder wxp weet ik niet, heb ik nooit uit kunnen testen. nu doet 'ie het iig niet)
Ik heb een aantal brandprogramma's gebruikt, en geen van allen werken. Dus kort samengevat: Hij kan zeer zeker cd-roms lezen, maar de brand-programma's accepteren hem niet als een writer. Dat is het.
(ff achtergrond-info: toen ik mijn pc kreeg stond wxp erop, maar mijn cd-rom + mijn spellen werkten daar voor geen r**t mee, dus heb ik die zooi eraf gesodemieterd en w98(se) er op gezet. Of mijn brander het daadwerkelijk deed onder wxp weet ik niet, heb ik nooit uit kunnen testen. nu doet 'ie het iig niet)
Ik heb een aantal brandprogramma's gebruikt, en geen van allen werken. Dus kort samengevat: Hij kan zeer zeker cd-roms lezen, maar de brand-programma's accepteren hem niet als een writer. Dat is het.