Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Wat valt hier ook nou op te replyen? Wat voor een discussie zou hier uit kunnen onstaan? 
Volgens mij niks, behalve antwoorden zoals: Wouw wat mooi, of jach wat lelijk..
Dus tja, eigenlijk heeft het nogal weinig zin. Als je het toch zo graag wilt laten zien kon je idd toch beter een bestaand RA2 topic omhoog schopppen, dat mag dan best.
Volgens mij niks, behalve antwoorden zoals: Wouw wat mooi, of jach wat lelijk..
Dus tja, eigenlijk heeft het nogal weinig zin. Als je het toch zo graag wilt laten zien kon je idd toch beter een bestaand RA2 topic omhoog schopppen, dat mag dan best.
🌞🍃
ow oke
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
mjah, afgehandeld dus.
Ik wil wel nog hierop reageren:
Dan kunnen we topictitels met hoofdletters enzo erin ook wel weer toe gaan staan, want dat trekt inderdaad mensen
Ik wil wel nog hierop reageren:
Wat je nou beweert neigt trouwens richting spam. Mensne die RA2 willen zien, openen dat topic wel. Het is niet de bedoeling om zoveel mogelijk mensen te hebben ofzo...Ik heb zo'i'zo al geen voorkeur voor een nieuwe soort iets in een al bestaand topic posten omdat meestal de meeste mensen het topic dan al voorbij skippen. Een nieuw topic trekt gewoon meer mensen.
Dan kunnen we topictitels met hoofdletters enzo erin ook wel weer toe gaan staan, want dat trekt inderdaad mensen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.