supercool!!!! wat doen wij goed en collission vaut? ze zitten nog maar op de 25 man 
flex, weer een dedi! gaat lekker zo
flex, weer een dedi! gaat lekker zo
Wie volgt? Ene Keyser_Soze...Op maandag 06 mei 2002 11:28 schreef SmidsY het volgende:
ondertussen nog maar 17 plaatsen vrij, wie volgt
Broeken, Jaap of ik... Duh!Op dinsdag 07 mei 2002 00:23 schreef Cool_Willy het volgende:
[..]
(Vraag me alleen af wie dan de l*l is om de dedi weer draaiend te krijgen)
JijOp dinsdag 07 mei 2002 09:12 schreef Childsplay het volgende:
[..]
of ik... Duh!
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Hoor ik dar een roep om hulpOp dinsdag 07 mei 2002 12:38 schreef Wolfje666 het volgende:
Er zijn eventueel nog wel "gasten" die een steentje bij willen dragen hoor.
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Smidsy.... Jouw betaling was op 20 april binnen volgens mijn afschrift. Op die datum heb ik jouw status op betaald gezet... Ik snap dus niet hoe je erbij komt dat we niet snel zijn met bijwerken...Op dinsdag 07 mei 2002 19:42 schreef SmidsY het volgende:
ze zijn over het algemeen niet zo snel met bijwerken van die lijst geloof ik, heb ffies geduld, en heb je het fout gedaan, gewoon terugvorderen via je bank
hmmm.....volgens mij ben ik die laatste 8 vergetenOp dinsdag 07 mei 2002 21:06 schreef Edwin Broeken het volgende:
[..]
Smidsy.... Jouw betaling was op 20 april binnen volgens mijn afschrift. Op die datum heb ik jouw status op betaald gezet... Ik snap dus niet hoe je erbij komt dat we niet snel zijn met bijwerken...
Solid Seal: Het rekeningnummer nogmaals: 59.82.20.968 t.n.v. H.P. Broeken in Rotterdam
He Vink, niet zo bijdehand he! anders ben ik genoodzaakt je geen enkele mercyfrag mee te geven, en ga je volledig kontgeschopt naar huisOp dinsdag 07 mei 2002 19:42 schreef SmidsY het volgende:
ze zijn over het algemeen niet zo snel met bijwerken van die lijst geloof ik, heb ffies geduld, en heb je het fout gedaan, gewoon terugvorderen via je bank
Nee hoor, geen roep om hulp.Op dinsdag 07 mei 2002 17:34 schreef SmidsY het volgende:
[..]
Hoor ik dar een roep om hulp(no flame intended)
Op dinsdag 07 mei 2002 23:30 schreef Childsplay het volgende:
[..]
He Vink, niet zo bijdehand he! anders ben ik genoodzaakt je geen enkele mercyfrag mee te geven, en ga je volledig kontgeschopt naar huis
"Geen woorden maar daden" lijkt me (vandaag zeker) hierop een goed antwoordOp dinsdag 07 mei 2002 23:30 schreef Childsplay het volgende:
[..]
He Vink, niet zo bijdehand he! anders ben ik genoodzaakt je geen enkele mercyfrag mee te geven, en ga je volledig kontgeschopt naar huis
Verwijderd
Locatie is inderdaad erg goed, daarom heb ik ook al met één der organisatoren (VeloChill) erover gehad om pas NA deze lan te beslissen om wel/niet naar een andere locatie te verhuizen.Op zaterdag 11 mei 2002 16:19 schreef SmidsY het volgende:
ik ben en blijf van de partij, hoeplijk laat de rest zich ook niet afschrikken door deze omstandigheden. Jammer dat het meteen de laatste keer zal zijn da deze locatie gebruikt gaat worden. Is natuurlijk tot locatie.
[paranoid mode]Op zaterdag 11 mei 2002 17:18 schreef Childsplay het volgende:
ik heb zooooo'n zin om je kont te schoppen Vink![]()

Wat is dit voor geneuzel, ga je moeder pesten dwaasOp maandag 13 mei 2002 00:32 schreef Childsplay het volgende:
Als ik jou was ging ik vooral oefenen, anders sla je zo'n gek figuur
Potje UT heren?Op maandag 13 mei 2002 22:33 schreef SmidsY het volgende:
[..]
Wat is dit voor geneuzel, ga je moeder pesten dwaas
Ach... je went eraanOp dinsdag 14 mei 2002 13:53 schreef Childsplay het volgende:
[..]
Ik houd er niet van als IK gekontschopt word
Jeroen niet zeuren je heb maar een paar keer gewonnen
Ja dat klopt maar nooit volledigOp dinsdag 14 mei 2002 17:50 schreef Cool_Willy het volgende:
[..]
Ach... je went eraan![]()
![]()
Mike, ik heb toch een paar keer gewonnen.Op dinsdag 14 mei 2002 17:54 schreef Solid Seal het volgende:
[..]
