Chello Arnhem

Pagina: 1
Acties:

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-12 19:21
Lees net op T.net dat Superweb stopt met het 0800 nummer, ik ben dus eigenlijk gedwongen over te stappen op Chello.

Vaak hoor ik erg negatieve geluiden over Chello Gelderland. Ik ken iemand in Nijmegen met Chello, maar s'avonds kan hij amper normaal internetten.

Zou iemand mij iets kunnen vertellen over de volgende punten in de regio Arnhem. Ik woon in Arnhem centraal.

- Haalbare download snelheden s'avonds / overdag
- Haalbare upload snelheden s'avonds / overdag
- Type modem
- Levertijd

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-12 21:36
type modem: com21
snelheden: 's octends: 300 kb/sec
s'avonds 150 kb/sec
levertijd: 3 á 4 weken(??)

• waslijn
Bedankt voor je reactie Wesley, maar die snelheden die jij noemt lijken mij de max snelheden. Die snelheden haal je toch nooit voor sites buiten het UPC netwerk?

Verwijderd

Ik haal ze soms wel, maar ik woon in Brabant.
Arnhem was inderdaad niet zo top geloof ik.

Verwijderd

He!

Ik woon in Ede (10 km van Arnhem), en ik heb kabel via chello.

modem = com21
max upl = 15 kb/s
max dwl = 200 kb/s
online tijd = (bijna) altijd. mij hoor je niet klagen.
levertijd = een paar weken

• waslijn
Ik ben net bij UPC in de stad langs geweest en heb maar een Chello abonnement genomen. Ik wordt binnen 1,5 weken aangesloten :). Ik hoop dat je een beetje kan internetten met Chello, want op die demo PC's in de showroom was het internetten niet vooruit te branden :(

Naja ik hoop er maar het beste van.

Verwijderd

ik heb chello in Zevenaar (ligt niet zo heel ver van Arnhem) en soms heb je tijden dat je denkt: jesus wat gaat het lekker, maar er zitten ook weken tussen dat je om de twee uur 5 minuten downtime hebt. Maar vergeleken met superweb ga je er alleen maar op vooruit!!!
Pagina: 1