Misschien dat je niet meerdere dingen tegelijk op je PC aan moet sluiten. Als ik mijn stuur, joystick en gamepad tegelijk aangesloten heb, moet ik remmen met mijn stuur, gassen met mijn gamepad en sturen met... Nou ja. Alles is dan tamelijk fucked up
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
nee, dat bedoel ik niet, gewoon, als ik een gewoon apparaat aansluit heb ik dit probleem
zijn alle controllers van t zelfde merk? (logitech of MS bijv.)Op zondag 14 april 2002 21:05 schreef B_FORCE het volgende:
nee, dat bedoel ik niet, gewoon, als ik een gewoon apparaat aansluit heb ik dit probleem
Kun je misschien proberen om andere drivers/software te installeren. Want hoe weet je dat je software goed is?
ik bedoel dus:
ik steek bv mijn gamepad erin
istalleer goede software
dan probleem
of
ik steek min stuur erin
installer de stuur software
probleem
installeer andere gamepad
software van die andere gamepad
problemm
istalleer goede software
dan probleem
of
ik steek min stuur erin
probleem
problemm
Ja maar het maakt nogal uit of al die apparaten dezelfde software gebruiken zoals bij logitech. Dan zou ik de software/drivers eerst ff updaten. Of dat t controllers van verschillende merken zijn. dan ligt t iig niet aan de apparaten of de drivers daarvan zelf.Op zondag 14 april 2002 21:14 schreef B_FORCE het volgende:
ik bedoel dus:
istalleer goede software
dan probleem
of
ik steek min stuur erin
probleem
problemm
snappie?
welk OS gebruik je trouwens en wat voor controllers zijn t dan?
ik draai onder xp
verschillende apparaten
een thrustmaster sprint stuur
trust gamepad
boeder gamapad
verschillende apparaten
een thrustmaster sprint stuur
trust gamepad
boeder gamapad
Probeer t eens op de standaardsnelheid. het zou natuurlijk altijd kunnen.Op zondag 14 april 2002 21:31 schreef B_FORCE het volgende:
of licht het eraan omdat ik mijn systeem heb geoct
Heb je die problemen zomaar ineens?
Probeer eens USB gamepad te gebruiken.
Heb je het dan nog dan is het een software probleem.
Verder kan je proberen om de gamepad ofzo even een tikje naar de andere kant te kalibreren. misschien helpt dat.
Heb je het dan nog dan is het een software probleem.
Verder kan je proberen om de gamepad ofzo even een tikje naar de andere kant te kalibreren. misschien helpt dat.
het gebeurt bij zo'n beetje elk spel. Ik ben nu grand turismo 2 aan het spelen bv (met emulator).
Maar het rare is dat hij het in het begin wel goed doet, maar na een ijdj spelen gaat het mis
Maar het rare is dat hij het in het begin wel goed doet, maar na een ijdj spelen gaat het mis
Pagina: 1