likkepot
Verder zeg ik alleen maar dat DHTML en pixels alweer uit zijn en dat Photoshop en Director de bomb blijven.
Vooral met director kan je van die 'leuke' pop-ups maken.
[eigen straatje]
Ik geef toe dat ik hierin ietwat bevooroordeeld ben, maar hoe kan je beweren dat een
tool (dhtml dus) uit is? dat is toch net zo raar als beweren dat het "uit" is om iets met photoshop te maken, of een bepaalde editor te gebruiken om je html te typen. Het gaat erom _wat_ je ermee doet, niet om de tool zelf, en ja dhtml moet je voor programmeren (of scripten, wat jij wil), dat is allicht wat lastiger dan flash.
Je mag dhtml best afzeiken, want er zijn inderdaad legio voorbeelden van hoe het niet moet, maar die voorbeelden zijn er net zo goed (en zo niet meer) voor gebruik van flash, het maken van designs, kleurgebruik en meer.
[/eigen straatje]
Wat hip schijnt te zijn maar waar ik me inmiddels al bijna mateloos aan stoor zijn die "dit is valid xhtml" sites die bestaan uit een wit geheel met enkele pastel achtige kleurvlakken en wat stippellijntjes, met in 200pt font de titel bovenin.
3Dmax crystal fx heb ik gewoon een zwak voor, al zie je dat als je een beetje zoekt wel erg veel, en wat ik ook heel tof vind is wat blizzard met hun sites doet,
World of Warcraft -> Journey of Brann
dat zijn vaak (hoewel wat kitscherig) gewoon kunstwerken.
Maar verder maakt het mij niet zoveel uit wat er hip is of niet, als je maar niet achter trends aan gaat hollen in een poging hip te zijn. Dan ren je gewoon achter de feiten aan. Doe gewoon wat je zelf tof vindt.