Jeroen niet zeuren je heb maar een paar keer gewonnen![]()
UT @ FV? youre on
Bier, Whiskey en Metal!!
Normal Weapons.Op woensdag 15 mei 2002 09:13 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
UT @ FV? youre on
normal weapons of insta?
* Wolfje666 will make gib soep out of you
lekker rustig blijven nu en op het LAN gaan rulenOp woensdag 15 mei 2002 11:57 schreef SmidsY het volgende:
jongens, jongens, rustig aan, bewaar die energie voor het weekend, je zal het nodig hebben
potje AvP2 dames? laatste keerd dat we het speelde schopte ik wel kont... heej het begint ineens te stinken hier... vaag.
Dank jeOp donderdag 16 mei 2002 09:16 schreef Childsplay het volgende:
bij de weg
WELKOM WILLYYYYYY, ONS NIEUWSTE CREWLID
Ja en daar maak jij maar als te graag gebruik van he.Op vrijdag 10 mei 2002 00:55 schreef Cool_Willy het volgende:
Erg jammer, maar wel begrijpelijk na de gebeurtenissen in Volendam en Enschede.
Maar ja, ik heb toch een lift naar huis! (Handig joh, zo'n zwager)
Ik hoop voor de rest wel dat die slaapplaats door gaat
Ondertussen ook nog maar 9 plaatsen vrij...
Vader van Tobias en Ylana \o/
OK, is natuurlijk ook geen slecht ideeOp donderdag 16 mei 2002 09:16 schreef Childsplay het volgende:
[..]
potje AvP2 dames? laatste keerd dat we het speelde schopte ik wel kont... heej het begint ineens te stinken hier... vaag.
bij de weg
WELKOM WILLYYYYYY, ONS NIEUWSTE CREWLID
Al geprobeerd, hun daaropvolgende reactie, gekkenhuis bellen en ik moet rennenOp donderdag 16 mei 2002 16:12 schreef Cool_Willy het volgende:
spreek anders gewoon totale vreemden aan
duh tuurlijkOp zondag 19 mei 2002 22:36 schreef Japiyo het volgende:
heb gisteren Jedi knight gekocht en dat zwaardvechtentegen elkaar lijkt me ook zeer gaaf om met lan te doen.doet me een beetje een rune denken, ook zulke heftige close combat)
meer mensen voor Jedi knight2???
Bier, Whiskey en Metal!!
No problemOp maandag 20 mei 2002 22:02 schreef SmidsY het volgende:
Zijn er hier nog mensen die een potje Elite Force kunnen waarderen!?
For good times sake:Op maandag 20 mei 2002 23:33 schreef Solid Seal het volgende:
[..]
No problem![]()
.......
Weet je wat? we gaan gewoon "bijna" alle soorten 3d-shoot-'em-up's proberen:
ff een rijtje:
• Serious Sam I,II
• Return To Castle Wolfenstein
• Unreal Tournament
• Quake III
• Jedi Knight II
• Star Trek:Elite Force
• C&C : Renegade
• Half~Life + MODS : Fire Arms, Counter Strike, etc
• Aliens Vs. Predator I,II
• maak het rijtje af...ik weet ff nix meer
Hmmm ja..... de meeste patches heb(ben) ik/wij welOp dinsdag 21 mei 2002 15:47 schreef SmidsY het volgende:
Oke dus veel FPS, cool, maar hoe zit het met de benodigde patches om het te kunnen spelen (van de meeste games heb ik alleen de "originele" CD) stellen jullie die beschikbaar!?
(kan me een vorige lan herrinneren waar dit namelijk een groot probleem is/was)
Op dinsdag 21 mei 2002 19:35 schreef Edwin Broeken het volgende:
http://fragvalley.gameparty.net
Menu DOWNLOADS. Denk dat het verder vanzelf wijst.
Heb je maar een dial-up lijntje:
Wij kennen idd nog iemand met een dial-upje, he Cryolite?Op dinsdag 21 mei 2002 19:35 schreef Edwin Broeken het volgende:
http://fragvalley.gameparty.net
Menu DOWNLOADS. Denk dat het verder vanzelf wijst.
Heb je maar een dial-up lijntje:
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
wisdom is rarely common
[Loze reply]Op woensdag 22 mei 2002 12:38 schreef Wolfje666 het volgende:
[..]
Wij kennen idd nog iemand met een dial-upje, he Cryolite?
* Wolfje666 moet volgens mij uit gaan kijken voor stevig pak slaag JK2
Leuk dat je komt ! Op het moment dat we niet aanwezig mogen zijn (tussen 3 en 7) is er dus zeker helemaal NIEMAND. Verder is alles beveiligd d.m.v. een alarminstallatie en een stel goede sterke deuren. Maak je dus maar geen zorgen.Op woensdag 22 mei 2002 18:48 schreef Alphafox het volgende:
IK KOM OOK NAAR DIE LAN PARTY!!
moet nog ff mijn pc leeg gooien, maar wel jammer dat we daar niet tot s'avonds laat doorgaan, maar hoe zit het met de controle van je systeem als je daar niet aanwezig ben?!
je weet natuurlijk nooit wie daar allemaal komt!![]()
![]()
[kwijl-mode]Op donderdag 23 mei 2002 03:18 schreef Edwin Broeken het volgende:
[..]
Leuk dat je komt ! Op het moment dat we niet aanwezig mogen zijn (tussen 3 en 7) is er dus zeker helemaal NIEMAND. Verder is alles beveiligd d.m.v. een alarminstallatie en een stel goede sterke deuren. Maak je dus maar geen zorgen.
Ondertussen terug van de opslagplaats van GPN. Zij sponsoren de hardware. We hebben meegekregen:
2 x 3com 3900 switches. Deze hebben een backplane van 13 gbit/s. De switches worden gekoppeld dmv een glasvezel trunk welke een doorvoersnelheid zal hebben van 2 gbit/s.
Al met al een flinkkwijl
netwerk !!! ( gameparty.net nogmaals bedankt !!! )
dat weet ik zo net nog niet, al die 14 jarige jongetjes die in hun tussenuurtjes willen gaan spelen, dat werkt misschien nog wel. maar al met al is het voor ons en vooral voor jullie goedkoper om het NIET in de game syndicate te houden, hij noemde een paar prijzen waar ik wit van wegtrok en dat was alleen nog maar voor een dag... dus vandaar.Op woensdag 22 mei 2002 18:43 schreef Edwin Broeken het volgende:
Nee, het wordt zeker niet in de game syndicate gegeven.
Een LANparty waarbij je niet je eigen PC hebt lijkt me dan ook geen reet aan. we zijn er ff binnen geweest en met de chef? gesproken. Die was erg enthousiast. Ik had erg het idee dat die toko niet zo heel erg lang gaat bestaan...
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
een opel corsatje onder je buro in een zeer kleine verpakking.Op donderdag 23 mei 2002 07:31 schreef Wolfje666 het volgende:
[..]
[kwijl-mode]
* Wolfje666 wil dit thuis ook hebben! Helaas kan hij daar alleen maar van dromen
[/kwijl-mode]
mhhhh not much fear in you i senseOp vrijdag 24 mei 2002 07:55 schreef Wolfje666 het volgende:
Mensen, we zijn er rond een uurtje of 7, half acht.
May the force be with us and bring frags to us all!
Copyright the Preacher of Frags
Hmmm, wat dachten we vanOp dinsdag 21 mei 2002 08:02 schreef Wolfje666 het volgende:
[..]
For good times sake:
Quake 2(Ja, Mike, ik weet dat dat HET spel is waarbij ik jullie al jaren de kop mee (afschiet) afzeik!)
maar ze doennet, das mooi, das heel mooi, zelfs die gare mohaa server draaitOp vrijdag 24 mei 2002 16:34 schreef Cool_Willy het volgende:
Nu nog ff snel alle dedi's aan krijgen...
Maar dat is een kwestie van tijd (die we eigenlijk niet meer hebben)...
Verwijderd
je kan wel komen, maar dan kan je bijna geen games mee spelen, het netwerk dat zal het wel doen, maar bijna alles wat erop staat is voor windows of linux. ff komen kijken kan altijd...Op vrijdag 24 mei 2002 18:22 schreef P3t4h het volgende:
Ik zou ook erg graag willen komen maar ik heb een imac en dus geen windows maar Mac Os 9.2
dus ik weet niet of het dan voor mij mogelijk is, lijkt me wel vet cool om daar te zijn!
je deaths vooral heejOp zaterdag 25 mei 2002 10:46 schreef SmidsY het volgende:
dag twee is alweer begonnen, en de eerste frags zijn al weer een paar uurtjes oud
Ja maar verse frags zullen er wel volgenOp zaterdag 25 mei 2002 10:46 schreef SmidsY het volgende:
dag twee is alweer begonnen, en de eerste frags zijn al weer een paar uurtjes oud
IDD,Op zaterdag 25 mei 2002 13:57 schreef Solid Seal het volgende:
[..]
Ja maar verse frags zullen er wel volgen
je bedoeld 2 uur? want meer heb ik echt niet gehad hoorOp zaterdag 25 mei 2002 14:03 schreef Wolfje666 het volgende:
[..]
IDD,
Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Slaap te kort (+/- 3 a 4 uurtjes) is soms te weinig (sorry Mike)
1 ding is zeker:Op zondag 26 mei 2002 13:33 schreef Cool_Willy het volgende:
't Zit er alweer bijna op![]()
![]()
Was wel errug gezellig
Maar als de volgende FragValley komt dan laten we het natuurlijk weer weten!
ah dan zal ik t forum wel ff in de gaten houden.. kan ik meteen weer inschrijven voor de volgendeOp dinsdag 28 mei 2002 14:01 schreef Childsplay het volgende:
Anders ik wel
vanavond evaluatie, zodat de volgende keer nog 100 keer beter wordt!!! tot dan
Bier, Whiskey en Metal!!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq